נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

דלקן – איך זה עובד?

תדלוק אישי

אם בעבר התרגלנו כי ניתן לתדלק רק בתחנה ספציפית באמצעות דלקן, כיום זה פשוט מאי פעם, כל זאת בזכות דלקן אוניברסלי. כל מה שרציתם לדעת אבל חששתם לשאול – במאמר הבא.

דלקן אוניברסלי – איך זה עובד?

דלקן אוניברסלי מהווה את אחד הפיתוחים החשובים ביותר שהתרחשו בענף הרכב בעשור האחרון, וזאת לאור השינוי חסר התקדים שהוא גרם. אם בעבר התרגלנו לכך שהיינו מחויבים לתדלק רק בתחנת דלק אחת, בהתאם להסכם שנחתם, כיום באמצעות דלקן אוניברסלי ניתן לתדלק בכל תחנת דלק, באופן קל ופשוט, ומבלי לשלם במעמד התדלוק, כאשר התוצאה הישירה היא חיסכון של דקות ארוכות אשר במצטבר מקלות באופן משמעותי על ציבור הנהגים, בייחוד כאלו אשר מועסקים במקומות עבודה בהם נדרש מהם להגיע במהירות ממקום אחד לשני, מבלי להתעכב.

תדלוק

מדוע דלקן אוניברסילי מהווה בשורה של ממש בעבור בעלי עסקים?

הסיבה למהפכה ולהתרגשות של רבים מבעלי העסקים אשר מחזיקים בציי רכב נעוצה בעצם הפיתוח אשר מקל בצורה משמעותית אך גם קל להתקנה, וזאת לאור העובדה כי  מדובר בטבעת ייחודית אשר מורכבת משני רכיבים: טבעת אשר מותקנת סביב פתח התדלוק, ואילו הרכיב השני הוא כרטיס אשר מותקן באזור נסתר אשר מקודד את פרטי הרכב, פרטי החבר וכן חיבור למחשבי החיוב החודשי. למעשה, כל מה שבעלי עסקים צריכים לעשות הוא להתקשר עם אחת או יותר מחברות הדלק אשר פרוסות במדינת ישראל, ולשלם בכל חודש במועד אשר נקבע מראש, בהתאם לדו"ח חודשי מפורט אשר מפרט בדיוק היכן בוצע התדלוק ובכמה כסף היה מדובר.

דלקן אוניברסלי – חובה בעבור כל בעל עסק

בעלי עסקים אשר מחזיקים ציי רכב, גם אם מדובר בעסק קטן, מחויבים לבצע מעבר לדלקן האוניברסלי וזאת לאור העובדה כי כיום כל תחנות הדלק בישראל מותאמות באופן ספציפי לדלקן האוניברסלי, וזאת כחלק מחוק הדלקנים האוניברסליים אשר התקבל בשנת 2017, וגרם לרעידת אדמה של ממש בתחום. יתרה מכך, כיום בעלי עסקים מהווים כוח קנייה עצום אל מול החברות השונות, בניגוד לעבר בו השוק נשלט על ידן ורק על ידן, מה שהיווה כאב ראש לא קטן לבעלי עסקים, כמו גם נזק לכיס. על כן, התחרות אשר נוצרה בין ספקיות הדלק גרמה לירידת מחירים דרמטית בתנאי ההסכם, ועל כן בעלי עסקים יכולים כעת לחתום על חוזי ארוכי טווח ולקבל בגינם גם החזר, וזאת לאור העובדה כי הוצאות דלק מוכרות לצרכי מס. לסיכום, אם אתם בעלי עסקים וברשותכם ציי רכב, אנו ממליצים בחום לבצע מעבר לדלקן אוניברסלי אשר תאפשר לכם לשלוט בצורה מיטבית על הוצאות הדלק, לקבל הצעת מחיר טובה ואטרקטיבית אשר מותאמת לתקציב כמו גם ליהנות מנוחות ומהירות בתדלוק. למידע נוסף, היכנסו לאתר בכתובת https://www.dalkan.net.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רכב
כלי רכב פתוח
במוו 530e

כל מה שרציתם תמיד היה לנהוג על מכונית במוו יוקרתית? היום אתם נהנים ממצב כלכלי טוב יותר ואתם תוהים