נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הטרדה מינית של לקוח

הטרדה מינית של לקוח

מקרים של הטרדה מינית עלולים להתרחש בכל מקום ובכל זמן, אפילו במערכת יחסים שבין לקוחות ונותני שירות או מעסיקים. במאמר הבא נסביר מה עושים בסיטואציות כאלה ואיך שומרים על הזכויות המשפטיות כפי שהן קבועות בחוקהחוק בישראל ובמדינות מערביות נוספות ברחבי העולם קובע במפורש מהי הטרדה מינית ואיך היא עלולה לבוא לידי ביטוי.

עם זאת, בציבור הרחב לא תמיד מכירים את המאפיינים השונים של החוק. כפועל יוצא מכך, גם גברים וגם נשים מפספסים לעיתים את המשמעות של הטרדה מינית בסיטואציות מיוחדות ונדירות.

 

למה לערב עורך דין?

התייעצות עם עורך דין מקצועי לפי המידע שקיים באתר כמו www.dw-law.co.il למשל היא דרך מעולה לטפל בסוגיה. קודם כל, חשוב להתייעץ עם עורך דין מקצועי על מנת שיהיה אפשר לרכז את כל השלבים השונים של הטיפול בסוגיה תחת קורת גג אחת. מלבד שירותי ייעוץ כלליים, המטרה היא לערב עורך דין על מנת לשמוע ממנו על דרכי הטיפול. שנית, עורך הדין יכול לספק מידע וללוות את התובעים והתובעות בין כתלי בית המשפט.

 

מה מאפיין הטרדה מינית של לקוח?

הטרדה מינית של לקוח היא ללא ספק תופעה ייחודית. מצד אחד, התופעה הזו מתרחשת בהיקפים גדולים מכפי שנהוג לחשוב. מצד שני, מי שסובלים מהטרדות מיניות כאלה לא תמיד משכילים לפנות אל עורך דין על מנת לטפל בהם במישור המשפטי והחוקי. התוצאה היא חוסר ניצול של יכולות החוק להגן על אנשים שסובלים מהטרדה מינית וצריכים להמשיך לחיות עם ההשלכות שלה.

 

איך יודעים שהתרחשה הטרדה מינית של לקוח?

הדבר החשוב ביותר שאותו צריך לזכור לגבי הטרדה מינית של לקוח ספציפית ובנוגע להטרדה מינית בכלל, הוא שהמקרים הללו עלולים להתרחש בכל מקום ובכל זמן. כך לדוגמא זה מתרחש במערכת יחסים לא תקינה בין לקוחות ונותני שירות, או במקרים של הטרדה מינית במקום העבודה ובין העובדים והמעסיקים. במקרים של הטרדה מינית של לקוח, ההשלכות של החוק לא פחות חמורות מכל מקרה אחר של הטרדה מינית.

 

בודקים האם הייתה הטרדה מינית – ולא מה הייתה הסיטואציה

הסיטואציה סביב כל סוג של הטרדה מינית היא רק חלק מתוך מערכת השיקולים. המטרה של בית המשפט היא לבחון כל מקרה לגופו, כדי לבדוק האם הייתה הטרדה מינית ולא מה הייתה הסיטואציה שבה היא התרחשה. מכאן והלאה, כבר מבררים את פרטי המקרה לאשורו לפי עדויות, מסמכים, דוגמאות וכן הלאה.

 

כך תדעו האם אפשר להתלונן

התייעצות עם עורך דין תאפשר לכל אחד ואחת מאיתנו לדעת טוב יותר מהן אפשרויות הפעולה בזירה המשפטית. לגבי הטרדה מינית של לקוח, זה יכול לסייע לבסס כתב תביעה או לעזור עם כתב הגנה למי שמואשמים בהטרדה על ידי הלקוחות.

עורך דין מקצועי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
חוק התעבורה
ביטול מלווה לנהג חדש

מזל טוב! עברת טסט ועכשיו יש לך רישיון. עם קבלת הרישיון מגיעה אחריות גדולה ואיתה הידיעה שכל טעות על