נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך להחליף מסך בעצמך בבית?

אייפון

החלפת מסך בבית – האם זה אפשרי?

החלפת מסך אייפון  Xs או החלפת מסך אחורי ל iPhone באופן עצמאי בבית עשויה להוביל לבעיות חמורת עוד יותר, וזאת בשל העובדה כי חברת אייפון איננה מאפשרת לקהל הלקוחות להשתמש בחלפים מזויפים, אותם ניתן להזמין באמצעות רשת האינטרנט. למעשה, אם נבחן את הרשת ניתן לראות לא מעט מדריכים של חובבנים אשר מנסים להסביר כיצד להחליף את המסך הקדמי או האחורי, אולם מדובר בטעות חמורה וזאת משום שכל החלפה של רכיב (ובייחוד כאשר מדובר בדגמים החדשים) של החברה חייב להתבצע באמצעות מעבדה מקצועית אשר מנוסה בתחום, בעיקר בשל השימוש בטכנולוגיית לייזר מתקדמות אשר נמצאות ברשותן של מעבדות מקצועיות בלבד. לכן, אם המסך הקדמי או האחורי של האייפון שלכם נשבר, תוכלו ליצור קשר עם מעבדת cellfi אשר נחשבת למעבדה המובילה בישראל לצורך תיקון מכשירי אפל.

 

המסך נשבר? יש לנו את הכתובת בשבילכם

כאמור, החלפה באופן עצמאי של מסך אייפון איננה מומלצת, וזאת בשל פוטנציאל הנזק אשר עשוי להיגרם במידה ותנסו להחליף את המסך לבדכם. חשוב לציין כי בתוך המכשיר שלכם מצויים רכיבים רגישים אשר כל תנועה לא נכונה ולו הקלה ביותר עשויה לגרום לנזק בלתי הפיך אשר ישבית את המכשיר שלכם לחלוטין. בפנייה למעבדת cellfi תוכלו להיות רגועים כי המכשיר שלכם מטופל על הצד הטוב ביותר, כל זאת בזכות צוות טכני מיומן אשר הוסמך לנושא וכן עושה שימוש ברכיבים מקורים ואיכותיים בלבד. כמעבדה אשר ניצבת בשורה הראשונה של הענף, מעניקה cellfi הצעת מחיר נוחה בעבור החלפה של מסך קדמי או אחורי, כל זאת במסגרת של אחראיות מלאה. ברבות השנים ומאז הוקמה שירתה המעבדה בהצלחה מאות לקוחות מכל רחבי הארץ אשר הגיעו לסניף של המעבדה ברחוב ז'בוטינסקי 22 וקיבלו את מכשיר האייפון תוך פרק זמן קצר, מבלי שניתן יהיה לשים לב כי הוחלף המסך המקורי.

מכשיר שבור

 

טכנולוגיה פורצת דרך לצורך החלפת מסך אייפון

מעבדת cellfi משתמשת בטכנולוגיה חדשנית אשר מאפשרת לבצע את ההחלפה של המסך באופן מהיר ויעיל, ומבלי לפגום ברכיבים הרגישים של המכשיר. לכן, אם אתם מעוניינים לחסוך לעצמכם לא מעט מאמץ, זמן וכסף – פנייה למעבדה כבר עכשיו תבטיח כי המכשיר שלכם יקבל את הטיפול הטוב ביותר אשר נעשה בעבודה קפדנית ובאמצעות צוות מיומן אשר יעניק לכם יחס אישי אשר נעשה בשקיפות מלאה. לקבלת מידע נוסף ויצירת קשר, היכנסו לאתר הרשמי של המעבדה, השאירו פרטים בעמודת יצירת קשר ונציג ישוב תוך זמן קצר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע