נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הרבה יותר משעון: איך תבחרו את שעון הספורט שמתאים לכם

שעונים מתקדמים

לכולנו ברור שבשנים האחרונות גברה ועלתה המודעות בכל מה שקשור לנושאי ספורט, כך שיותר ויותר אנשים גם רוכשים אביזרי ספורט חכמים. בימינו, הדיבור המרכזי הוא על שעוני ספורט חכמים שמאפשרים לכם להיות הרבה יותר קשובים לגוף שלכם, אבל לא רק. בואו נדבר על זה.

בבואנו לרכוש אביזרי ספורט מסוגים כאלו ואחרים, תמיד יהיה כדאי לערוך השוואת מחירים בין מוצרים, ככה שתוכלו לדעת בדיוק מה אתם רוכשים, ובאילו עלויות המשווקים השונים בשוק מוכרים את מוצריהם. רגע לפני בחירת שעון ספורט לשדרוג וייעול הפעילות הגופנית שלכם, כדאי יהיה לברר גם מספר דברים נוספים מלבד מחיר השעון שאתם רוכשים.

האם הוא כולל את הפונקציות שאתם צריכים? בואו נדבר על רכישת שעוני ספורט מסוגים שונים, השוואת מחירים בין שעוני ספורט ומה שביניהם.

 

שעוני ספורט לשדרוג וייעול חוויית הספורט

הכרתם כבר את המושר "שעון ספורט חכם"? אם לא, אתם מוזמנים להכיר אביזר ספורט שיכול לשדרג בעבורכם את חוויית הספורט שלכם בערב. בעזרת צמיד פעילות, או בשמו השני שעון ספורט, ניתן לעקוב אחר מדדים כאלו ואחרים, רובם ככללותם קריטיים למהלך הפעילות הספורטיבית של כולנו.

אתם יכולים לעקוב אחר קצב הלב שלכם ואחר הקצב של שריפת הקלוריות, מה שמומלץ לבצע בכל פעילות ספורטיבית. אגב, גם אם אתם שחיינים, תוכלו למצוא כיום בשוק שעוני ספורט עמידים בפני מים, שניתן לצלוח איתם אינספור בריכות אולימפיות.

 

עד כמה צמידי ספורט מהווים הפרעה במהלך פעילות גופנית?

שעונים אלו מתלבשים כל פרק כף היד בד"כ, ככה שמבחינת הנוחות אתם מסודרים וצמידים אלו לא יפריעו למהלך האימונים שלכם. אתם תוכלו לבצע מעקב אחר הפעילות היומיומית שלכם, גם אם אתם לא מתאמנים בכל רגע נתון.

מאחר שכולנו גם מבצעים פעילויות שגרתיות כאלו ואחרות, תמיד יהיה נחמד לדעת למשל כמה קלוריות אנחנו שורפים בזמן שאנחנו לומדים למבחן באוניברסיטה. לידיעתכם, הוכח מחקרית כי שקידה על לימודים שורפת קלוריות! נכון, לא בקצב של פעילות גופנית כמו ריצה, אבל בכל מקרה כדאי ונחמד לדעת שזה קורה.

 

המלצות על שעוני ספורט חכמים

בבואכם לבחור שעון ספורט או שעון חכם, תמיד יהיה כדאי לבדוק את ההמלצות השונות על השעון ברחבי האינטרנט. בימינו הנוכחיים, יהיה ניתן למצוא המלצות כמעט על כל סוג שעון וצמיד ספורט, בין אם חדש או וותיק יותר בשוק.

בין אם אתם רוכשים שעון זול או יקר יותר, תוכלו בדרך כלל למצוא סרטוני הדרכה וסרטוני המלצות על השעון באתר YOUTUBE . והכי חשוב, תמיד כדאי לערוך השוואת מחירים. באמצעות אתרים כמו FINDER, ניתן לבצע השוואת מחירים בין אביזרי ספורט ושעוני ספורט, ככה שתוכלו לדעת בדיוק באיזו עלות כל משווק מוכר את הצמידים האלו.

בהצלחה ושריפת קלוריות מוצלחת!

שעון דיגיטלי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ספורט
מיתוסים על ספורט
מיתוסים על ספורט

הדף קצר מלהכיל את כל המיתוסים, סיפורי הסבתא, השמועות והטעויות שאנשים ניזונים מהם בהקשר של ספורט. החל מ"תרגילי חיזוק