נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אילו רגולציות רצוי לעשות בעסק

תוכן שמור

ניהול של עסק חייב להתבצע באמצעות בדיקות רגולציות. מהן הבדיקות אותן רצוי לעשות וכיצד הבדיקות הללו יכולות להועיל לעסק? להלן הפרטים.

 

סקר אבטחת מידע

רגולציה ראשונה אותה רצוי לעשות בעסק היא כמובן סקר אבטחת מידע. מדובר ברגולציה אשר כולל דרישות מחמירות, ולכן על הארגון מוטלת החובה ליצור קשר עם חברה מקצועית אשר תבצע את הסקר באופן מדויק ומותאם אישית לצרכים הניהוליים, ומטרתה בראש ובראשונה לספק דו"ח מקיף לחברי ההנהלה הנוגע לליקויים הנוגעים לאבטחת המידע הכוללים בין היתר איי יישום של נהלים ע"י העובדים, פרצות אבטחה וכן סיכונים חדשים אשר עלו כתוצאה מהסקר. תוצאות הסקר רלוונטיות מאוד בעבור כל ארגון, והן חייבות להתבצע באופן מקצועי, זאת לאור הסיכוי של האקרים לפרוץ 24/7 למאגרי המידע של הארגון, ובכך לפגוע בו באופן אנוש הן מבחינה תדמיתית והן מבחינת הסיכוי לזליגה של מידע רגיש לרחבי הרשת. מדובר בכלי רב עוצמה אשר יכול לפגוע באופן ממשי, ולכן ביצוע סקר אבטחת מידע הינו נדבך משמעותי נעשה בהתאמה אישית, כל זאת בכדי שתוכלו להבטיח את שלום המידע המצוי בשרתי הארגון.

מידע מאובטח

 

סקר סיכוני סייבר

רגולציה שנייה היא סקר סיכוני סייבר. גם אם מדובר בעסק קטן המתמחה בתחום של ניקוי ספות, עליכם לבצע סקר סיכוני סייבר אשר נועד בכדי לקבל סיווג של סיכוני הסייבר, והקצאה של משאבים בהתאם לכך. סקר סיכוני סייבר מתבסס על הגנה של מערכות המידע הנדרשת מכל עסק לצורך שמירת המידע, ולכן רצוי לבצע את הסקר אחת לשנה, בהתאם לדרישות הרגולציה. לכן, באמצעות חברה מקצועית תוכלו לקבל את המענה הנדרש בכדי לעמוד בדרישות וכן לבצע את התיקונים הנדרשים בהתאם לדו"ח אשר ניתן, כל זאת ע"פ רמת תעדוף לצורך ביצוע פעולות אקטיביות אשר מתבססות על הדו"ח. ככל שתשתפו פעולה עם החברה המקצועית, כך תוכלו לסיים את ההליך במהירות, כמו גם להתחיל ביישום המסקנות במלואן וכחוק.

 

רגולציות אותן רצוי לעשות בעסק – מהן המסקנות?

עניינים הקשורים ברגולציה מהווים לא פעם אתגר בעבור ארגונים ועסקים, וזאת לאור העובדה כי מדובר בבדיקות ייחודיות אותן יש לבצע באופן תכוף, כחלק מניהול תקין של העסק. תפקידה של הרגולציה היא הטלת מגבלות אשר נועדו לקבוע סטנדרטים מחייבים, ולכן עסק אשר מעוניין לפעול כשורה מחויב לעמוד בכללי הרגולציה. בנוסף, עסקים יכולים להפעיל כללים רגולטורים התנדבותיים, והיא נעשית בדרך כלל מצד עסקים אשר אינם זוכים לפיקוח מצד הממשלה, ולכן הפעולה הזו נעשית מתום לב ומתוך רצון ליצור צעדים בוני אמון עם קהל הלקוחות. עם זאת, לא כל הרגולציות מתאימות לכל העסקים, ולכן האפשרויות אותן ציינו לעיל יאפשרו לכם לקבל את המענה הטוב ביותר לצורך ניהולו התקין של העסק, ע"פ כללי הרגולציה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טכנולוגיה
ענן מרכזי
ענן בהתאמה אישית

ארגונים מכל הגדלים בוחרים יותר ויותר מחשוב ענן. סטארט-אפים שעוברים לענן יכולים ליהנות משלל יתרונות – כולל חיסכון דרסטי