נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה ההבדל בין אתר תדמית לאתר רגיל

אתר מדומה

אין כמעט עסקים שאין להם אתר אינטרנט.

עיצוב אתר טוב הוא הרבה יותר מסתם מראה מושך, אלא גם מניע את מעורבות המשתמשים וממוקד מאוד לצרכי הקהל הצופה באתר.

שימו לב למה שעשו חברות אחרות בעיצוב אתרי האינטרנט שלהן וזיהו במהירות איזה פורמט עובד הכי טוב לכל פרויקט.

הידיעה מה אחרים השיגו עם סוגי דפים שונים מעניקה לך תחושה חזקה לסוג האתר שיעבוד הכי טוב עבורך.

קיימים עשרות סוגים של אתרים לאנשי מקצוע ולבעלי עסקים, הבחירה של סוג האתר נעשית על פי צרכי העסק או בעל המקצוע וקהל היעד שלו. בין סוגי האתרים ניתן למצוא: בלוג, גלריה / מגזין, אתר למסחר מקוון, רשתות חברתיות כמו פייסבוק, אתר מידע (כמו אתרי חדשות), אתה תדמיתי ועוד.

מרבית העסקים מציגים את העסק שלהם בצורה מקוונת באמצעות 2 סוגים עיקריים של אתרים – אתר תדמיתי ואתר רגיל. אז מה ההבדל בין אתר תדמית לאתר רגיל?

 

אתר "רגיל"

אתר רגיל הוא אתר המציג מידע כללי על העסק, שעות פעילות, מחירים ולמעשה את כל הפרטים החשובים יותר או חשובים פחות שקהל היעד של העסק צריך לדעת, אך לא מתמקד באופן ספציפי בתוכן של העסק או את העבודה השוטפת.

אתר רגיל פחות מתעסק בפן השיווקי של העסק ולמרות שייתכן וקיימת גלריה באתר רגיל, קטלוג מוצרים או תפריט כלשהו המתקשר למכירות ולפרסום, עדיין האתר מהווה קמצוץ קטן של תוכן העסק.

 

אתר תדמית

לעומת אתר "רגיל" אתר תדמיתי מתעסק בעיקר בפן השיווקי של עסק או כישרון מסוים של מישהו והוא מאפשר לאנשי מקצוע מכל התחומים או לעסקים שונים מקום להצגת עבודתם הטובה ביותר. זה מושלם עבור אמנים, סופרים, מעצבים, יוצרי קולנוע, בוני רהיטים, משרד עורכי דין, צלמים ועוד – לא חסרים בעלי מקצוע כאלו.

כאשר בעל מקצוע כזה בונה תיק עבודות או עסק מסוים יוצר גלריה של השירותים שהוא נותן, אין צורך להוסיף כל פרויקט בודד שעבדת עליו אי פעם. במקום זאת, התמקד ביצירת קטגוריות של פריטים והדגשת העבודה הטובה ביותר מכל קטגוריה.

מטרתו העיקרית של האתר התדמיתי היא להציג את העסק בצורה הטובה ביותר כך שהלקוחות יחליטו ליצור קשר עם העסק. בניית אתר תדמית היא חלק חשוב עבור עסקים המספקים שירותים מכל הסוגים ללקוחות שלהם – משרד עריכת דין המתמחה בנדל"ן או אומן המעוניין להציג את היצירות שלו.

בסופו של דבר חשוב לזכור שהאתר של העסק, בין אם מדובר בתדמיתי או רגיל, הוא רק חלק קטן מהמאמץ של העסק להצליח. יצירת קשר עם הלקוחות, שיווק העסק באמצעות ערוצים נוספים, שימור לקוחות ויצירת תמריצים שונים יעודדו את הלקוחות לקחת חלק בפעילות של העסק שלכם או להתעניין ביצירות של אותו אומן.

 

מכשירים דיגיטליים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל
כך עובדת מדפסת 3D

הדפסת תלת מימד היא שיטת ייצור מגוונת ביותר ואב-טיפוס מהיר. במהלך העשורים האחרונים היא עשתה גלים בתעשיות רבות ברחבי