נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מהו אורך הזמן של מופע קסמים?

מהו אורך הזמן של מופע קסמים?

אנשים שרוצים להזמין מופע קסמים מעוניינים לקבל תשובות לשאלות רבות שקשורות למופע, כמו כמה זמן היא אורכת ומה היא כוללת בתוכה? איך אפשר למצוא קוסם טוב להופעה באירוע שלי? וכמה כל זה יעלה לי? בכתבה לפניכם תמצאו תשובות לכל השאלות האלה.

 

מה כוללת הופעת קסמים?

התרגילים והקסמים שמוצגים במהלך הופעת קסמים של קוסם מקצוען, מורכבים גם מקסמים מקוריים שהם פרי פיתוחו. לדוגמה, כשמדברים על מהלך מופע –  אופק הקוסם דואג להכניס לכל הופעה שלו לפחות קסם אחד שהוא פיתח בצורה זאת או אחרת.

מופעי קסמים מורכבים משלושה סוגי חלקים – הקסמים עצמם, הצגתם ופיתוח של העלילה סביבם לפני, במהלך ואחרי הקסם, וכמובן שימור של קשר עם הקהל. קשר חזק עם הקהל הוא אחד הדברים שיגרמו להופעה להיות מוצלחת ומהנה. הקסמים המוכרים כמו קסמי ריחוף, חיתוך של אדם לשתיים, וקסמים שונים שקשורים לחיות כמו יונים וארנבות, בצירוף של מספר קסמים ייחודיים יותר – זהו השילוב הנכון ביותר למופע קסמים לילדים.

 

מהו האורך של הופעת קסמים?

הופעת קסמים, ללא שום תוספת לפניה או אחריה, היא בדרך כלל הופעה של בין חצי שעה לשעה ורבע. הופעה כזו יכולה למלא את החלק האמנותי ביום הולדת למשל. כיום, מרבית הקוסמים מפעילים ימי הולדת שלמים, ומקיימים את החגיגות לילדים כולל חיתוך העוגה, שירי יום הולדת, חלוקת המתנות ועוד.

שירות זה נקרא חבילה כללית ליום הולדת. אורכו של שירות זה הוא בין שעתיים לשלוש שעות בדרך כלל. בכל מקרה, בסוף חשוב לזכור – עדיף אירוע קצר ואיכותי, כזה שמשאיר טעם של עוד, מאשר אירוע ארוך יותר שנגרר בצורה מוגזמת.

 

איך אפשר למצוא קוסם טוב ליום הולדת?

בכדי למצוא את הקוסם הנכון ליום הולדת, צריך להתייחס למספר נושאים. הוותק של הקוסם, הוא עדות טובה למקצועיות שלו. מי שהצליח לשרוד בשוק התחרותי של ההופעות לימי הולדת בישראל, כנראה עושה משהו נכון. מלבד זאת, כדאי לקבל המלצות ולקרוא ביקרות על הקוסם במקומות המתאימים לכך.

 

מה המחיר של הופעת קסמים ביום הולדת לילדים שנמשך 2-3 שעות?

המחירים של הופעת קסמים ליום הולדת עולה בין 1000 ל-2000 ש"ח בדרך כלל. המחיר הזה מיוחס לקוסמים מקצועיים. על מחיר זה מתווספות תוספות מסוגים שונים שמעלות את מחיר ההופעה. מחירים אלה משתנים גם לפי התקופה בשנה – בתקופות עמוסות יותר המחירים של הופעה עולים בערך ב-10%. בתקופות של פחות הזמנות – המחירים יורדים באותו אחוז בערך.

 

סיכום

כששואלים מהו אורך הופעה של קוסם, צריך להבחין בין מופע בפני עצמו שנמשך כשעה ורבע לבין הפעלה של קוסם ביום הולדת שכוללת גם את המופע וגם את כל שאר הטקסים וההפעלות, מ שעשוי להימשך כשעתיים-שלוש.

מהו אורך הזמן של מופע קסמים?

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
נשים עם זיקוק קטן ביער
3 רעיונות למסיבת רווקות

לאחר שלב האירוסים ולפני החתונה המיוחלת, מגיע שלב מסיבת הרווקות, המהווה הזדמנות לנשים, להנות מזמן איכות עם הכלה לעתיד