נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אמן חושים – אל תוותרו על ההופעה שלו!

אל תפספסו ראשית

מתי בפעם האחרונה הפקתם ערב גיבוש לעובדים שלכם ועשיתם הכול כדי שזו תהיה חגיגה יוצאת דופן ומוצלחת במיוחד? אם אתם לא זוכרים מתי זה קרה, הגיע הזמן שתעשו משהו בנידון. העובדים שלכם זקוקים להפסקה הזאת מהעבודה ואין ספק שאחרי שמבלים ביחד בפעילויות שונות שלא קשורות לעבודה, כולם חוזרים למשרד הרבה יותר מגובשים. זה לא משנה אם אתם חושבים על ארוחה נפלאה שתוכלו לאכול ביחד או אפילו על סדנת שוקולד, כי מה שבטוח זה שכדאי גם להוסיף חלק אומנותי לעניין. לכן אנחנו רוצים להציע לכם את האפשרות של הזמנת אמן חושים, כי האמת היא, שהופעה כזאת עוד לא ראיתם! אמן טלפתיה יכול להמם אפילו אנשים שמגיעים למופע כזה מאוד ציניים וסקפטיים, כך שאין ספק שבסופו של דבר כולם נהנים וצוחקים מהרגע הראשון.

 

מה קורה במהלך המופע?

אם גם אתם, כמו רבים אחרים, מעולם לא ראיתם בכלל הופעה של אמן חושים, אפשר להבין מדוע אתם בדילמה. אומנם אולי שמעתם על אמנים כאלה, אך מה אתם יודעים באמת על איך שנראה מופע כזה? כדאי שתדעו, לפני הכול, שזה מאוד תלוי בשאלה לאיזה אמן אתם מתקשרים. לכל אחד מאנשי המקצוע שעובדים בתחום זה יש שיטת עבודה קצת שונה וכל אחד עושה מופע אחר. מה שכן, בדרך כלל אתם תראו שמדובר על מופעים שבהם חלק מהעניין הוא לנחש על איזה מספר חשב מתנדב מהקהל או אפילו ״לגנוב״ מחשבות לקהל. מה שמדהים הוא שאמני החושים, אם הם טובים, יכולים פשוט להשאיר אותנו עם פה פעור ועם השאלה התמידית שחוזרת על עצמה ״איך הוא עושה את זה״?. לכן ברור שגם העובדים שלכם, כמו כל קהל אחר, לא יוכלו להישאר אדישים לחוויה הזאת ואתם תראו שבחרתם נכון כשהחלטתם להזמין אמן חושים מוביל.

אל תפספסו

אמן שאפשר לסמוך עליו

כמובן שאחד מהדברים הכי חשובים זו השאלה האם אמן החושים שאליו אתם מתקשרים באמת עושה עבודה טובה או לא, ועד כמה הוא מנוסה. שימו לב שאומנם יש בתחום הזה הרבה אנשי מקצוע, אך לא כולם יידעו להתאים את עצמם לקהל שמולו הם עומדים. לדוגמא, יש אמני חושים שלא יסכימו להגיע ולעשות לכם מופע אם מדובר על קהל מצומצם של אנשים. שנית, יש אמני חושים שלא לגמרי יידעו להתאים את עצמם לקהל, בין אם מדובר על קהל של שומרי מסורת, קהל של נשים שעושות מסיבת רווקים או כל סוג אחר של קהל. לכן חשוב שתתרשמו באופן אישי מאיש המקצוע שממנו תרצו להזמין שירות כזה. כדאי להתקשר, לדבר עם האמן שנראה לכם מתאים ולראות האם הוא עושה עליכם רושם טוב, מקצועי וכמה שיותר אמין? יש לקחת בחשבון, בין היתר, את השאלה כמה אתם עומדים לשלם כי חבל להיכנס להוצאה כלכלית שתהיה גדולה מידי. אומנם זה מופע חשוב, ייחודי ושונה מכל מה שאולי חוויתם עם העובדים שלכם עד היום, אך האם זה מצדיק מחירים מופקעים? התשובה היא לא ולכן כדאי שתקבלו הצעות מחיר מסודרות מכמה אמני חושים שונים.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
נשים עם זיקוק קטן ביער
3 רעיונות למסיבת רווקות

לאחר שלב האירוסים ולפני החתונה המיוחלת, מגיע שלב מסיבת הרווקות, המהווה הזדמנות לנשים, להנות מזמן איכות עם הכלה לעתיד