נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חדר שינה להורים טריים

תינוק

כל החיים חיכיתם לרגע הזה, כבר כמעט 9 חודשים עברו מאז שהמחשבה החלה להפוך למציאות וממש מעבר לפינה, מיד אחרי הגיחה "הקצרה" לבית החולים, תחזרו לבית שלכם עם התינוק החדש שרק נולד וכבר מוקף בחום ואהבה.

 

במהלך ההכנות בחודשים האחרונים, התחלתם לחשוב על מספר שאלות חשובות כמו: "האם החיים שלנו ישתנו מקצה לקצה?" , "איך להכין את הבית לקראת התינוק?" , "איפה ישן התינוק?" ו"האם צריך להכין את חדר השינה שלנו לקראת בואו של התינוק?". סביר להניח שאם הגעתם לשלב בו אתם ממש לקראת הלידה, אז אתם כבר יודעים את התשובות למרבית השאלות האלו.

לגבי השאלה האחרונה, חשוב שתדעו שעליכם להתרגל כבר מעכשיו לכך שבחודשים הראשונים תקומו להאכלות במהלך הלילה. לכן הקדישו מחשבה זהירה לשאלה האם אתם מעדיפים את החדר של התינוק ליד חדר השינה שלכם לנוחיות האכלה, קצת יותר רחוק או אפילו באותו חדר השינה שלכם.

הורים רבים בוחרים להכניס לחדר השינה שלהם את עריסת התינוק שרק נולד לטובת נוחיות ההאכלה שלו. מהלך שכזה ככל הנראה ישנה משמעותית את חדר השינה שלכם ולכן תרצו לוודא שאתם משנים אותו שיהיה נוח לכם עם כמה שפחות שינויים שיעיקו עליכם. הנה מספר טיפים שיעזרו לכם לעצב חדר שינה להורים טריים:

 

קישוט החדר של התינוק

כמה מרגש להכין את חדר השינה לתינוק שלכם! כמובן שתרצו שזה ייראה, חמוד, אבל הבטיחות חייבת להיות בעדיפות. זה גם צריך להיות מסודר באופן שנוח לכם. כמה שאתם מתרגש, נסו לא לצופף את החדר עם דברים לתינוק לפני הוא יגיע. התחילו עם היסודות כמו עריסה, שולחן החלפה, שידה וכיסא נדנדה. יש מספיק זמן להוסיף פריטים אחרים בהמשך.

 

כיסא נדנדה

כיסא נדנדה נוח יהיה מרגיע עבורכם וייצור תנועה מרגיעה לתינוקך בזמן האכלה. מצאו עיצוב שעובד לעת עתה, אך יהיה גם רהיט שימושי ובלתי נשכח בביתך למשך שנים רבות.

 

אחסון חכם

מכיוון שהחדר הולך להפוך לחדר שותפים שלכם ושל התינוק כדאי ואף מומלץ לחשוב על פתרונות אחסון יצירתיים וחכמים. כל פתרון כזה יקל על העומס שבחדר ויאפשר לכם ליצור אווירה נינוחה לכם וגם לתינוק שלכם. פתרונות אחסון יצירתיים – הדום המשמש לתמיכה ברגליים בעת הישיבה בכיסא הנדנדה בעת האכלה ובנוסף משמש גם כקופסת אחסון לצעצועים או ציוד נוסף.

 

אופציה לשדרוג של חדרכם

שותף חדש בחדר לא אומר בהכרח שכל ההתמקדות בו, גם לכם מגיע להתפנק אחרי חודשים ארוכים של המתנה וציפייה ועוד שנים רבות של משפחתיות ואושר. בתוך קטלוג חדר שינה הורים תוכלו למצוא חדרי שינה במגוון וריאציות ועיצובים שונים שיהפכו את חדר השינה המשותף לממלכה משותפת שלכם ושל התינוק ותאפשר לכם נוחות ושינה טובה גם כשקמים לתינוק באמצע הלילה.

לול

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
מצלמה
כמה עולה מקרן לגינה

מעוניינים לשדרג את חוויית הישיבה בגינה הפרטית? בואו לברר כמה עולה מקרן לגינה פרטית בבית, אילו חבילות הקרנה נחשבות

תכולת מחסן
סוגי מחסנים והשימושים שלהם

מחסנים לגינה קיימים בגדלים שונים, עיצובים מגוונים ומיוצרים ממגוון חומרים שונים. התוצאה היא רמות שונות ואיכויות שונות של מחסנים

צמחייה מלאכותית
5 סוגים של צמחיה מלאכותית

צמחים בחלל הבית או בחדר העבודה שלכם, מוסיפים הרבה מעבר לצבע מרענן. כיום ניתן להימנע מצמחים טבעיים שמביאים עימם