נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

טיפים לבחירת שטיח איכותי ויפה

נעלי בית

מתלבטים לגבי רכישה של שטיח? המומחים של חברת קלין טק, החברה המובילה בתחום הניקוי היום מציגים לכם את הטיפים החשובים ביותר בטרם אתם מבצעים את הרכישה.

שטיח – פריט אשר הוא בגדר חובה בכל בית או משרד

שטיחים מהווים ללא ספק את אחד מפריטי הריהוט המרכזיים ביותר בכל בית ומשרד, וזאת לאור העובדה כי מדובר בפריט שימושי אשר שומר על החום של הרצפה כמו גם מאפשר לעצב את הבית בסגנון אישי וייחודי. כיום, ניתן לרכוש בלא מעט חנויות אין ספור דגמים של שטיחים, בטווח מחירים משתנה. יחד עם זאת, מדובר ברכישה משמעותית לרוב, וזאת במידה ואתם רוכשים שטיח אשר נעשה בעבודת יד ועליו עמלו שעות ארוכות. אולם, ניתן לרכוש גם שטיחים סינטטיים במחירים אטרקטיביים, אך חשוב לזכור כי לרוב מדובר בשטיחים אשר נותרים לבלאי מהיר מאוד. על כן, כיצד נבחר שטיח איכותי ויפה? המומחים של חברת clean-teah, החברה המובילה בתחום ניקוי שטיחים מציגים לכם מספר טיפים חשובים:

שטיח פרסי

  • התאמה לקונספט של הבית – השטיח אותו אתם רוכשים חייב להיות מותאם לקונספט העיצובי של הבית, וזאת לאור העובדה כי מדובר ברהיט משמעותי אשר מושך באופן מידי את העין. על כן, מומלץ להתאים את השטיח מבחינת הגוון כמו גם הגודל, כך שהוא ישלים בצורה הטובה ביותר את המראה הכללי.
  • רכישה מחברה מקצועית – חשוב לרכוש את השטיח שלכם אך ורק מחברות מקצועיות אשר מתמחות ביצירת שטיחים בעבודת יד, וזאת על מנת להבטיח כי אכן יהיה מדובר בשטיח אשר הוקדשו לו מלכת יד ומחשבה וכתוצאה מכך הוא גם יחזיק עמכם זמן למשך שנים ארוכות. שטיחים סיננטים אשר נמכרים בעלות מינימלית לרוב אינם מחזיקים מעמד, ועל כן מדובר בהשקעה שאיננה משתלמת.
  • בדיקה של האריגה – חשוב לבדוק כי סיבי השטיח נארגים בקשירה, כאשר סוג האריגה הזה נחשב לטוב ביותר בעבור שטיחים, ומהווה תו איכות. במידה ואתם מבחינים כי האריגה נעוצה, מדובר בשטיח אשר נעשה באמצעות מכונה והוא פחות איכותי.
  • צפיפות סיבים – חשוב לבדוק כי צפיפות הסיבים היא גבוהה, כאשר מספר הקשרים בשטיח צריך להיות גבוה. ככל שהצפיפות גבוהה יותר, כך ניתן להבטיח כי מדובר בשטיח איכותי.
  • צביעת השטיח – חשוב לוודא מול החברה ממנה אתם רוכשים את השטיח כי הצבע של השטיח הוא צבע טבעי, וזאת לאור העובדה כי צביעה טבעית מחזיקה זמן רב יותר וגם קלה יותר לניקוי, ואילו צביעה סינטטית עלולה לגרום לבלאי מהיר של השטיח וכתוצאה מכך ההשקעה הכספית תרד לטמיון.
  • תחזוקה קלה – חשוב לבדוק מול החברה כי ניתן לנקות את השטיח באופן מהיר ואיכותי, כאשר שטיחים איכותיים הם שטיחים אשר התחזוקה שלהם היא מינימלית.
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
מצלמה
כמה עולה מקרן לגינה

מעוניינים לשדרג את חוויית הישיבה בגינה הפרטית? בואו לברר כמה עולה מקרן לגינה פרטית בבית, אילו חבילות הקרנה נחשבות

תינוק
חדר שינה להורים טריים

כל החיים חיכיתם לרגע הזה, כבר כמעט 9 חודשים עברו מאז שהמחשבה החלה להפוך למציאות וממש מעבר לפינה, מיד

תכולת מחסן
סוגי מחסנים והשימושים שלהם

מחסנים לגינה קיימים בגדלים שונים, עיצובים מגוונים ומיוצרים ממגוון חומרים שונים. התוצאה היא רמות שונות ואיכויות שונות של מחסנים

צמחייה מלאכותית
5 סוגים של צמחיה מלאכותית

צמחים בחלל הבית או בחדר העבודה שלכם, מוסיפים הרבה מעבר לצבע מרענן. כיום ניתן להימנע מצמחים טבעיים שמביאים עימם