נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

 3 סוגי אטרקציות לאירועים שאסור לשכוח לחתונה

אננס

מתכננים את האירוע שחיכיתם לו כל כך? מתלבטים איזה אטרקציות להציב במהלך האירוע שלכם? אנחנו כאן כדי לעזור לכם! ריכזנו עבורכם את שלושת האטרקציות החשובות ביותר באירוע שלכם, כאלה שפשוט אסור לכם לוותר עליהם! פתחו יומן ורשמו.

אטרקציות באירועים

למה בכלל צריך להביא אטרקציות לאירועים? הרי המטרה של האירוע היא לשמח את החתן והכלה, לשבת ולסעוד עם אנשים שלא ראיתם הרבה זמן ואולי זה עניין כלכלי? ובכן, כל התהיות הללו הן נכונות, אך אין להן קשר לעניין האטרקציות. כאשר אתם שולחים הזמנה לאורחים, המטרה שלכם בין היתר היא לדאוג לכך שהם ייהנו. הרי הם השקיעו ופינו מזמנם, הביאו לכם מתנה בדמות צ'ק לחתונה, והדבר האחרון שאתם רוצים זה שהם ייצאו מבואסים מהאירוע שכלם.
כשאנו אומרים אטרקציות לאירועים, אין הכוונה לאטרקציות הרגילות מאירועי יום ההולדת או בר המצווה. הכוונה היא לאטרקציות אחרות, כאלה שישרתו את האורחים שלכם וייתנו להם ליהנות ולהרגיש כמו שצריך באירוע שלכם.

דוכן מתוקים

למידע נוסף על כל עולם האירועים הכנסו לאתר Save A Date.

מבין עשרות סוגי אטרקציות לחתונה שלכם שתוכלו למצוא על ידי חיפוש מהיר ברשת, ריכזנו עבורכם את שלושת האטרקציות החשובות ביותר, כאלה שפשוט אתם חייבים לדאוג שיהיו באירוע שלכם. מדוע? מכיוון שיש להם ניסיון מוכח, והן מספקות הנאה לאורחים.

3 אטרקציות מומלצות

בר מתוקים. רוב החתונות שהייתם בהם, סביר להניח שהציעו שני סוגי קינוחים שהיו מגיעים לשולחן האוכל. לא עוד. אנו מציעים לכם דרך חדשה ומגניבה, לאפשר לאורחים שלכם לבחור בעצמם את סוג הקינוח, מתוך מלאי אדיר של אפשרויות. למה הכוונה? בר מתוקים. הבר יהיה מלא בכל טוב, בהרבה סוגי ממתקים שכל אחד ואחת מאיתנו אוהבים. כך תוכלו לוודא שכל אחד מהאורחים שלכם יקבל את הקינוח שהוא אוהב, ולא יצטרך להימנע מאכילת קינוח שהאולם מציע.

חלוקת מגנטים לאורך הערב. יותר ויותר חברות צילום מציעות את האטרקציה המגניבה הזו ולא בכדי – מדובר בצלם שמסתובב לאורך כל האירוע, מצלם את כלל האנשים והאורחים שמגיעים לאירוע, והתפקיד שלו הוא לדאוג לפתח את התמונות הללו ולהדפיס אותן על גבי מגנטים. את המגנטים מציבים במקום מסוים באולם האירועים (בדרך כלל ביציאה מהאולם), וכך כל אורח שיוצא מן האולם בתום האירוע, יכול לחפש את המגנט שלו ולקחת לו מזכרת מהאירוע.

קיאק פירות. באותה נשימה של האטרקציה הראשונה, תוכלו להציע לאורחים שלכם קיאק פירות עצום. הקיאק בדרך כלל מוצב בכניסה לאולם האירועים (עם הגעת האורחים), אך תוכלו לבחור כל שלב אחר שנראה לכם להצבת הקיאק. הקיאק מכיל את כל סוגי הפירות, ומציע עיצוב וסידור מיוחד של הפירות. זוהי דרך מעניינת וטעימה, לאפשר לאורחים שלכם לאכול דברים ייחודיים וטעימים, כאלה שסביר להניח הם לא ראו בחתונה אחרת.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
נשים עם זיקוק קטן ביער
3 רעיונות למסיבת רווקות

לאחר שלב האירוסים ולפני החתונה המיוחלת, מגיע שלב מסיבת הרווקות, המהווה הזדמנות לנשים, להנות מזמן איכות עם הכלה לעתיד