נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

למה עדיף מגן זכוכית לאייפון ולא סילקון?

מגנים בצבעים לאייפון

רבים מתלבטים בשאלה האם לרכוש מגן זכוכית או סילקון בעבור המכשיר הסלולרי, המומחים של חברת clearly מנתחים את הסוגיה וקובעים – מגן זכוכית הוא הבחירה הטובה ביותר

 

מגן זכוכית מול מגן סילקון – מה עדיף?

רכישה של מכשיר סלולרי הפכה לרכישה בסיסית אותה כל אדם מבצע, אולם רבים מתקשים לבחור בין מגן סילקון לבין מגן זכוכית, זאת משום שהמכשירים הניידים החכמים רגישים מאוד לנפילות ועלולים להינזק באופן קשה ביותר במידה והם נופלים או ניזוקים בדרך זו או אחרת. על כן, מעבר לרכישה של מכשיר סלולרי ישנה חשיבות רבה לרכישה של מגן איכותי אשר ישמור על המכשיר הסלולרי – בין אם מדובר במכשיר אייפון או גלקסי. למעשה, אחת הסוגיות הבוערות ביותר בתחום נוגעת להתלבטות של רבים בנוגע לבחירה בין מגן זכוכית לבין מגן סילקון. חשוב לזכור: שתי החלופות הללו טובות מאוד לשמירה על המכשיר הסלולרי, אולם ע"פ המומחים של חברת clearly ישנו מנצח אחד והוא ללא ספק מגן זכוכית מלא לאייפון. מדוע? להלן כל הפרטים.

 

אדם מחזיק אייפון מול מחשב

 

מגן זכוכית – הבחירה הטובה ביותר

מגן זכוכית נמצא במבחני ריסוק כמגן הטוב ביותר, זאת משום שמדובר למעשה בחומר הקשיח ביותר בטבע אשר יודע לבלום זעזועים כמו גם להגן על הרכיבים הרגישים אשר מותקנים במכשיר הסלולרי. במבחני ריסוק שונים אשר נעשו בשנים האחרונות הן ע"י החברות המשווקות עצמן והן ע"י חובבים ניתן לראות בבירור כי מגן זכוכית הוא עמיד יותר ויודע לספוג בצורה טובה יותר מכות. בנוסף, מדובר בנוחות שימוש יוצאת מגדר הרגיל: מגן הזכוכית יכול לאפשר למשתמש לגעת בכל הרכיבים השונים בפלאפון, גם אם מותקנים תוספים נוספים כדוגמת אוזניות. יתרון נוסף ומשמעותי אשר נמצא ברכישה של מגן זכוכית טמון בעובדה כי תצוגת המסך נראית טוב הרבה יותר מאשר במגן סילקון, כמו גם העובדה כי סילקון הוא חומר זול יחסית אשר מקנה למכשיר היוקרתי תחושה חובבנית ולא יפה לעין. לכן, מדובר הן בבחירה אסתטית נכונה כמו גם פרקטית – זאת משום שכאמור בחומר חזק ביותר אשר מאפשר נוחות שימוש והגנה בו זמנית.

 

רכישה של מגן זכוכית לאייפון – רק באמצעות חברת clearly

חברת clearly משווקת מגן מסך זכוכית מלא לאייפון אשר ישמור על המסך בצורתו המקורית, ימנע הצטברות של אבק וחיידקים על גבי המכשיר כמו גם יקנה למכשיר מראה יוקרתי וחדשני. מדובר בבחירה נבונה וחכמה כמו גם השקעה לטווח ארוך, זאת משום שמדובר במגן זכוכית אשר נעשה תחת תנאי פיקוח מחמירים אשר מבטיחים כי הוא יישמר למשך זמן ארוך. לכן, אין צורך להתלבט יותר – רכשו עוד היום מחברת clearly מגן זכוכית איכותי לאייפון שלכם וכך תוכלו לשמור עליו לאורך זמן ובהשקעה כספית משתלמת ואטרקטיבית ביותר.

 

אייפון במצב הפוך

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טכנולוגיה
ענן מרכזי
ענן בהתאמה אישית

ארגונים מכל הגדלים בוחרים יותר ויותר מחשוב ענן. סטארט-אפים שעוברים לענן יכולים ליהנות משלל יתרונות – כולל חיסכון דרסטי