תפריט

מדבקות למוצרים – מה חייב להופיע על המדבקה

החלטתם שאתם רוצים להדביק מדבקה ייחודית על המוצר שלכם? יש כמה דברים שאתם צריכים להקפיד שיהיו על המוצר שלכם, כאלה שיוכלו להגדיל את היקפי המכירות שלכם ולהגיע למטרה שלשמה עשיתם את הצעד הזה.

מדבקות למוצרים

כמעט כל מוצר באשר הוא, ידרוש מכם הצבת מדבקה לצורך זיהוי ומתן הסבר על סוג המוצר. את הדוגמא הטובה ביותר לכך ניתן לראות באמצעות תרופות: התרופות נמצאות בבקבוקונים קטנים, שעליהם מודבקת מדבקה או תווית שמאפשרת למשתמש לזהות את סוג התרופה, ולקבל פרטים נוספים אחרים על המדבקה (מי היצרן, כמות הפעמים שמומלץ להשתמש בתרופה, הוראות שימוש וכו'). למעשה, בכל תחום בחיים ניתן לראות את השימוש במדבקות או בתוויות כסימן היכר וזיהוי: תחום המזון, תחום האופנה, תחום הרפואה, תחום הקוסמטיקה ועוד.

השאלה הנשאלת היא מה צריך להופיע על המדבקות או התוויות כאשר אנו מחליטים לבצע זאת? האם אנו צריכים להתמקד בפרסום או בשיווק המוצר? האם אנו צריכים לבחור בעיצוב סולידי "ורגוע"? באופן כללי, סוג המוצר שאתם מתעסקים איתו משפיע במידה רבה על המידע שצריך להופיע על המדבקה.

מדבקה

מה צריך להופיע על המדבקות

מדבקות למוצרים שונים, עשויות להיות שונות בסדרי גודל ברמת הדברים שצריכים להופיע ועשויים לקדם את המוצר. מדבקות או תוויות הן הכרחיות על כל מוצר באשר הוא, מכיוון שהן מספקות לרוכש מידע ומאפשרות באמצעותן ליצור את היתרון הקטן ולמשוך את העין של הקונה – וכך להגדיל את היקפי המכירות. כיצד נדע מה עלינו לעשות עם המוצר שלנו – האם עלינו להתמקד בעיצוב המדבקות או האם עלינו להתמקד בתוכן המדבקה? ריכזנו עבורכם מספר טיפים בנושא.

אם אתם חברה שמייצרת תרופה ומעוניינים להשתמש במדבקות למוצרים שלכם – עליכם להקפיד שבמדבקות שלכם יהיה תוכן על סוג התרופה, המקרים השונים בהם היא רלוונטית ולעיתים גם הוראות שימוש (לצורך העניין אם אתם בוחרים להשתמש במדבקות למוצרי מזון – הוראות השימוש הן פחות רלוונטיות..).
מנגד, אם אתם חברה שמייצרת מוצרי מזון שונים, המטרה שלכם היא למשוך את העין של הקונה הפוטנציאלי ועל ידי כך להגדיל את היקף המכירות שלכם. חשבו על זה בעצמכם: כמה פעמים יצא לכם להגיע לסופר השכונתי ולעיין במוצר שהעיצוב של הבקבוק או העיצוב של המדבקה משכו לכם את העין? סביר להניח שבכל פעם שאתם הולכים לסופר זה קורה לכם. לא סתם. העין האנושית "מחפשת" את הדברים האלה, ובעשרות ניסויים ומחקרים שבוצעו בנושא, הוכח פה אחד שעיצוב מיוחד של המדבקות שמדביקים על המוצרים – מגדיל את הסיכויים שירכשו את המוצר.

לסיכום, אם אתם מעוניינים להכין מדבקה למוצר שלכם – עליכם לקחת בחשבון את סוג המוצר ובהתאם לכך לבחור את עיצוב המדבקה ואת התוכן המבוקש.

המאמר מעניין ? שתפו עכשיו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כפפה
ברירת מחדל

כפפות אימון לחדר כושר – מה היתרונות

כשאנו מתאמנים בחדר הכושר, גם אם אנחנו לובשים כפפות חדר כושר איכותיות, אנחנו בדרך כלל גם נרגיש את כפות הידיים עובדות חזק. כפות ידיים שאינן מוגנות בעזרת כפפות אימון איכותיות,

קופות חיסכון
חסכונות

חיסכון כלכלי למשפחה

על מנת להגיע לדרך כלכלית נבונה אשר תהווה חיסכון משמעותי בעבור משק הבית, שימוש במיזם הר הביטוח יאפשר לחסוך אלפי שקלים, מדי שנה. כיצד? כל הפרטים – במאמר הבא. חיסכון