נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה היתרונות של אמן חושים

אמן חושים

לפני הזמנת אמן חושים כולנו שואלים ותוהים מה יתרונות של איש מקצוע כזה. בימי הולדת נראה כי הילדים נהנים וגם המבוגרים לא פחות, באירועים גדולים יותר הקהל מתרחב ומתפלא מהכישורים שהאמן מפגין. אממה, יש כאלה שפשוט לא יכולים לסבול אמני חושים. אז בואו נבהיר להם אחת ולתמיד, מה הם היתרונות של אמן חושים. 

 

שמירה על אנרגיה

אמן חושים זה לא קוסם שבא להפתיע אתכם וללכת. אמן חושים הוא אחד שמשאיר את הקהל בהלם ובמעקב לאורך כל ההופעה. החל מרגע תחילת ההופעה, העלאת המתנדב ועד לרגע סיום ההופעה, הקהל יהופנט, לא תרתי משמע אם אתם לא מתנדבים. באתר https://yaron-mind.co.il תוכלו למצוא אמני חושים שיהפנטו גם אתכם לאורך כל ההופעה.

 

מתאים לכל הגילאים וכל הסגנונות

בין אם זו מסיבת יום הולדת לילדה, בר מצווה לבכור, או יום חברה בפארק הירקון, אמן חושים תמיד יכול להוסיף עוד קצת פלפל לחוויה שלכם. אמן חושים ומנטליסט הם חוויה מיוחדות שמתאימה לכל הגילאים. הפעלולים והניסיון שלהם יכול לשבות גם ילד בן 4 וגם אדם מבוגר בן 40.

אמן חושים מתאים את עצמו גם לסוג האירוע, בין אם זה חגיגה משפחתית או יום כיף מטעם העבודה. שימו לב לפני הזמנת אמן חושים כי אתם מוודאים איתו מי קהל היעד והאם הוא אכן מופיע בפני גילאים צעירים או מבוגרים. רצוי גם לבדוק עם האמן חושים והמנטליסט האם יש המופע שלו יכול להיות מותאם לגילאים צעירים או מבוגרים ולבדוק את החומרים לפני כן.

 

שילוב הקהל בהופעה

בניגוד להופעות אחרות, כמו סטנדאפ או מוזיקה, שילוב הקהל יכול להגיע למצב מעליב במקרה של סטנדאפ או בכלל לא קיים במקרה של זמר מפורסם. במופעים של אמני חושים מעלים אנשים שמתנדבים מהקהל ומעניקים להם משימות מאתגרות או מבצעים עליהם את קסמי המנטליסט שלהם. תחושת החוויה כשאדם אלמוני עולה על הבמה והמנטליסט קורא את מחשבותיו, יודע עליו דברים מהעבר, או משכיח ממנו זכרונות היא בלתי נשכחת ועוצמתית עבור כולם. שיתוף הקהל במופע מתיר קסם ומעניק אנרגיה מהפנטת עבור כל הנוכחים.

 

מחיר, עלות ותועלת

הזמנת הופעות ומופעים לאירועים כיום אינם זולים במיוחד. גם אמני חושים מרווחים את משכורתם מהופעות הללו. אבל יחס המחיר מול העלות והתועלת של ההופעה, שאורכת לרוב מעל שעה ומדהימה את הקהל שלך, היא משתלמת ביותר. מופע טלפתיה עם כישורים ברמות הגבוהות ביותר שקיימות יעלו לכם ככל הנראה פחות מהופעת זמר מפורסם וגם ימלאו לכם יותר זמן.

ואם אתם חושבים שהחוויה לא תהיה מספיק טובה, אל תשכחו כי אמני החושים מעלים מתנדבים לקהל ומשנים את חייהם. האנרגיה החברתית הופכת למדהימה ואנשים עוברים ביחד מסע על חושי במהלך ההופעות הללו.

אמן חושים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
נשים עם זיקוק קטן ביער
3 רעיונות למסיבת רווקות

לאחר שלב האירוסים ולפני החתונה המיוחלת, מגיע שלב מסיבת הרווקות, המהווה הזדמנות לנשים, להנות מזמן איכות עם הכלה לעתיד