נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חמישה מוצרי חובה לגור הכלבים ואיפה תוכלו למצוא אותם

גורים

יש לכם גור חדש בבית? כמה נפלא! הכנו עבורכם מדריך קצר ושימושי לחמשת מוצרי החובה לגורי כלבים, כדי שגם לכם וגם לגור החדש תהיה התחלה טובה והקשר ביניכם רק ילך ויתחזק. בפט בסט, חנות החיות המובילה בגוש דן, תוכלו למצוא שפע של מוצרים עבור הגור החדש והמתוק שלכם במשלוחים עד הבית ומחירים משתלמים במיוחד. 

 

פט בסט

petbest הינו סופרמרקט למזון וציוד כלבים, חתולים, ציפורים, מכרסמים, דגים וזוחלים. את המוצרים ניתן לרכוש בסניפי החנות או להזמין עד פתח הבית בחנות האונליין. החנות עובדת כל מותגי המזון והצעצועים במחירים ללא תחרות, ותוכלו למצוא בה את כל מה שדרוש לכם החל ממלונות ועד למזון רפואי.

 

חמישה מוצרי חובה לגור הכלבים החדש שלכם

כבעלים לגור חדש בוודאי כבר רכשתם עבורו אוכל לגורים משביע ומזין, אך מה לגבי כלוב אימון? ומוצרי היגיינה לפיספוסים בתוך הבית? להלן רשימת חמשת מוצרי החובה שאתם מוכרחים להחזיק בבית כשיש לכם גור חדש:

  • מזון גורים – גם אם יש לכם כלב בוגר בבית, אל תציעו לגור לאכול ממזונו של הבוגר. גורים זקוקים לכמויות גדולות יותר של שומן ואנרגיה כדי לגדול ולהתפתח, ועליהם לאכול מזון גורים המיועד להם.
  • מוצרי היגיינה – לגור החדש שלכם ייקח בין מספר שבועות למספר חודשים ללמוד איך לשלוט בצרכיו, לכן מומלץ לקנות חיתולים לגורים ומשטחי ספיגה ללילה עד שהוא יגיע לשליטה מלאה בסוגרים. סבלנות ואימון הוא שם המשחק.
  • כלוב אימון – אף על פי שלמתבונן מהצד זה עלול להראות אכזרי, כלובי אימון הם חשובים ביותר על מנת לתת לגור תחושת בטחון ויציבות בבית החדש אליו הגיע. הכלוב מציע לו מקום קטן ואינטימי רק בשבילו בזמן שאתם נעדרים מהבית, על מנת להגן על רהיטיכם משיניו ובזמן השינה כדי לתת לו תחושה מרגיעה. הכלוב גם מרגיל את הכלב הצעיר לכלובי נשיאה למטוס, לרופא, או לטיול במכונית.
  • צעצועים – כלבים צעירים הם נרגשים, סקרנים ואוהבים לגלות את העולם דרך הפה, לכן יש להציע להם צעצועים מגוונים ללעיסה ומשחק. כאשר אתם ניגשים לבחור לכלב צעצוע, בדקו שהוא אינו נקרע בקלות, אינו מכיל חלקים קטנים שיכולים להבלע, ואשר נועדו לפתח את האינטלקט של הכלב הצעיר.
  • רתמה – בשל הגיל הצעיר, מומלץ להרגיל את הגור לרתמה. הרתמה מאפשרת לכם לקחת אותו לטיול בנוחות מבלי שימשוך אתכם או ינסה להשתחרר מן הרצועה הצווארית הרגילה, זכרו שלכלבים צעירים יש אנרגיה גדולה.

 

לסיכום

בחנות ובאתר האינטרנט של פט בסט תוכלו למצוא שפע של מוצרים לגור החדש, החל ממזון איכותי ובריא ועד לצעצועים שיעסיקו את סקרנותו הרבה. תוכלו לבקר בחנות ולהתרשם מהמגוון הגדול ומהמחירים הנוחים, או להזמין דרך אתר האונליין בנוחות ובקלות.

גורים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי חיים
מבנה לכלב
סוגי מיטות לכלבים

כלבים, כמו כל חיה אחרת זקוקים לשינה. אולם, בניגוד לרוב החיות הכלבים חיים בבתים של בני אדם, ואלו המציאו