נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מודעות פייסבוק ממירות: 4 כללים ליצור כאלו בקלות

דיגיטל

כשהמודעות בפייסבוק התחילו לרוץ אי שם לפני כ – 5 שנים, היה נראה שכל אדם שרק כתב מודעה, קיבל עשרות לידים ביום וגרף אלפי שקלים מדי חודש. כיום, לאחר שפלטפורמת הפרסום של פייסבוק הפכה לכלי שיווק מוביל ברחבי העולם עם מאות אלפי בעלי עסקים שמפרסמים בפלטפורמה מדי יום, נדמה כי המשחק מכור, וכי כבר אין טעם לשווק בפייסבוק. האם זאת האמת? לא בדיוק.

רשת חברתית

 

4 כללים ליצירת מודעות פייסבוק ממירות בקלות

  1. קהל חוזר הינו קהל עדיף מקהל חדש – מודעות מסוג Remarketing אשר פונות לקהל יעד שביקר באתר שלכם בעבר/ רכש מוצר שלכם / השאיר פרטים / הביע התעניינות במודעה בעבר, הן אחת מסוגי המודעות שהכי קל לייצר ושעובדות בצורה הטובה ביותר בפייסבוק כיום. כל המחקרים המדעיים וכן כל הניסויים בשטח מראים שמכירה לאדם שכבר קנה ומכיר את החנות שלכם תהיה קלה ובעלת סיכויים גבוהים יותר מאשר לאדם שמעולם לא שמע עלים לפני כן.
  • כיצד מיישמים את הכלל: במידה ויש לכם אתר אינטרנט או אפליקציה ודאו כי הפיקסל של פייסבוק מותקן כראוי. לאחר מכן, השתמשו בפיקסל על מנת ליצור קהל חדש בפייסבוק שמבוסס על הפיקסל. לאחר שיצרתם את הקהל כל שנותר לעשות הוא ליצור מודעה חדשה אשר מיועדת לקהל החוזר ופונה אליו עם הצעה רלוונטית.
  1. שימוש בהוכחה חברתית – אנשים לא רוצים להיות האנשים הראשונים שמנסים וקונים את המוצרים שלכם וזאת עובדה. מעטים מאוד אלה שמוכנים לקחת סיכון במוצר שאין עליו ביקורות קודמות, או אדם שאין עליו המלצות חמות. על כן, מודעת פייסבוק ממירה תהיה מודעה אשר מבהירה לקורא מהרגע הראשון שיש אנשים לפניו שבחרו להשתמש בשירות או במוצר.
  • כיצד מיישמים את הכלל: במידה והינכם חברה ותיקה או קיימת, אספו את כלל ההמלצות מהווטסאפ, פייסבוק, גוגל, כתב יד ועוד למקום אחד. לאחר מכן, השתמשו בהמלצות אלו במודעת הפייסבוק. ניתן לשלב את ההמלצות בטקסט של המודעה, בתמונה או בוידיאו או לחילופין בדף הנחיתה. במידה ואתם בעלי מוצר או שירות חדש, חשוב מאוד לאסוף ביקורות והמלצות. דרך מעולה לעשות זאת היא להציע לחברים, מכרים ומשפחה את המוצר, לתת להם להתנסות ולבקש מהם לכתוב ביקורת. כך הביקורות אכן יהיו רלוונטיות, ואמיתיות ואפילו תקבלו פידבק רלוונטי למוצר.
  1. יצרו כמה שיותר גרסאות – נסיים בכלל השלישי והחשוב למודעת פייסבוק – A/B TESTING. לעולם לא תדעו איזה קופי או סוג קמפיין עובד הכי טוב ללא ניסוי. רוצים למצוא מודעה שעובדת בקלות? יצרו מספר וריאציות ואל תפסיקו לשנות ולחדש.
  2. אל תשארו רק בפייסבוק –  אם אתם רוצים ליצור מודעות ממירות בפייסבוק עליכם לשלב גם פלטפורמות שיווק נוספות. בין אם פרסום ברדיו, פרסום בעיתונות, ואולי הכי חשוב, קידום אורגני בגוגל. בזכות המידע והתנועה שתקבלו מהפלטפורמות האחרות, תוכלו להצליח יותר גם בפרסום בפייסבוק. למידע נוסף על קידום אורגני בגוגל, ניתן להכנס לכאן – https://organicgoogle.co.il.
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל
כך עובדת מדפסת 3D

הדפסת תלת מימד היא שיטת ייצור מגוונת ביותר ואב-טיפוס מהיר. במהלך העשורים האחרונים היא עשתה גלים בתעשיות רבות ברחבי