נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אלעזר ניסנוב מומחה החלקות בטון בישראל

כשמשלבים בין עמידות ודקורציה, מקבלים את התוצאה המופלאה של החלקת בטון. וכשצריכים את השירות של החלקת בטון, מסתייעים אך ורק בטובים ביותר בתחום. אתם מוזמנים להכיר אותם, ככה משפצים דירות ומשרדים עם בטון ב-2020:

בעוד שחלק מהאנשים בוחרים בשיטת החלקת בטון עבור החלקות משטחים בתוך הבית, בהחלט ניתן להחליק בטון גם בחצרות, בגגות של מבנים ובמרתפים. בעזרת צוות של מומחי אומנות עבודות בטון, תוכלו להנות מתוצאות מקסימליות של עיצוב, נראות, פרקטיקה ועמידות לאורך זמן רב. הכי את המומחים שלכם בתחום עבודות בטון. כל מה שחשוב לדעת על החלקת בטון ב-2020 לפניכם:

 

בטון מוחלק ועבודות שיפוצים בבית ובמשרד: ככה עושים את זה!

מחפשים אחר קבלן בטון מומלץ? אין ספק, ישנם לא מעט קבלני בטון מומלצים בשוק, בין אם אתם צריכים קבלן עבור עבודות בטון במשרד, בבית או בחצר. עבודות בטון אלו הן עבודות מהסוג האיכותי ביותר, כאשר הנושא של העיצוב ממש לא נשכח מאחורה.

בעוד שישנן שיטות שונות עבור החלקת בטון, ישנם גם חומרי גלם שונים שבהם ניתן להשתמש בכדי להנות מתוצאות מגוונות ושונות. במילים אחרות, יהיה ניתן לבחור גוונים של בטון מוחלק, ככה שאתם יכולים להיות בטוחים כי העיצוב של הבטון המוחלק ישתלב במאת האחוזים עם העיצוב הכללי של הבית. ואנחנו לא סתם מציינים זאת. שאלנו את מומחי הבטון של ישראל, אלעזר ניסנוב, לגבי העיצוב הכללי של הבית – עד כמה חשוב שהבטון המוחלק ישתלב בו, והאם זה תמיד אפשרי?

 

האם בטון מוחלק יכול להשתלב בעיצוב הכללי של הבית?

על פי אלעזר ניסנוב, מומחה בטון מוחלק בישראל, לפעמים אנשים מבקשים לחפות אך רק חלל אחד בבית, כדוגמת חלל המטבח. במקרים אלו, יהיה חשוב מאין-ערך להקפיד על מיזוג נכון של עיצובים בבית.

במקרים שבהם אנשים מבקשים לחפות את כל הבית בעזרת בטון מוחלק, בדרך כלל הם יידעו מראש איזה סוג גוון הם מחפשים. אבל במקרים שבהם יש לחפות רק חלל אחד בבית, כמו המטבח או הסלון? עשוי להיות מעט מורכב יותר לוודא התאמה מוחלטת.

 

במה יהיה צורך להתחשב כשמתכננים עיצוב בבית ובטון חלק?

יהיה צורך להתחשב בשלל פרמטרים הנוגעים לעיצוב הבית, כולל רצפות בחללים נוספים בבית, רהיטים, צבעי קירות ועוד. בכל מקרה, הבחירה של הגוון הנכון וסוג שיטת העבודה תלויה גם בכם, אבל כמובן שגם במומחי החלקת הבטון שלכם. אם אתם צריכים ייעוץ נוסף, ניתן לקבל זאת עוד היום.

אתם מוזמנים לפנות לאנשי המקצוע שלכם, אליעזר ניסנוב, מומחה בטון מוחלק בפריסה ארצית. תוכלו לקבל ייעוץ מקדים, הצעות מחיר קונקרטיות, ולהנות מתהליכי עבודה שקופים ומהימנים, מקצועיים וזריזים.

בהצלחה, אל תוותרו על ייעוץ מקדים ועל מקצועיות מוחלטת!

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא שיפוצים