נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לבחור קוסם ילדים?

קוסם ילדים

מופעי קסמים הם צורת בידור עתיקה ופופולרית מאוד. מופעים של טריקים וזריזות ידיים נעשו לאורך כל ההיסטוריה האנושית, והספר הראשון שמסביר על איך להציג קסמים במופע קסמים יצא כבר לפני יותר מחמש מאות שנה. גם ילדים בגילאים קטנים יכולים ליהנות ממופעי קסמים, אבל איך לבחור את הקוסם הנכון לילדים ולימי הולדת? התשובות נמצאות במדריך שלפניכם. 

 

בחירה נכונה של קוסם לאירוע קסום

קוסם לילדם הוא סוג של בדרן או איש במה, שמטרתו לייצר הופעה חווייתית לילדים שבפניהם הוא מופיע. הכריזמה ואיכות המופע של הקוסם שבחרתם היא זאת שתקבע במידה רבה את איכות האירוע כולו, ולכן חשוב מאוד לעשות את הבחירה הזאת בצורה הנכונה ביותר. אספנו בעבורכם 4 תחומים שאותם יש לבדוק אצל כל קוסם שאת שירותיו אתם שוקלים לשכור למען אירוע של בתכם או בנכם.

 

מקצועיות וקסמים ייחודיים

אחד הדברים שחשוב מאוד לבדוק לפני שסוגרים הופעת קסמים ליום הולדת או לאירוע אחר הוא המקצועיות של הקוסם אותו בחרתם. כדאי לבחור קוסם שיש לו ניסיון עשיר בהופעה מול ילדים, ושלקוחות העבר שלו מרוצים מהאיכות של ההופעה שהוצגה להם.

בנוסף לכך, חשוב לבדוק שהקסמים אותו מציג הקוסם במהלך ההופעה שלו הם ייחודיים ככל האפשר. זאת מכיוון שאם המוזמנים לאירוע כבר ראו את הקסמים המבוצעים בעבר, הם ייהנו מהם פחות.

 

כושר הופעה וכריזמה על הבמה

אחד הדברים שיקבעו האם הופעת הקסמים שתוצג בפני ילדכם ושאר המוזמנים לאירוע תהיה מעולה או בינונית, הוא כושר ההופעה והכריזמה של הקוסם בעת ההופעה. הופעת קסמים היא ככל שאר הופעות הבמה, בידור לאנשים לפניהם היא מוצגת. חשוב מאוד לשים לב לקשר שמתפתח בין הקוסם לבין הילדים שבפניהם הוא מופיע.

 

מחיר ועלות של הופעת הקסמים

ממש כמו בכל תחום אחר בחיים, גם בהופעת קסמים אנחנו רוצים לשלם פחות ולקבל יותר. כמובן שמופע קסמים איכותי לא צריך להיות יקר בצורה מוגזמת, אבל כמו בהרבה מקרים אחרים על איכות יש לשלם.

לכן אם מוצע לכם מופע קסמים שעלותו היא כמה מאות שקלים בודדים, כדאי לכם לבדוק האם המופע שתקבלו הוא באמת מופע ברמה הגבוהה ביותר או שמדובר על מוצר אחר ואיכותי פחות. בדרך כלל מופע קסמים איכותי לא יעלה פחות מאלף שקלים, ולעיתים קרובות הוא יכול לעלות גם אלף חמש מאות שקלים ואף יותר.

 

מעט קסמים איכותיים מול הרבה בינוניים

למרות שלהרבה ישראלים יש נטייה לראות מופע קסמים עם קסמים רבים יותר, כתמורה טובה יותר לכסף ששולם, מופע קסמים איכותי באמת מכיל מעט קסמים שכל אחד מהם הוא מופע קטן בפני עצמו. קסמים רבים מדי במהלך המופע נוטים לגרום לפגיעה באיכות של כל אחד מהם. לכן חשוב מאוד לבחור קוסם שנותן מעט קסמים ברמה גבוהה.

קוסם ילדים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
החלפת משאבות
החלפת משאבות טבולות

מקומות שבהם יש צורך במתקני סניטציה שנמצאים מתחת לקו הגובה של הרחוב, הם מקרה מסובך יחסית של אינסטלציה. זאת