נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך להעביר טלוויזיה בלי שהיא תישבר

מכשיר צפייה

מה הן הדרכים להעביר טלוויזיה מבלי שהיא תישבר? נכון שיש צורך תמיד להקפיד על אריזה נכונה, אבל יש עוד מספר דברים שכדאי לזכור. למשל, האם אתם מעבירים את הטלוויזיה יחד עם תכולת דירה שלמה? במידה וכן, זכרו להעמיס ציוד רגיש שכזה במקומות מוגנים.

בכדי להעביר טלוויזיה מבלי שייגרם לה נזק, כדאי תמיד לבדוק אילו סוגי שירותים נוספים ניתנים על ידי חברות הובלות מומלצות. חברת הובלה מומלצת בתל אביב או בכל מקום אחר, תמיד תספק לכם גם את השירות של אריזת ציוד, פריקת ציוד, הובלות מנוף ועוד. הסתייעות בשירותי אריזת רהיטים בזמן מעבר, זו הדרך הטובה ביותר לסיים את המעבר על הצד הטוב ביותר.

טלוויזיה חכמה

הובלות קטנות והובלות כבדות

כאשר אתם שוכרים מובילים מקצועיים עבור כל תהליך הובלת הדירה, אתם יכולים להרגיש בטוחים לגמרי. חברות הובלה מקצועיות תמיד יספקו לכם ביטוח הובלה בזמן המעבר, בזמן ההעמסה של הציוד וכדומה. הובלת תכולת דירה כמובן מתבצעת באמצעות משאיות, אך יש לוודא כי מדובר במשאיות חדישות ולא חבוטות.

חובה לזכור, משאיות ישנות ועם תקלות, הן משאיות שחוות הרבה יותר טלטולים במהלך הנסיעה. לרוב, סוג נסיעה שכזה יוביל לכך שהארגזים שלכם יקרסו בתוך המשאית וייפלו על הרצפה. הארגזים הכילו טלוויזיה חכמה שרכשתם לא מזמן? יש סיכוי שנגרם נזק באותו הרגע בו הקרטון נפל.

הובלת טלוויזיה בתוך העיר ומחוצה לה

כאשר שוכרים חברת הובלות במרכז עבור שירותי אריזה, הטלוויזיה נארזת בקרטונים ממוגנים, מה שמבטיח כמובן את שלמות הטלוויזיה. אחד מאמצעי המיגון הנפוצים הוא נייר ה"פצפצים" שכולנו מכירים. פצפצים מספקים מיגון מצוין, אבל כדאי לזכור שגם סוג מיגון זה אינו מספק 100% הגנה מפני נזקים ושבר.

אם הקרטונים מספיק חזקים, בדרך כלל הם ימנעו נזק בטלוויזיות, וכדאי מאוד לחשוב פעמיים לפני שלוקחים כל מיני אריזות וקרטונים משומשים מהירקן בשכונה. בפעמים רבות, קרטונים אלו עשויים להכיל פשפשים ושאר מזיקים. לרוב, מה שיקרה זה שאתם תובילו את המזיקים הללו אל המען החדש שלכם. חבל. במקרים אלו, כבר תצטרכו להסתייע לא רק בשירותי מובילים מומלצים, אלא גם בחברות ניקיון מקצועיות שיגיעו לבצע אצלכם חיטוי.

עלות הובלת ציוד קל משקל

מחיר הובלת טלוויזיה הוא אחיד למדיי, והוא נכלל תחת הובלות קלות. לרוב, מחיר הובלות קלות בתוך העיר יהיה 300 ₪ בממוצע, אך כמובן שאין זהו כלל אצבע כזה או אחר. מחיר הובלת טלוויזיה, מקרר קטן או כל ציוד אחר שאינו מצריך הובלות מנוף, לא אמור להיות יקר יותר מכמה מאות שקלים בודדים.

בכל מקרה, חברת הובלות מומלצת תמיד תספק לכם את הצעת המחיר שלה עוד בשיחת הטלפון הראשונה. שירות הובלות מקצועי לא יצריך ממכם להתעסק עם פרטים שמשתנים במהלך הדרך, למרות שסוכמו אחרת מראש.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע