נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הרכבים האמינים ביותר של שנת 2019

קיה

עתידים לרכוש רכב? ובכן, להלן הרשימה של הרכבים אשר זכו לדירוג הגבוה ביותר מבחינת אמינות ובטיחות, מטעם המומחים של סוכנות הרכב המובילה בישראל – ביג ליס.

מהם הרכבים האמינים בישראל לשנת 2019? להלן הרשימה

אם אתם עתידים לרכוש רכב בקרוב, וודאי אחד הפרמטרים החשובים אם לא החשוב ביותר הוא האמינות של הרכב על הכביש, וזאת בכדי להבטיח כי ההשקעה הכספית הנדרשת מצדכם תהיה רכישה בטוחה ומשתלמת. למעשה, רכב אשר צריך להגיע לטיפולים בשל תקלות יגרום להוצאה כספית משמעותית מצדכם, ולכן נושא האמינות של הרכב נחשב לאחד הנושאים המהותיים לצורך רכישת רכב. משום כך, איגדנו בעבורם את מיטב הרכבים אשר זכו לציונים גבוהים אשר אותם תוכלו לרכוש באמצעות סוכנות הרכב ביג ליס – סוכנות רכבים וכן ע"פ מוסכניקים אשר דירגו את הדגמים ע"פ פרמטרים הנוגעים לאמינות הרכב מבחינת היקף התקלות אשר מצריכות הגעה לטיפול במוסך:

  • טויטה – חברת טויטה נחשבת לחברה האמינה ביותר מבחינת ייצור רכבים, והיא זוכה לדירוג גבוהה הן מצד נהגים והן מצד מוסכניקים אשר מדווחים כי דגמי טויטה כמעט ואינם מגיעים למוסך, בייחוד הדגמים ההיברידים של החברה. חברת טויטה הינה חברה אשר חותרת בשנים האחרונות לשיפור המערכות ומשום כך הרכבים החדשים נחשבים לא רק לאמינים אלא גם לחסכוניים מבחינת תצרוכת הדלק, כתוצאה מהתקנה של מנוע חזק במיוחד המשלב בין מערכת היברידית למערכת בנזין.
  • מאזדה – דגם מאזדה 3 ו 6 נחשבים לדגמי הרכב הנמכרים בישראל, ולא בכדי. מדובר ברכבים אמינים אשר מאפשרים לא רק נסיעה שקטה אלא גם בטיחות ואמינות. בעלי מאזדה מדווחים על ביקורת אשר נעשית לרכב אחת לתקופה במוסך, ולכן הרכב נחשב לאמין מאוד מבחינת הביקורים כמו גם התחזוקה אותה יש לבצע. חברת מאזדה מעניקה אחראיות לקהל לקוחותיה ונחשבת לחברה אשר מתנהלת בשקיפות מלאה אל מול הלקוחות, ולכן היא מדורגת גבוהה ברשימה של שנת 2019 בקטגוריית הרכבים האמינים.
  • יונדאי – דגמי יונדאי החדשים זוכים לדירוג גבוהה מאוד בשנת 2019 מבחינת אמינות, וזאת בשל הסיכוי הנמוך לתקלות ברכב. חברת יונדאי מקפידה להשתמש במערכות מתקדמות אשר מאפשרות לנהג שליטה מלאה על כלל המערכות, ולכן לאור הקדמה הטכנולוגית וכן השימוש באביזרים ייחודים אשר מותקנים ברכב ניתן להימנע מהגעה למוסך, ובכך לחסוך אלפי שקלים.
  • קיה – קיה פיקנטו נחשב לאחד מדגמי הרכב האמינים של שנת 2019, אולם גם קודם לכן זכה הרכב בשבחים וזאת בשל העובדה כי מדובר ברכב קומפקטי אשר כמעט ואיננו רואה את המוסך, זאת בשל סיכוי של תקלה אשר עומד על אחת לשלוש שנים. מדובר ברכב אמין, בטיחותי ועירוני אשר יאפשר לכם להיות בטוחים כי אתם מבצעים רכישה אופטימאלית ומשתלמת במיוחד מבחינת האמינות.

כנסו לאתר ותתרשמו: https://big-lease.co.il/car-financing.

מאזדה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רכב
כלי רכב פתוח
במוו 530e

כל מה שרציתם תמיד היה לנהוג על מכונית במוו יוקרתית? היום אתם נהנים ממצב כלכלי טוב יותר ואתם תוהים

תדלוק אישי
דלקן – איך זה עובד?

אם בעבר התרגלנו כי ניתן לתדלק רק בתחנה ספציפית באמצעות דלקן, כיום זה פשוט מאי פעם, כל זאת בזכות