נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כיצד ניתן להפתיע ילדים במופע קוסמות 

קוסם ילדים

ילדים אוהבים הפתעות, קוסמים אוהבים להפתיע ולכן, מופע קסמים וילדים זו אהבה ממבט ראשון. עולם הקסמים מבוסס על טכניקות שונות שמטרתן בשורה התחתונה הינה, לייצר הפתעה גדולה בקרב קהל הצופים. הקהל שאוהב יותר מכל דבר אחר להיות מופתע הוא קהל ילדים ולכן, הזמנת קוסם להופיע במסגרת של מסיבת יום הולדת היא בחירה נבונה, טובה וכזאת שתוכיח את עצמה. מהם האלמנטים שמייצרים את ההפתעה, וכיצד עושה זאת הקוסם מספר רב של פעמים במהלך מופע? על כך במאמר הקצר הבא. 

 

ממה מורכב מופע קוסמות?

מופעי קוסמות מורכבים מאלמנטים המאפשרים לאמן להפתיע את הקהל, אם על ידי זריזות ידיים, ואם על ידי עשיית מניפולציה שגורמת לנו להביט לא נכון על המתרחש וכו'. להלן מספר דוגמאות לקסמים שמבצע קוסם, במופע קוסמות המיועד לילדים:

  • העלמת חפצים – מדובר בקסם המבוסס על זריזות ידיים ובו הקוסם בוחר חפץ מסוים, ובתוך שניות מעלים אותו מעיני הילדים. קוסמים רבים אוהבים לבצע קסם זה עם בקבוקי קוקה קולה.
  • ריחוף באוויר – מופע אילוזיות המבוסס על ציוד מתוחכם ובו הקוסם לוקח מתנדב מהקהל וגורם לו לרחף באוויר.
  • קריאת מחשבות – קטע בו הקוסם, בעזרת בובה מצחיקה, קורא את המחשבות של ילד או שניים שהתנדבו לעלות לבמה. הקוסם תמיד יודע על מה הם חושבים.
  • שליפת חיה או חפץ – מי לא מכיר את הקסם בו הקוסם לוקח כובע עמוק, סופר עד שלוש או אומר מספר מילות קסם, ומהכובע יוצא שפן, או יוצאת יונה, או כל חפץ אחר שלא היה שם קודם לכן.

קוסם ילדים מפתיע את הקהל באמצעות כל אחד מהקסמים הללו, ומייצר הפתעה וסקרנות גדולות בקרב הילדים שצופים במופע.

 

הפתעה לכל גיל

קוסמים אלופים בביצוע פעולות, שגם אנו המבוגרים לא תמיד מצליחים להבין כיצד הן קורות, חשבו על הילדים ומה שקורה למוח המתפתח שלהם, כשהם צופים בפעולה בלתי מוסברת המתבצעת אל מול עיניהם המשתוממות. מחקרים מראים שמוח האדם לא יכול לנוח במצב שבו קיים דבר לא פתור, לא מוסבר, לא מפוענח, והוא יעבוד בצורה מואצת עד לקבלת הפתרון.

לכן, מופע קסמים מפתיע, מחדד מאוד את החושים של ילדנו, ואי אפשר לומר שהוא בסך הכל עוד מופע או הפעלה ביום הולדת אלא, תרומה של ממש להנאה ולהתפתחות של הילדים.

 

אין כמו רגע ההפתעה

הרגע משובב הנפש הזה, שבו שומעים את הילדים נפעמים מהפתעה, קורה מספר פעמים במהלך מופע קוסמות. קוסם טוב מסוגל להפתיע את קהל הילדים בכל כמה דקות מחדש, הוא ירתק אותם למופע, ייצור  בהם את הסקרנות וההתרגשות הרצויות, וישאיר להם זיכרונות טובים למשך זמן ארוך. ילד לא שוכח את הרגע בו הפתיעו אותו.

 

סיכום

מופעי קוסמות, באמצעים שונים ומגוונים, מפתיעים פעם אחר פעם את הילדים שצופים בהם. מדובר בחוויה נהדרת ליום הולדת, והיא תשאיר תמונות וזיכרונות מצוינים לכל המשתתפים, קטנים וגדולים כאחד.

קוֹסֵם

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
נשים עם זיקוק קטן ביער
3 רעיונות למסיבת רווקות

לאחר שלב האירוסים ולפני החתונה המיוחלת, מגיע שלב מסיבת הרווקות, המהווה הזדמנות לנשים, להנות מזמן איכות עם הכלה לעתיד