נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

טיפול רגשי לילדים – כל סוגי הטיפולים

ילדה רגישה

ייתכן שהילד מתמודד עם חרדות חברתיות, אולי בכלל עם טראומה ספציפית שהתרחשה לאחרונה. דבר אחד בטוח, אתם צריכים לאתר מכון מקצועי, מדויק ומומלץ עבור אבחון וטיפול רגשי לילדים. מחפשים אחד כזה? בואו נדבר על מכון דרור – פסיכולוגיה וחינוך, אבחונים ועוד.

אתם מוזמנים להכיר את מכון דרור, כל סוגי הטיפולים ואבחונים מקצועיים ומדויקים. מכון דרור מתמחה מזה שנים רבות באבחונים וטיפולים רגשיים בילדים וגם במבוגרים. המכון משמש בכלים הפסיכולוגיים המדויקים ביותר שקיימים כיום בעולם, במיוחד עבור מקרים בהם אנשים וילדים מתקשים לנהל את שגרת חייהם, סובלים מהפרעות, חרדות, לקויות למידה ועוד. בואו נדבר על סוגי מטפלות רגשיות וטיפול רגשי לילדים ב-2020:

 

הלקויות שאתם סובלים מהן: לא ישתקו את חייכם

בין אם ילדכם סובל מלקות למידה, דיסגרפיה, חרדה חברתית או כל הפרעה אחרת, חשוב יהיה להתמודד עם זה כמה שיותר מוקדם ולתת מענה נכון. המענה הנכון יינתן בהתאמה אישית, אך ורק לאחר שיתבצע אבחון מקצועי.

האבחונים הקיימים כיום בעולם מהווים את הכלים הטובים ביותר שיש בידיהם של פסיכולוגים מאבחנים. מכון דרור מעמיד לשירותכם צוות שלם של מאבחנים דידקטיים, מטפלים רגשיים, מאבחנים פסיכו-דיאגנוסטיים ועוד.

 

אבחון מדויק ושיטת טיפול מקצועית במכון דרור

ההפרעה איתה אתם או ילדכם מתמודדים, ממש לא אמורה לגרום לשיתוק חייכם ולהפרעה בהתנהלות הכללית. להיפך, במקרים מסוימים אנשים הופכים את החסרונות הקיימים בהם דווקא לחוזקות. כיצד עושים את זה?

בואו ניקח את הדוגמה של אדם אשר פוחד מגבהים, אבל חולם להיות מדריך צניחה חופשית. מצד אחד, הקסם של השמיים הפתוחים קוסם לאדם זה. מצד שני? הוא מפחד להביט מהחלון של קומה 2 בבניין בו הוא גר. לאחר טיפול מדויק ומקצועי, ייתכן שאותו אדם יתגבר על פחד הגבהים שלו ואולי אפילו יעבוד בתחום של הדרכת צניחה חופשית.

 

החוזקות הקיימות בנו מסתתרות תחת חששות

אם כך, אנחנו למעשה מדברים על העובדה שלפעמים קיימות בנו חוזקות מסוימות, שמסתתרות תחת פחדים וחרדות. מה נעשה? במקרים מסוימים, יהיה מומלץ להציף את אותן חששות וחרדות בסביבה מפוקחת ומבוקרת, ככה שיהיה אפשר להתמודד עם מה שיצוף באותה הפגישה.

במקרים אחרים יותאמו שיטות טיפול בהתאמה אישית לאדם המטופל, גם אם זהו ילד המבקש להתגבר על פחדיו וחששותיו. מעוניינים להתגבר על החששות והחרדות? הילד חרד ברמות שאינן הגיוניות? מכון דרור מעמיד לשירותכם צוות של מומחים באבחון התנהגויות, אבחון קשיים רגשיים, חרדות ועוד. לאחר אבחון מדויק, יהיה ניתן להתחיל בשיטת הטיפול המועדפת והמותאמת אישית. מעוניינים לשאול משהו נוסף? צרו קשר עוד היום עם מכון דרור – אבחונים מדויקים ושיטות טיפול מקצועיות לילדים ומבוגרים. בהצלחה, עם האבחון והטיפול הנכונים, יהיה ניתן להתמודד עם כל מה שהילד שלכם עובר.

ילדים משחקים במחשב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רפואה ובריאות