נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

יוגה בסיני – כי אין יותר מושלם מזה

אישה עושה אימון

במקום בו להתנתק מהכל ופשוט להיות זה הדבר הכי פשוט שיש, העלייה ברצון להתחבר לנשימה ולגוף הפכה את סיני למקום מושלם לתרגולי יוגה.

יוגה תפסה המון תאוצה בעשורים האחרונים בכל העולם כתרגול יום יומי המחבר בין הגוף לנפש, עוזר לשמור על גמישות והחזקה נכונה של הגוף, וגם לנשום נכון, להירגע ולסדר את הראש.

סיני היא המקום המושלם להתחיל לתרגל יוגה, אפילו אם לא התנסיתם ביוגה מעולם בעבר. היופי ביוגה הוא שתוכלו להתאמן עליה בפרטיות לבדכם ממש במרפסת החושה שלכם, או להצטרף לשיעור יוגה. כיום ישנם שיעורי יוגה רבים כמעט בכל מלון או חושה בסיני, ותוכלו למצוא גם ריטריטים של מספר ימים העוסקים רק ביוגה, ולעיתים משלבים זאת עם דברים נוספים כמו למשל צלילה חופשית אשר לאימון שלה משתמשים בנשימות יוגה רבות, או בתרגולי מדיטציה המתחברים היטב עם נשימות היוגה.

שיעורי יוגה בסיני הם לרוב בעברית, כיוון שמורים ישראלים ליוגה מאוד אוהבים את השקט של סיני, ואת היכולת להעביר שיעור במקום בו באמת אין דאגות ואפשר להתרכז במהות היוגה עצמה ביתר קלות. אך כמובן תוכלו למצוא שיעורי יוגה בסיני גם בשפות אחרות, במיוחד בדהב ובשארם א-שייח.
רוב השיעורים הם במקום מקורה פתוח ליד הים, אך כל מקום ומה שיש לו להציע.

תארו לעצמכם לקום בבוקר, מיקיצה טבעית, לנשום את האוויר הנקי של המדבר, להריח את מליחות המים, לפרוש את המזרון ולהתחיל את הבוקר בהקשבה עצמית לנשימות ולגוף, ומשם להמשיך את היום- שגם הוא מלא בעיקר ברביצה, נגינה, שחייה, צלילה, שיחות מעניינות ואוכל טוב. לא פלא שאורח החיים של היוגה נכנס באופן מאוד סימביוטי עם החיים בסיני, והנפלא הוא שבשביל לחוות זאת כל מה שעליכם להכין מראש זה להביא את מזרון היוגה וללבוש בגדים נוחים.

יוגה היא לא רק של הבוקר, רבים מעדיפים לעשות אותה בזמן שקיעה, האמת שזה לא משנה מתי תבחרו לעשות לעצמכם סשן פרטי או שיעור עם מורה, יוגה בסיני תוכלו למצוא כמעט בכל שעה ובכל עת בשנה.

יוגה מתאימה לגברים ונשים כאחד, לכל גיל ובכל מצב של כושר אישי. גם אינכם מתרגלים ביום יום, סיני הוא מקום נהדר להתחיל לנשום לכל שריר ושריר, ללמד את גופכם להכנס למנחים שונים אשר יגרמו לכם להכיר בו צדדים שלא ידעתם עליו (אפילו אם אתם חיים איתו כבר הרבה מאוד שנים) בפעילות שאינה תובענית או מהירה מדי ודורשת מאמץ רב כמו חדר כושר, אלא בעדינות אך עדיין עם עבודה מרובה שתביא לתוצאות לא רק פיזיות אלא גם נפשיות.

אין דרך טובה יותר להתחיל את הבוקר מאשר לעשות את ברכת השמש מול השמש העולה מעל ים סוף, לנשום עמוק, ולקבל עוד יום קסום בו אתם זוכים להנות מהקסם הזה של סיני, לנשום אותו ולהעריך כל דקה בו.

מדיטציה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נופש
מלונות
פראג – בילויים מקומיים

פראג, עיר הבירה הוותיקה של צ'כיה, היא אחת הערים היפות והמגוונות ביותר שניתן להעלות על הדעת. העיר הזאת משלבת