נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לאילו גילאים מתאים מופע סטנד-אפ?

סטנדאפיסט עכשיו

הודעות רבות שמגיעות אל תיבת המייל שלנו גרמו לנו להבין כי עלינו להוציא סדרת מדריכים מקיפה בנוגע למופעי סטנד אפ. שכן, אנו מקבלים שאלות שנוגעות לסוגי המופעים, המיקומים שלהם והגילאים שאליהם המופעים מופנים. בכל פעם נציג תשובה לשאלה נפוצה אחרת שנשאלה על ידי הגולשים והפעם, נתמקד בשאלה שהוצגה בכותרת שלעיל. הישארו אתנו ותגלו מה הם הגילאים שבהם מתאים להגיע אל מופע שכזה.

 

מופעי סטנד אפ יכולים להתאים לכל הגילאים

אנחנו כאן כדי לנפץ את המיתוס שאומר כי מופעי סטנד אפ מתאימים אך ורק למבוגרים. אתם יכולים להיות בטוחים שמדובר באינפורמציה עדכנית. שכן, ערכנו בירור מעמיק לפני שיצאנו לכתוב את מדריך זה. מצאנו לא מעט הורים לילדים למשל שהזמינו מופע סטנד אפ לימי ההולדת שלהם. נציין כי מדובר בילדים בטווח שמתחלק ל – 3 קבוצות:

  • מופע שמתאים לילדים בגילאי 5 – 8
  • מופע שמתאים לילדים בגילאי 9 – 13
  • מופע שמתאים לילדים בגילאי 14 – 17

בנוסף לכך, יש גם מופעים שמתאימים לבני 18 ומעלה (שימו לב – בחלק מהמקרים מדובר במופעים שכוללים גסויות, כך שחשוב לקחת זאת בחשבון).

 

איך תוכלו להיות בטוחים שהמופע הנבחר מתאים לכם? – דרך מספר 1: באמצעות קריאת ביקורות ברשת

בשלב זה אתם יודעים שיש מופעי סטנד – אפ שמתאימים לגילאים שונים, כך שאתם צריכים לערוך בירור ברחבי הרשת בנוגע לסטנדאפיסטים המתאימים ביותר לגילאים הנבחרים. אנו ממליצים לכם לקרוא חוות דעת שנכתבו ברחבי הרשת אודות סטנדאפיסטים מומלצים ולבחור במי שייראה המתאים ביותר. ההמלצה שלנו היא לבחור במי שיש לו כמה מופעים (שכל אחד מהם מתאים לטווח גילאים שונה) מדובר במופע קורע מצחוק שתוכלו לקרוא אודותיו באתר סטנדאפיסט עכשיו.

 

איך תוכלו להיות בטוחים שהמופע הנבחר מתאים לכם? – דרך מספר 2: באמצעות פנייה ישירה אל הסטנדאפיסט

הדרך השנייה (שאפשר ליישם אותה בנוסף לראשונה) היא באמצעות פנייה אל סטנדאפיסט שנתקלתם בו ברשת. אם תבחרו בדרך זו, עליכם להכין מראש את הפרטים הבאים:

  • גילאי הנוכחים באירוע (ילדים, צעירים ומבוגרים)
  • מיקום האירוע
  • סגנון הנוכחים במקום (דתיים, חילונים וכו')

 

בירור מקדים ומעמיק = התאמה מרבית

עכשיו אתם יודעים כי מופעי סטנד אפ יכולים להתאים לגילאים שונים. אנחנו כאן כדי להדגיש כי בירור מעמיק בנושא (באמצעות יישום של אחת הדרכים שצוינו לעיל) יביא אתכם בסופו של דבר להתאמה מרבית. אל תתעצלו ותבדקו את הנושא, כדי שתוכלו להיות בטוחים ב – 100% בכך שהבדיחות יהיו תואמות לגילאי הנוכחים בקהל.

 

לסיום

סטנדאפיסטים רבים יודעים להתאים את הבדיחות שלהם לנוכחים בקהל. כדי שמצב זה יבוא לידי ביטוי, יש לבדוק תחילה מה הם גילאי הנוכחים ולבחון כי הסטנדאפיסט הנבחר יכול לבצע את ההתאמה המרבית.

סטנדאפיסט עכשיו

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
נשים עם זיקוק קטן ביער
3 רעיונות למסיבת רווקות

לאחר שלב האירוסים ולפני החתונה המיוחלת, מגיע שלב מסיבת הרווקות, המהווה הזדמנות לנשים, להנות מזמן איכות עם הכלה לעתיד