נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הקמת חברת L.L.C בחמישה צעדים מורכבים אך בטוחים

מטבעות ובית

בחירת מיקום, בחירת שם, עריכת מסמכי התאגדות, עריכת תקנון ואז הנפקת מספר EIN הם הצעדים שאותם צריך לבצע על מנת לסיים בהצלחה את התהליך

של הקמת חברת L.L.C.

במאמר הבא נסביר מה כולל כל צעד ונבין מול מי אפשר לבצע אותו.

היכרות עם השלבים השונים של הקמת חברת L.L.C יכולה לחסוך זמן וכסף. אבל מעבר לכך, זהו תנאי עבור מי שרוצה להקים חברה בצורה חוקית. אם לא מביאים בחשבון את המאפיינים השונים של חברת L.L.C ואת הייחודיות שלה, עלולים לסכן את הפעילות המסחרית. במקרים כאלה, השש הוא לא רק מפני סנקציות כספיות ואובדן לקוחות – אלא מעונשים חמורים יותר.

 

  1. בחירת מיקום

ארצות הברית היא מדינה בעלת ממשל פדרלי. המשמעות היא בין היתר שבכל אחת מהמדינות קיימת רגולציה מעט שונה לגבי האופן שבו צריך לפעול על מנת להקים חברת L.L.C. אם רוצים להקים חברה ולהשלים את התהליך בצורה חוקית ומלאה, חשוב לבחור מיקום רלוונטי ובעיקר להבין את ההשפעה שלו על התהליך.

 

  1. בחירת שם

בחירת שם לחברה היא צעד חשוב שישפיע עליה גם ברמה השיווקית והמסחרית וגם מבחינת הפיקוח והבקרה. כך למשל כדאי לבדוק מה השמות של החברות השונות שכבר פעילות בתחום, מה מותר או אסור להכניס לשם של כל חברה במדינות שונות בארצות הברית וכן הלאה. במקרה של דילמה והתלבטות, כדאי להתייעץ עם בעלי מקצוע עוד לפני שקובעים את השם הסופי.

 

  1. עריכת והגשת מסמכי התאגדות

השלב של עריכת והגשת מסמכי התאגדות הופך את התהליך של הקמת חברת L.L.C לפרקטי ומעביר אותו לפסים מעשיים. אם רוצים להשלים את התהליך במלואו, מאוד חשוב למלא נכון את מסמכי ההתאגדות ולספק פרטים מדויקים.

 

  1. עריכת תקנון

החוק בארצות הברית מחייב עריכת תקנון עבור הקמת חברת L.L.C. התקנון צריך לתאר את הפעילות של החברה, את מערכת היחסים שלה מול הלקוחות ואת ההתחייבויות שהיא לוקחת על עצמה. מטבע הדברים, השלב הזה של ניסוח ועריכת תקנון מחייב בדרך כלל התייעצות עם עורך דין.

 

  1. הנפקת מספר EIN

הצעד האחרון לקראת הקמת חברת L.L.C כולל הנפקת מספר EIN. זהו למעשה מספר זיהוי שמשמש מול רשויות המס האמריקאיות, לכן הוא תנאי לפתיחת חשבון, פתיחת תיק ברשות המיסים וכל פעולה רלוונטית אחרת.

החדשות הטובות הן שכיום ניתן לרכז את השלבים השונים של הקמת חברה בארצות הברית תחת קורת גג אחת. במילים אחרות, לא חייבים לעבור לבד את התהליך או לקבל בצורה עצמאית את ההחלטות. אם רוצים להגדיל את הסיכוי להקמת חברה שתוכיח את עצמה גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך, כדאי לעשות את זה מול בעלי מקצוע שזו ההתמחות שלהם.

 

קופת חיסכון

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עסקים