נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם יש מידות לתכשיטים כדי לרכוש אונליין

KRiemer / Pixabay

רכישת תכשיטים, הייתה מאז ומעולם עניין לא פשוט. עד לא מכבר, הייתה רכישה של תכשיט כרוכה במדידה ובהתאמה שלו  לגוף בזמן הרכישה. לדוגמא, רכישה של טבעת הייתה כרוכה במדידה חוזרת ונשנית של הטבעת או התכשיט, או במדידה של כמה וכמה טבעות עד למציאת הטבעת המתאימה מבחינת הקוטר. זאת, כאשר האמצעים לקביעת הקוטר המיטבי של הטבעת היו בדרך כלל בידי מוכר או מוכרת התכשיטים, ובלתי זמינים עבור הלקוח הממוצע. אבל בעשורים האחרונים, הולכת ומתגברת המגמה של רכישת תכשיטים אונליין, בדיוק בדומה לתופעה של רכישת בגדים, נעליים ופריטי לבוש אחרים באמצעות רשת האינטרנט. מהם היתרונות ברכישת תכשיטים אונליין? אילו חסרונות ואילו בעיות עשויות להתעורר כתוצאה מרכישת כזאת? כיצד אפשר להתמודד עם בעיות כאלה, ובין השאר עם מדידת תכשיטים אונליין? בשורות הבאות, נעסוק בנושא שעדיין ממעטים לדבר עליו, אבל ככל ש מתגברות רכישות התכשיטים אונליין, הוא נהפך  למשמעותי יותר.

טבעת במידה מיוחדת

יתרונות ברכישת תכשיטים אונליין

היתרון הגדול ביותר לרכישה אונליין, ובעיקר ברכישת תכשיטים בשיטה הזאת, טמון בהיעדר הצורך לכתת רגליים  ולהגיע בפועל לחנות התכשיטים, לבחור את התכשיט או הטבעת הרצויים ולמדוד אותם. רכישה אונליין של בגדים, נעלי וכמובן רכישת תכשיטים אונליין, חוסר זמן פ*** ועמידה של שעות רבות בפקקים. במדינת ישראל 2019, מדובר ברווח לא קטן של זמן, בעיקר על רקע העובדה שהכבישים רבים באזור המרכז חסומים הבלגן חוגג, בדרך כלל, בחירת התכשיט המיועד לרכישה אונליין, מתבצעת מתוך קטלוג, כאשר הרוכש יודע הוא מבין בדיוק באיזה תכשיט מדובר.

אבל יחד עם היתרונות הניכרים הטמונים ברכישת תכשיטים אונליין, יש גם לא מעט חסרונות. החיסרון העיקרי שניתן להעלות על הדעת, הוא חוסר האפשרות למדוד את התכשיט, ולדעת בבירור שהוא אכן מתאים למידות של מי שאמור להשתמש בו בעתיד. כשמדובר בענקים או בשרשראות, הבעיה חמורה פחות. אבל כשמדובר בטבעות, עלולה להיווצר בעיה לא קטנה.יחד עם זאת לבעיה הזאת יש פתרונות וניתן להתגבר עליה.

כיצד מודדים תכשיטים אונליין

לשאלה הזאת יש כמה תשובות. תשובה אחת היא הורדת אפליקציה המסוגלת להתאים את קוטר הטבעת להיקף האצבע שאליה היא מיועדת. אופציה נוספת היא מדידת היקף של האצבע ועל פי היקף חזה חישוב הקוטר של הטבעת הרצויה. ברשת האינטרנט ניתן למצוא בקלות המרה של מידות היקף אצבע לכתרים רצויים של טבעת. מרגע שהנתונים הללו ידועים, קל לבקש טבעת בקוטר ובמידה הרצויים. יחד עם זאת, חשוב לדעת שאת המדידה כדאי לבצע בשעות הערב וכן כאשר הטמפרטורה היא ממוצעת, לא חמה ולא קרה מדיי. זאת, במטרה להקטין ככל האפשר את טווח הטעות.

אם יש לך צורך ברכישת טבעת אונליין, זה הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת,ואנשי המקצוע המינוסים של דיימונד פקטורי יסייעו לך בהתאמת התכשיט הנכון והמתאים עבורך.

למידע נוסף על תכשיטים: https://www.diamondf.co.il

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תכשיטים
צמידים
צמידי טניס בעיצוב אישי

רכישה של צמידי טניס מקוריים שמעוצבים בדיוק על פי הדרישות שלכם זוהי אופציה אפשרית לחלוטין אצל גרין דיאמונדס. כמו