נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

בדק בית 360 – להפוך את הדו"ח הכתוב לוידאו שמציג את הליקויים בסרטון

סלון ביתי

עומדים לקנות דירה? רוצים לעשות כל מה שאתם יכולים כדי להבטיח שהנכס באמת יהיה שווה את כל ההשקעה שלכם? אם כך, כדאי שתדעו ששירותי בדק לבית החדש הם מסוג אותם הדברים שלא כדאי לוותר עליהם. תוהים במה אמורים הדברים? יש לכם שאלות בנושא? כל התשובות במאמר שלפניכם.

מה זה בדק בית ומי עושה אותו?

לא כל האנשים מודעים לכך, אך כאשר מדברים על בדק בית מדברים למעשה על בדיקה מעמיקה ביותר שעושים למבנה. הבדיקה מתבצעת על ידי אנשי מקצוע מומחים שהם למעשה מהנדסים מקצועיים, ובנוסף, היום הבדיקה גם נעשית בעזרת הציוד הטכנולוגי הכי מתקדם שקיים. משמעות הדברים היא שאם בעבר ניתן היה רק לקבל דו"ח שמפרט את כל הליקויים, הרי שהיום ניתן לקבל גם וידאו למעשה מציג הכול בסרטון. בצורה כזאת, אפילו אם אתם לא מבינים מה כולל הדו"ח, אתם יכולים פשוט לראות את הסרטון וכך לראות במו עיניכם את הבעיות השונות. כמובן שעל הדו"ח הזה הקבלן יצטרך לתת דין וחשבון, כך שלא מומלץ לדחות את הזמנת השירות הזה.

בית

מה בדיוק בודקים?

למרות העידן המודרני שבו אנחנו חיים, ולמרות שיש חוקים ברורים לגבי תהליך הבניה, בסופו של דבר כולנו יודעים שלא כל הקבלנים עושים עבודה מספיק טובה. כך קורה שלפעמים גם כאשר קונים בית ישירות מהקבלן, בסופו של דבר מגלים שיש בו לא מעט ליקויים. בדרך כלל כאשר מדברים על בדק בית מדברים על בדיקת כל המערכות הקיימות במבנה והבדיקה כוללת התייחסות לפרטים כמו:

  • ליקויי חשמל מסוגים שונים
  • איתור בעיות של רטיבות
  • איתור ליקויי בניה במבנה עצמו
  • בעיות שונות בתחום האינסטלציה

בנוסף, במסגרת השירות ניתן גם לקבל חוות דעת מקצועית של מהנדס לגבי מצב המבנה עצמו.

החשיבות של בדק בית לפני רכישת נכס

אתם עדיין מתלבטים האם כדאי להשקיע בבדק בית או לא? אם כך, כדאי שתדעו שהתשובה היא חד משמעית כן. עבור רוב האנשים קניית דירה זה לא משהו שעושים לעיתים קרובות, למען האמת, רבים מאתנו יעשו זאת רק פעם אחת בחיים. יתרה מכך, רוב האנשים גם ייקחו משכנתא גדולה כדי לממן את הנכס ולכן ברור מדוע יש רצון וצורך לבדוק אותו כדי להבטיח שהוא תקין. אם תעשו בדק בית על ידי חברה מקצועית כזו או אחרת ויתגלו ליקויים, הקבלן יהיה זה שישלם על התיקונים ואתם תוכלו לישון בשקט. לכן לא כדאי לדחות את הדברים או לוותר על שירות כזה, כי זה מה שיכול להבטיח לכם שאתם קונים נכס במצב תקין. בחרו חברה רצינית ומקצועית לביצוע בדק בית ותראו שלא תצטערו על כך, אז למה אתם עדיין מחכים?

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע