Menu

איך להתכונן לגיל המעבר: המדריך המלא לגברים

גיל המעבר עלול לגרום לחוויות גופניות לא פשוטות אשר משפיעות על הדימוי העצמי והביטחון. יחד עם זאת, ניתן להתכונן לתהליך ע"י ביצוע מספר שלבים פשוטים. מהם? להלן כל הפרטים.

גיל המעבר – טווח רחב של תופעות

גיל המעבר אשר מתרחש לרוב בגילאי ה 40+ מעורר אצל גברים לא מעט רגשות מעורבים. למעשה, לאור שינויים אותו עובר הגוף ומשפיעים באופן ישיר על התחושה האישית, גברים רבים מדווחים כי כתוצאה מהתהליך של גיל המעבר אשר במהלכו חלה ירידה משמעותית בטסטוסטרון, ההורמון הגברי הם חווים תסכול, עצבות, עצבנות כמו גם רצון משמעותי לשינוי באורח החיים, כחלק מגיל המעבר. על כן, אנו כאן בכדי להציג לכם את המדריך המלא להכנה לקראת גיל המעבר, כך שתוכלו לבצע את התהליך באופן אפקטיבי, יעיל וללא תופעות מיוחדות:

גבר מכובד

  • ביצוע שינויים באורח החיים – גיל המעבר מביא עמו לא מעט תופעות לוואי, ולכן מומלץ לבצע שינויים באורח החיים אשר כוללים בין היתר אימונים גופניים, לקיחה של וטמנים ותוספי תזונה כמו גם התמקדות במזון בריא ומזין אשר יעניק אנרגיה לגוף.
  • הפסקת עישון – סקרים רבים הציגו נתונים מדאיגים לגבי עישון בקרב גברים, ובעיקר בגילאים של 40 ומעלה. לכן, על מנת להתכונן לגיל המעבר מומלץ לבדוק אופציה להפסקת עישון – הן באמצעות לקיחת סדנאות אשר הן ממומנות באופן מלא ע"י קופת החולים, או ע"י כדורים ותרופות אשר ניתן לרכוש ללא צורך במרשם רופא.
  • רכישת ויאגרה באינטרנט – לאור העובדה כי חלה ירידה משמעותית ברמות הטסטוסטרון הגברי, גברים רבים מדווחים כי לקראת המעבר לגיל המעבר הם חשים ירידה בתפקוד המיני וכתוצאה מכך גם זקפה חלשה. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי מדובר בבעיה אשר ניתנת לטיפול, וזאת ע"י רכישה באינטרנט של ויאגרה ללא מרשם רופא של חברת xtra size אשר משווקת ויאגרה טבעית באישור משרד הבריאות אשר נמצאה כיעילה להגברת החשק המיני ומתאימה גם בעבור חולי סוכרת, ולחץ דם.
  • התייעצות עם רופא – התייעצות עם הרופא המשפחתי לגבי תרופות ונוגדי חמצון אשר נמצאו כיעילים להתמודדות עם גיל המעבר יכולה לתרום מאוד לבריאות הכללית, כמו גם להרגשה. לכן, מומלץ לגשת לרופא הפרטי ולשאול אותו לגבי תוספים וחומצות אשר יוכלו לתרום לבריאות הכללית של הגוף, כמו גם לחזק את המערכות החיסוניות.
  • פעילות גופנית סדירה – על מנת להגביר את רמות הטסטוסטרון בגוף כמו גם להעניק לגוף אנרגיה, מומלץ לבצע פעילות גופנית סדירה אשר כוללת אירובי, יוגה, פילטיס, שחייה או כל ענף אחר – ולהתמיד בו. התמדה ונחישות בכל הקשור לביצוע פעילות גופנית סדירה לקראת גיל המעבר תכין את הגוף היטב, כמו גם תשמר את המערכות ותגרום להתרוממות נפש של ממש.
המאמר מעניין ? שתפו עכשיו
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ברירת מחדל

דברים שכדאי לכם לדעת על הפלגות נופש בעולם

שמעתם על לא מעט זוגות שכבר יצאו להפלגות נופש מסביב לעולם וחזרו מרוצים? מתעניינים גם אתם באפשרות הזאת? אם כך, כדאי שתדעו שזו בחירה מופלאה. ההבדל בין טיסות ליעדים שונים