נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איזה ציוד לכלבים חשוב לקנות לאחר האימוץ?

גור

אימצתם כלב? כל הכבוד! הענקת בית לחבר פרוותי היא התחלה של ידידות נפלאה וחשובה גם בשבילו וגם בשבילכם. אבל איזה ציוד לכלבים חשוב לקנות לאחר האימוץ? במגה פט תוכלו למצוא את כל האבזור הדרוש לכם לכלב חדש בבית כדי שיהיה לו נוח להתאקלם, והידידות שלכם תתחיל בכף ימין כבר מהיום הראשון.

 

מגה פט

מגה פט הינו סופרמרקט אונליין של ציוד לכלבים החל ממזון ועד לצעצועים. במגה פט תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים בשביל הכלב החדש שלכם כמו מיטות לכלבים, כלובי אימון, מזון לכלבים, צעצועים, טיפוח ונוי ועוד במחירים משתלמים ובמשלוחים עד לפתח הבית לנוחותכם.

מזון

איזה ציוד לכלבים חשוב לקנות לאחר האימוץ?

כדי שהידידות הנפלאה שלכם תתחיל כבר מהיום הראשון, עליכם לדאוג למספר פריטים עוד לפני הבאת הכלב הביתה, כמו למשל מיטה לכלב. להלן מדריך קצר לכל הציוד שאתם זקוקים לו לכלב חדש:

  1. מזון לכלבים – היום הראשון יהיה מעט מלחיץ עבור הכלב החדש שלכם ומזון איכותי וטעים יכול לסייע לו להרגע ולהרגיש יותר בטוח. חשוב שלא לרכוש מיד על ההתחלה שק מאד גדול של מזון אלא דווקא מספר מארזים קטנים בטעמים שונים כדי לברר מה הכלב החדש שלכם הכי אוהב.
  2. מיטה לכלבים – חשוב להרגיל את הכלב שמקומו במיטה משלו ולא בשלכם. כלבים מרגישים בטוחים יותר כשהם עטופים בחום ורוך ולכן מיטה נוחה וחמימה חשובה להם ביותר כדי להתרגע ולהרדם לשנת לילה רצופה.
  3. מברשת שיער ושיניים – צחצוח שיניים יומיומי והברשת הפרווה הם חלק חשוב משגרת הטיפוח של הכלב וככל שתקדימו להרגיל אותו לכך, כך ייטב. טיפוח הכלב מידי יום יעניק לו ריח פה מרענן, פרווה מבהיקה ועור בריא יותר ויחזק את הקשר ביניכם.
  4. כלוב אימון – כלבים צעירים זקוקים למרחב מוגן ובטוח לשחק ולישון בו, ולהתרגל לכלובי הנשיאה בדרך אל הרופא או לנסיעה לחו"ל. כלוב האימון הוא פריט חשוב באילוף כלבים צעירים.
  5. צעצועים – כלבים בכל הגילאים צריכים לספק את יצר הלעיסה, הצייד והסקרנות שלכם. כלבים משועממים עלולים לגרום נזקים או לחלות. רכשו מגוון של צעצועים המיועדים ללעיסה כגון עצמות, צעצועים מפתחי סקרנות וצעצועים שניתן לטלטל.

 

מה עוד תוכלו למצוא במגהפט?

במגה פט תוכלו למצוא את כל מה שתזדקקו לו כמגדלי חתולים, כלבים, מכרסמים, זוחלים וציפורים. תוכלו למצוא את כל מותגי המזון המובילים כולל מזון רפואי, ציוד לבעלי חיים כגון חול לחתולים וכלובים לציפורים, תכשירים לטיפוח ונוי, צעצועים, חטיפים ועוד.

 

לסיכום

כדי לצייד את הבית בכל מה שדרוש לכם לקראת הכלב שאימצתם הכנסו לאתר האונליין של מגה פט ורכשו את הכל בצורה מרוכזת, תהנו ממחירים משתלמים במיוחד וממשלוחים עד פתח הבית.

חיית מחמד

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי חיים
מבנה לכלב
סוגי מיטות לכלבים

כלבים, כמו כל חיה אחרת זקוקים לשינה. אולם, בניגוד לרוב החיות הכלבים חיים בבתים של בני אדם, ואלו המציאו