נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה חשוב לדעת כאשר בוחרים עורך דין לגירושין?

עורך דין גירושין

בחירה נכונה של עורך דין לגירושין מחייבת התייחסות לשורה ארוכה של שיקולים: החל מגורמים אובייקטיביים כמו תחום התמחות, זמינות ומספר שנות ניסיון – ועד המלצות סובייקטיביות או חוות דעת של לקוחות מרוצים. אז איך יודעים את כל הפרטים מראש? הנה המדריך המלא האופן שבו בוחרים עורך דין משפיע באופן ישיר על תהליך הגירושין.

אם בוחרים עורך דין מקצועי, אמין, יסודי ומנוסה, סביר להניח שהתהליך יתרחש כמה שיותר מהר ועם כמה שפחות פגיעה בשגרה של הילדים והמשפחה. אבל אם עורך הדין לא מספיק מיומן במקצוע שלו, זה עלול לעלות לנו ביוקר גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך.

 

כך יודעים לאיזה עורך דין לתת עדיפות

החדשות הטובות הן שיש שיקולים שחוזרים על עצמם עם בחירת עורך דין ויכולים לסייע לנו לבחור אותו גם בהליכי גירושין רגישים. אם מסתכלים לדוגמא על סל השירותים של עורך דין גירושין הלנה שמחי מבינים עד כמה חשוב להשקיע בתהליך, כדי לדעת לאיזה איש מקצוע לתת עדיפות.

 

שיקולים אובייקטיביים לבחירת עורך דין

השיקולים האובייקטיביים המרכזיים שבהם מתמקדים על מנת לבחור כל סוג של עורך דין הוא תחום התמחות. אחרי שמוודאים שמדובר על עורך דין שמתמחה בגירושין, ניתן לברר עד כמה הוא זמין לטפל בתיק שלנו וכמה שנות ניסיון יש לו. אלו שיקולים אובייקטיביים כי אי אפשר לערער עליהם, אך בהחלט ניתן להשתמש בהם על מנת להשוות בין עורכי דין שונים.

 

ממי מקבלים המלצות וחוות דעת?

לשם השוואה, שיקולים סובייקטיביים הם אלו אשר כל אחד ואחת מאיתנו עשויים להתייחס אליהם קצת אחרת. זה כולל לדוגמא המלצות של לקוחות מרוצים או חוות דעת של אנשים שכבר קיבלו את שירותי עורך הדין. על קצה המזלג, ניתן לציין מקורות מידע רלוונטיים ובהם חברים, קרובים ובני משפחה. במקרים אחרים, אולי נצטרך להרחיב את החיפוש ולהיעזר באינטרנט.

 

כמה עולה להתייעץ עם עורך דין?

אי אפשר לדבר על שיקולים שונים לבחירה מושכלת של עורך דין בתהליכי גירושין בלי להתייחס לשיקול הכלכלי. אמנם חשוב יותר שעורך הדין יהיה מקצועי מאשר שהוא יהיה זול, אבל זה לא אומר שמתעלמים משכר הטרחה שלו. במקום זה, בודקים מראש מה שכר הטרחה המקובל בתחום ועד כמה הוא קרוב למה שעורך הדין דורש.

 

החשיבות של פגישה אישית

כל הדברים שחשוב לדעת כאשר בוחרים עורך דין יכולים להתנקז לפגישה אישית פנים מול פנים. מטרת הפגישה היא בין היתר לבחון את הכימיה בין הצדדים, להחליט כיצד ממשיכים הלאה ולתכנן אסטרטגיה משפטית ראויה. בתהליכי גירושין אבל גם בשירותים משפטיים אחרים, פגישה אישית בין הצדדים היא לעיתים הקרובות זו שנותנת את החותמת לכך שבחרנו איש מקצוע מנוסה ואמין.

עורך דין גירושין

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
הטרדה מינית של לקוח
הטרדה מינית של לקוח

מקרים של הטרדה מינית עלולים להתרחש בכל מקום ובכל זמן, אפילו במערכת יחסים שבין לקוחות ונותני שירות או מעסיקים.

חוק התעבורה
ביטול מלווה לנהג חדש

מזל טוב! עברת טסט ועכשיו יש לך רישיון. עם קבלת הרישיון מגיעה אחריות גדולה ואיתה הידיעה שכל טעות על