נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

למה חשוב להשקיע במתנה במערכת יחסים?

שי לחברה

יצאתם לדייט אחד או שניים, יש כבר קליק באוויר וברור לכם שיש כאן משהו ששווה לבדוק.

נפגשים עוד כמה פעמים והרומנטיקה כבר נרקמת לה. הכל מסחרר, מרגש וחדש. המחוות הקטנות לא מפסיקות להגיע – הודעה מרגשת באמצע הלילה, פרחים ומתנות ללא סיבה ועוד דברים שגורמים לפרפרים בבטן.

הזמן עובר לו ומעטים מהזוגות עדיין מצליחים לשמור על אותה שגרת מחוות ומתנות לאורך השנים.

נוצר מצב שבני זוג נוהגים להעניק מתנות בעיקר בימי הולדת, דהיינו פעם בשנה בלבד.

תתפלאו, אבל אם תתחילו להעניק זה לזו מתנות מושקעות לא רק בימי הולדת, הזוגיות תשתפר פלאים. למה בעצם חשוב להשקיע במתנה במערכת יחסים?

 

לרענן את השגרה

כאמור, בני הזוג נשאבים לשגרה היום יומית שכוללת עבודה תובענית, ילדים ועוד מחויבויות שאי אפשר לדחות. במצבים כאלו הכי קל לקחת את הזוגיות כמובן מאליו, לדחוק אותה לתחתית סדר העדיפויות ולהשקיע בה פחות. חשוב לשבור את השגרה על מנת להזכיר לעצמכם ולבן / בת הזוג שמערכת היחסים ביניכם היא הלב של הבית והחיים שלכם. מתנה באמצע היום כמו פרחים, מאכל מיוחד או שובר למקום מסוים, תרענן את חיי היום יום שלכם ותזכיר לכם בדיוק למה התאהבתם זה בזו.

 

לציין אירועים חשובים

מתנות לא נועדו רק כדי להעניק דברים חומריים אחד לשני, כי בואו נודה באמת – זה אולי הייעוד הכי פחות משמעותי שלהן. מתנות נועדו לציין משהו. בעזרת מתנה מציינים מאורעות חשובים לאורך החיים – יום הולדת, לידה, חתונה. אך חשוב לזכור שמלבד אירועים אלו ישנם עוד רגעים משמעותיים שיש לציין, גם אם לא נערך עבורם אירוע מפואר. אז מלבד מתנות לחג או לימי הולדת, כדאי גם להנציח אירועים כמו קבלה לעבודה חדשה, הישג מיוחד בעבודה, הישג של אחד הילדים או כל דבר שמשמעותי עבורכם.

 

להראות שאכפת לכם

דיברנו רבות על שגרה, בה אנחנו שוכחים להגיד למי שאנחנו חיים איתו כמה אוהבים אותו ועוד כמה מילים טובות. גם אם הדבר ברור מאליו, לא כדאי לדלג על מחוות קטנות כמו מתנות שיזכירו לכם כמה אתם אוהבים. פרחים באמצע היום, שוקולד או ארוחה רומנטית יגרמו לכם לעשות קאט ולא לקחת את הזוגיות כמובנת מאליה. הדבר חשוב שבעתיים במידה ויש ריבים תכופים, ככה שהמתנות הקטנות נועדו לעשות שלום בין ריב לריב ולהזכיר לכם למה התחתנתם.

כל-כך חשוב להשקיע במתנה במערכת היחסים. לא משנה אם מדובר בטבעת יוקרתית או בפרח קטן וסמלי, הדברים האלו נחוצים כדי לרענן את השגרה הזוגית שלכם, לציין עם בן הזוג אירועים חשובים שקוראים לכם במהלך החיים וכמובן להראות לבן – הזוג שעדיין אכפת לכם ממנו ושאתם לא לוקחים אותו מובן מאליו. אז כן, לשמר זוגיות טובה זה דבר קשה, אך בעזרת מתנות זה הופך להיות קל בהרבה.

 

מארז שוקולדים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא זוגיות