נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כפפות אימון לחדר כושר – מה היתרונות

כפפה

כשאנו מתאמנים בחדר הכושר, גם אם אנחנו לובשים כפפות חדר כושר איכותיות, אנחנו בדרך כלל גם נרגיש את כפות הידיים עובדות חזק. כפות ידיים שאינן מוגנות בעזרת כפפות אימון איכותיות, בהכרח יהיו כפות ידיים הסובלות מיבלות, סדקים וקרעים בעור. קיימות מספר שיטות בהן ניתן להיעזר, בכדי למנוע החמרה של יבלות וקרעים בכף היד.

אין ספק, עבור חלק מאינו, אימון בחדר כושר זו דרך חיים. כתוצאה מאימונים רבים, בדרך כלל אנשים סובלים מיבלות על כפות הידיים ומקרעים בחומרות שונות, אך יש מה לעשות בכדי למנוע הדרדרות של היבלות. ראשית, כפפות אימון לחדר כושר זה פתרון מעולה בכדי להימנע מיבלות. כפפת אימון חייבת להיות נושמת, עשויה מחומרים קלי משקל ומאווררים. במקרים רבים, אנשים בוחרים להשתמש בשלל תכשירים ייעודיים הנועדו להחדיר לעור לחות רצויה, ובכך למנוע את התרחבות היבלת עד כדי קריעה של העור. כמובן ויש לקרוא את ההוראות על התכשירים השונים, מפני שברוב המקרים אסור להשתמש בהם על עור קרוע ומדמם או פצוע. שימו לב, במקרים בהם תשתמשו בתכשירי לחות על קרעים בעור, אתם יכולים להוביל לזיהום חמור ולמצבים שעדיף כמובן להימנע מהם.

אישה מתאמנת

כפפות לחדר כושר – האם קשורות לביצועים גם?

עבור אנשים המתאמנים בחדרי הכושר, תמיד חשוב לוודא עלייה של משקלים ושיפור ביצועים. כפפות אימון לחדר כושר עשויות להוביל לשיפור הביצועים, היות והאחיזה משתפרת באורח פלא. אחיזה טובה יותר, בהכרח תוביל לביצוע טוב יותר של התרגיל ו\או ההרמה.

שימו לב, מומלץ לרכוש כפפות אימון חדשות כל תקופה, היות ואם אתם עובדים עם משקלים גבוהים בחדר הכושר, גם לכפפות מאוד איכותיות תהיה נטייה לבלאי מואץ. כשעובדים עם משקלים גבוהים, קיים מקדם חיכוך גבוה מאוד ששוחק את כפפות האימון שלכם, אותו מקדם חיכוך שנמנע מעור כפות הידיים שלכם. בשורה התחתונה, אתם נמנעים מלשחוק את עור כפות הידיים וגם משפרים את הביצועים שלכם על ידי אחיזה טובה ביותר, שמושגת באמצעות לבישת כפפות אימון מומלצות ואיכותיות. בית בריאות הגב – פתרונות להפחתת כאבים, כאן בכדי לספק לכם משלוח מהיר של 24 שעות עד 72 שעות בלבד, עבור כפפות אימון חדר כושר איכותיות.

זמן אימון ארוך יותר – כפפות אימון חד"כ

אתם מוזמנים ליהנות מזמן אימון ארוך יותר, היות ובדרך כלל כפפות אימון יאפשרו לכם להחזיק מעמד ולא להתייאש בעקבות כאבים בכפות הידיים. לא פעם, אנשים מוותרים לעצמם במהלך תרגילים מסוימים, לאו דווקא בגלל שהם לא מסוגלים פיזית לבצע את התרגיל, אלא פשוט בגלל כאבים בכפות הידיים. כפפות אימון בהכרח יובילו לכך שתוכלו לסיים את התרגילים, מבלי לחשוב על נזק לכף היד.

באתר האינטרנט של בית בריאות הגב – כפפות חדר כושר איכויות, תוכלו להזמין כפפות אימון איכותיות אונליין.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ספורט
מיתוסים על ספורט
מיתוסים על ספורט

הדף קצר מלהכיל את כל המיתוסים, סיפורי הסבתא, השמועות והטעויות שאנשים ניזונים מהם בהקשר של ספורט. החל מ"תרגילי חיזוק