הדרך הטובה ביותר לשמור על יחס טוב בין לייקים באינסטגרם לעוקבים

עסקים רבים רוצים לדעת מהו היחס הטוב בין לייקים באינסטגרם לעוקבים, האם יש דבר כזה יותר מידי עוקבים?

בנוסף האם לקנות לייקים זאת הדרך בשביל לשמור על יחס תקין וטוב של לייקים ועוקבים?

במדריך הקרוב איגדנו לכם בפירוט מהו היחס האולטימטיבי ומהו בעצם אומר.

 

מה זה בעצם יחס עוקב-לייק ?

יחס עוקבים-לייקים הוא אחד האינדיקטורים הטובים ביותר להבנת מידת מעורבותם של העוקבים כלפי חשבון העסק שלכם. ערך זה מבוסס על מספר הפריטים 'אהבתי' בממוצע ביחס למספר העוקבים. ככל שלעסק שלכם יש יותר עוקבים כך יחס עוקב- לייק יכול להיפגע ולרדת.

 

האם יחס המוערבות של העוקב באמת יורד ככל שמס' העוקבים גדל?

בזכות האלגוריתם החדש של אינסטגרם אנו מעריכים שאינסטגרם מחשבת לאילו חשבונות קיימים קשרים חזקים יותר ונקודות דמיון כגון: חברים דומים, ערוצים דומים אחריהם וכדומה. לפיכך, המשתמש לא רואה רק פרסומים של ערוצים שהוא עוסק בהם , אלא גם כאלה שחבריך מקיימים אינטראקציה ושאולי יתעניין בהם גם כן. ולכן אלו שיעקבו אחרייך לא בהכרח יעשו לך לייק.

 

איך מחשבים יחס עוקב – לייק?

בשביל חישוב היחס ניתן דוגמא מפוסט קיים, עומר אדם קיבל באחד הפוסטים שהוא פירסם 25,716 לייקים. לעומר אדם יש כיום 716 מאה אלף עוקבים. כעת בשביל לחשב את יחס עוקב-לייק נחלק את המשתנים זה בזה ונחשב את אחוז היחס. מה שיתן לנו  את המס' 3.5%. קיימות שתי שיטות לחישוב היחס, אחת כמו שחישבנו כעת עבור כל פוסט והשניה היא שיטה של הממוצע הלייקים לאורך זמן.

 

מהו יחס עוקב- לייק טוב?

  1. מתחת למיליון עוקבים היחס צריך להיות מעל 2.2%
  2. בין 500k-1M היחס צריך להיות מעל 2.4%
  3. בין 250K-500K היחס צריך להיות מעל 2.7% וכך הלאה עד למס של בין אלף עוקבים ל5 אלף עוקבים ששם היחס קופץ ועולה ל 10.5%.

 

כמו שראינו על מנת להיות ביחס טוב ככל שעולים המספרים כך זה קשה יותר להגיע לאחוזים כאלה. בנוסף אם אתם קונים עוקבים אז היחס משתנה לרעה משום שעוקבים אלה לרוב לא יעשו לכם לייקים עצמאיים משום שאינם אמיתיים.

לשם כך הפיתרון הישים ביותר במצב כזה הוא קניית לייקים. על מנת שתשמור על יחס תקין של עוקב-לייק. חברות רבות בשוק מציעות קניית לייקים לדוג': קניית לייקים pwr. האלגוריתם החדש של אינסטגרם מחפש בכל כוחו למצוא את אלה שקונים עוקבים מזוייפים בשביל להדיר אותם מהפלטפורמה והפיתרון לעסקים מתחילים שצריכים לצבור פירסום במהירות היא קניית לייקים.

לסיכום, יחס עוקב-לייק הוא חשוב מהרבה בחינות גם לפרופיל העסקי וגם לחברת אינסטגרם שמחפשת את אותם אנשים עם יחס נמוך.

 

אפליקציה חברתית

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram