נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הדפסת תלת מימד-  מחירים 2019

מדפסת

מעוניינים לבצע הדפסה בתלת מימד? להלן המחירון המלא לשנת 2019.

הדפסת תלת מימד – הדור הבא

אין כל ספק כי הדפסת תלת מימד הפכה בשנים האחרונות לדור הבא של ייצור, במגוון רחב של תחומים. למעשה, מדובר בטכניקת הדפסה ייחודית אשר מאפשרת הלכה למעשה להדפיס את הדגם הראשוני או סקיצה שלו באופן של תלת מימד, כל זאת ברזולוציה של הדפסה ברמה גבוהה ואיכותית המאפשרת לבחון את המוצר ברמת עמידות גבוהה, במידה ואכן לאחר ההדפסה מתבצע תהליך של בקרת איכות. חשוב לזכור כי מדובר בטכניקה חדשה יחסית, ומשום כך היא נתונה לעדכונים ושינויים אולם נכון להיום מדובר בדרך הטובה ביותר בעבורכם לייצר ולשווק בעתיד את המוצר המוגמר, ובכך לחסוך לא מעט כסף, וזאת בשל העלות האטרקטיבית מאוד של הדפסה בטכניקה של תלת מימד.

איש שירות

כמה עולה הדפסת תלת מימד?

חשוב לזכור כי לאור העובדה כי הדפסה תלת מימד היא חדשנית,ישנם מעט חברות אשר מתמחות בישראל בארץ, כאשר כיום החברה המובילה בתחום היא ללא ספק חברת gilad rm. החברה, אשר חרטה על דגלה להעניק את השירות המקצועי והטוב ביותר בענף מספקת שירותי הדפסת תלת מימד מתקדמים בעבור מוצרים בתחום הרפואה, העיצוב וההנדסה. ע"פ נציגי החברה, מחיר של הדפסה הינו מחיר משתנה ואיננו קבוע מראש, אלא במינימום של 600 ₪. למעשה מסבירים החברה כי רק לאחר בחינה של פרמטרים הכוללים את זמן ההדפסה, חומר הגלם הנדרש לטובת ההדפסה וכן הפעולות הנדרשות לאחר מכן כדוגמת שינויים, בקרת איכות, צביעה וכו'. יחד עם זאת, כאשר מסתכלים על המחיר חשוב יש לזכור כי מדובר כאמור בטכניקה מורכבת אשר מצריכה מיומנות והיא גם חסכונית יותר מייצור באמצעות מפעל, ומשום כך מדובר בעסקה משתלמת אשר עשויה להוביל לקבלת הכנסות כתוצאה מהמוצר המוגמר אשר מתקבל בסיום תהליך ההדפסה.

מעוניינים לקבל הצעת מחיר לטובת הדפסת תלת מימד? היכנסו עוד היום לאתר

אם אתם מעוניינים להדפיס את המוצר שלכם ושוקלים לגבי נושא המחיר, אנו מזמינים אתכם ליצור קשר באמצעות האתר הרשמי של חברת gilad RM בכתובת https://www.giladrm.co.il ולהשאיר פרטים מלאים, ותוך זמן קצר נציג מטעם החברה ישוב אליכם בכדי שתוכלו לתאם פגישת ייעוץ ראשונית כמו גם לקבל הצעת מחיר אשר משקפת כאמור מגוון רחב של פרמטרים,כפי שציינו לעיל. זכרו,באמצעות צוות המומחים של החברה תוכלו לקבל את המעטפת המקצועית הטובה ביותר אשר תבטיח כי ההשקעה הראשונית שלכם תהיה השקעה משתלמת לעבר מוצר מוגמר,מושלם ומקצועי אשר נעשה בטכניקה של העתיד – הדפסת תלת מימד. על איכות לא מתפשרים, ולכן הקדימו והשאירו את הפרטים שלכם בכדי שגם אתם תוכלו להצטרף למאות היזמים המרוצים אשר קיבלו הדפסת תלת מימד של מוצר ברמה הגבוהה ביותר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טכנולוגיה
ענן מרכזי
ענן בהתאמה אישית

ארגונים מכל הגדלים בוחרים יותר ויותר מחשוב ענן. סטארט-אפים שעוברים לענן יכולים ליהנות משלל יתרונות – כולל חיסכון דרסטי