נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הדרכים לבחור את כרטיס האשראי המתאים לפרופיל הצרכני שלך

כרטיסי אשראי

כמעט לכל אחד מאיתנו יש כרטיס אשראי או כמה, לפעמים כי זה היה נראה משתלם באותו רגע, לפעמים כי זה היה נוח באותה תקופה, אך מעטים יודעים באמת מהי הדרך הנכונה בכדי לבחור בכרטיס אשראי שיוכל להתאים לפרופיל הצרכני שלנו.

לכל אחד מכרטיסי האשראי הרבים שיש היום, ישנם כל מיני איכויות, הטבות, תוספות ודברים שיכולים להיות מותאמים לאנשים שונים. הבחירה יכולה להיות בהתאם לעבודה שלכם, לתחביבים שלכם, ולאורח החיים בכלל. אז לפניכם כמה דברים שיוכלו לעזור לכם לעשות את הבחירה הטובה ביותר.

 

השימוש בכרטיס אשראי

עולם כרטיסי אשראי הוא עולם לא חדש עבורנו, אך הוא השתנה והפך לחלק מהותי ביותר בחיינו עם השנים האחרונות. מדובר בכרטיס עשוי פלסטיק, בעל פס מגנטי או שבב אלקטרוני, מה המאפשר לנו להשתמש בו לרכישות מבלי שימוש בכסף מזומן. השימוש בכרטיסי האשראי מאפשר לצרכנים להסתובב ולרכוש בלי לשאת על עצמם כמות מזומנים, ומתאפשר ביצוע של פעולות רבות ומיידיות בבתי עסק, משיכת כספים וכדומה.

 

המון סוגים

כמות אדירה של אנשים מסתובבת עם כרטיסי אשראי, וכמות מכובדת לא פחות מסתובבת עם כמה כרטיסי אשראי. הכמויות האלו לא מגיעות רק מתוקף הנוחות של השימוש, מדובר בעולם שלם עם אפשרויות רבות. לכל כרטיס אשראי ישנה חברה העומדת מאחוריו אשר בדרך כלל מציעה בעצמה מגוון סוגי כרטיסים, וכל אחד מגיע עם תכונות שוות שיכולות להיות משמעותיות, כמו הנחות במקומות מסוימים, צבירת כספים או נקודות ועוד.

 

עסק תחרותי

בישראל יש כמה חברות אשראי גדולות, הדבר מוביל לתחרות רבה בתחום ובהתאמה להוצאה של כל מיני כרטיסי אשראי עם ריביות שונות והטבות נלוות מסוגים שונים. התחרות מביאה לכך שכל חברה וכל כרטיס ינסו להשיג את לב הצרכן, ומכיוון שיש סוגי צרכנים, יש גם לא פחות סוגי כרטיסים. עבור אנשים שרוכשים הרבה, כרטיסי בעלי צבירה חזרה מעסקאות יכולים להיות משתלמים מאוד וזוהי רק דוגמא אחת מבין רבות.

 

חישבו על השימוש

בכדי לבחור את כרטיס האשראי המתאים ביותר עבור הפרופיל הצרכני שלכם, תצטרכו לחשוב על השימוש שאתם עושים בכרטיס האשראי שלכם ובכלל בהתנהלות הכלכלית שלכם. המחשבה על ההוצאות שלכם, תוביל לאבחנה של הצורך שלכם, סוגי ההטבות הניתנות עם הכרטיסים השונים מותאמים לתחומי רכישות שונות, בהתאם מתאפשר לכם למצוא כרטיס שיוזיל את ההוצאות שלכם ויהיה מאוד משתלם בייחוד עבורכם.

 

מקומי מול בין לאומי

דבר נוסף שיכול לעזור לכם בבחירה, זה המחשבה אם יש לכם צורך בכרטיס שיתאים לרכישות במדינות זרות או כרטיס רק עבור השוק המקומי. בבחירת כרטיס מותאם, הריביות שלהם וההתנהלות תהיה הרבה יותר נוחה ונכונה. יש היום לא מעט אפשרויות לכרטיסי אשראי בין לאומיים, שעבור אלו הזקוקים לכך, זה דבר שמקל משמעותית בהתנהלות הכלכלית בחו״ל.

 

לסיכום

לא חסרים הבדלים ודברים מיוחדים שכל כרטיס אשראי יכול לספק לכם, העניין הוא לעבור על התנאים, לבחון את ההטבות בערבון מוגבל, ולעשות החלטה מושכלת, שלא תוביל אתכם להוצאות מיותרות ואף תעזור לכם אולי להוזיל ולצמצם את ההוצאות שלכם, או לפחות לוודא שאתם מתנהלים בצורה הכי משתלמת שאפשר.

כרטיסי אשראי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים