נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ביטחון עצמי ומין – יש קשר?

זוג מאוהבים

מחקרים כמו גם סקסולוגים מצאו כי ישנו קשר אדוק בין רמת הביטחון העצמי לבין היכולת לקיים יחסי מין. כיצד אם כן ניתן להגדיל את הביטחון העצמי, מבלי לחוות תופעות לוואי? כל הפרטים החשובים במאמר הבא.

ביטחון עצמי ויחסי מין – מה הקשר ביניהם?

מחקרים רבים אשר פורסמו ברחבי העולם כמו גם משיחות אותם ערכו סקסולוגים בכירים עולה כי ישנו קשר ישיר בין רמת הביטחון העצמי לבין היכולת לקיים יחסי מין, כאשר גברים ונשים אשר חצו את גיל 40 מדווחים על ירידה משמעותית ברמת הביטחון העצמי שלהם, כתוצאה מנזקי הגיל, עייפות כמו גם אי רצון לקיים יחסי מין. למעשה, מדובר בבעיה אשר תוקפת לא מעט אנשים, אולם קיים קשר של שתיקה או הימנעות מקיום יחסי מין, כאשר אצל נשים מדובר לרוב ברצון לקיים יחסי מין בחושך בכדי להימנע ממראה הגוף ואילו אצל גברים זה מתבטא באי יכולת להחזיק זקפה לאורך זמן רב. בנוסף, גברים אשר סובלים משפיכה מוקדמות ואין אונות מתקשים מאוד לתפקד, וכתוצאה מכך סובלים מאי קיום יחסי מין באופן איכותי מה שמשפיע באופן ישיר על התחושה האישית והגבריות. אולם, אנו ניצבים כיום בפתחו של עידן חדש וזאת לאור פיתוחים יוצאי דופן בענף הרפואה הטבעית אשר מאפשרים לגברים ולנשים לחזק את הביטחון העצמי, באמצעות חומרים טבעיים בלבד.

זוג במיטה

מהם החומרים אשר יכולים להגביר את הביטחון העצמי?

עבודה על ביטחון עצמי איננה תלויה רק בתרופות ותחליפים אלא גם בעבודה עצמית יסודית, כמו גם קבלת כלים מקצועיים אשר יאפשרו לכם להגביר את הביטחון העצמי שלכם בחדר המיטות. לאור העובדה כי מדובר בסיטואציה מביכה לעיתים, חשוב מאוד לבדוק היכן אתם חשים את חוסר הביטחון ולטפל בו. הרפואה הטבעית ובראשה חברת טבע פלז'ר מאפשרים כיום לכל אחד ואחת לקבל מוצרים בהתאמה אישית אשר מבוססים על צמחים כמו גם חומרים כדוגמת קמגרה אשר נמכרים ללא צורך במרשם רופא, כאשר מחקרים מצאו כי מדובר בחומר אשר עשוי לשפר באופן ניכר את הפעולה של קיום יחסי מין, וזאת בשל תחושה מועצמת של אורגזמה.

מגוון מוצרים בהתאמה אישית באמצעות חברת טבע פלז'ר

באמצעות חברת טבע פלז'ר תוכלו לקבל מגוון מוצרי מין אשר יחזירו את התשוקה לחדר המיטות כמו גם יאפשרו לכם לקיים יחסי מין באופן תדיר, עם ביטחון עצמי גבוהה, כל זאת בשל העובדה כי כלל המוצרים של החברה נמצאו כיעילים לפתרון בעיות בחדר המיטות וכתוצאה ישירה מכך, גם לביטחון העצמי. על כן, אתם מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרים כמו גם צעצועים בהם ניתן להשתמש בזמן קיום יחסי המין או לפני באתר הרשמי של החברה בכתובת https://www.tevapleasure.co.il ותוך שלוש שעות בלבד השליח יהיה אצלכם בפתח הדלת.

כל מה שרצית לדעת על רכישת ויאגרה ולא העזת לשאול לחצו כאן לפרטים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא זוגיות