נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

החברה גדלה – מה עושים?

משרד ראשית

אחרי לא מעט שנים של עבודה קשה שמתם לב שלאחרונה החברה שלכם באמת גדלה? אתם תוהים מה לעשות מבחינה לוגיסטית ואיך תוכלו להיות בטוחים שאתם מנהלים את הדברים בצורה הכי טובה שאפשר? אם כך, כמובן שכדאי לכם לחשוב גם על העובדים שלכם. האם נוח להם או שהם עובדים בצפיפות? בהחלט יכול להיות שעכשיו, כאשר החברה שלכם גדלה, זה הזמן לעבור למשרדים גדולים יותר, אז למה אתם מחכים?

 

 איזה משרדים יוכלו להתאים לחברה?

כאשר חושבים על הובלת משרדים, צריך לבדוק היטב לאן בדיוק אתם עוברים. יש כמה וכמה פרמטרים חשובים ביותר שלא תוכלו להתעלם מהם, כמו למשל:

  • המיקום – האם המקום של המשרדים החדשים מתאים ונוח לכם?
  • התנאים – אם במשרדים החדשים יש מעלית, חניה ושירותים?
  • הנוף – האם מדובר על משרדים עם נוף עוצר נשימה שגם מעורר השראה?
  • המחיר – האם אתם עומדים לשלם דמי שכירות מאוד גבוהים?

 

בנוסף, כמובן שאם אתם חושבים להעביר את החברה שלכם למשרדים חדשים, יש משמעות גם לגודל ולשטח שעליהם הם נפרסים. כלומר, אם החברה גדלה, ברור שאתם צריכים שטח יותר גדול, עוד משרדים ועוד חללים שבהם העובדים יוכלו לשבת. לכן חשוב לבדוק את העניין הזה לעומק ולוודא שאתם באמת משפרים את תנאי העבודה עבור עובדי החברה.

 

איך תעבירו את תכולת המשרד הישן למשרדים החדשים?

אין משהו מורכב יותר מהשאלה הזאת ולכן אנחנו יכולים להבין מדוע אתם בדילמה בנושא הזה. זה נכון, תוכלו להגיד לכל אחד מהעובדים לארוז את החפצים האישיים שלו ואת כל מה שיש לו במגירה, להעמיס הכול על הרכב הפרטי שלו ולקחת את הציוד הזה למשרד החדש. עד כאן הכול טוב ויפה, אך מה עם הרהיטים? ומה עם החומר הרגיש או עם מכונות הצילום והמדפסות? בדרך כלל במשרדים גדולים יש הרבה מאוד ציוד כבד וגדול, מה שמסביר מדוע לא באמת תוכלו להתמודד עם המשימה הזאת לבד. זו הסיבה שבגללה כדאי שתתחילו לחפש כבר עכשיו חברת הובלות טובה, כי בעזרת המומחים ההובלה הזאת תהיה הרבה יותר מהירה ונוחה.

 

חברת ההובלות שלכם – כך תבחרו אותה

עשיתם חיפוש ובעיר שבה נמצאים משרדי החברה שלכם יש לא מעט חברות הובלה טובות? מתלבטים במי לבחור ואיך לבצע את ההובלה? אתם לא לבד. רוב האנשים נמצאים בדילמה בנושא הזה ולכן חשוב שתבדקו כל מה שתוכלו לגבי חברת ההובלות. כדאי לבדוק האם יש לאנשי המקצוע שלה ניסיון עשיר בהובלת משרדים, כמה אנשי מקצוע יעמדו לרשותכם ביום ההובלה והאם זו חברת הובלות מומלצת. חשוב, כמובן, גם להבין מראש על איזה הוצאה כלכלית מדובר, כי לא בטוח שאתם צריכים לבחור חברת הובלות שהמחירים שתשלמו לה יהיו גבוהים לעומת המחירים הממוצעים בשוק.

 

משרד

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע