נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מלון אמארי פוקט – פינוק מכל הכיוונים  

חלל מעוצב

מלון אמארי פוקט הוא מלון 5 כוכבים על פאטונג ביץ', במרחק קצר מהחול והמים. הריזורט עצמו מעוצב בסגנון מודרני עם חללים ציבוריים מזמינים ויפים. החדרים ברובם משקיפים על ים האנדמן והם מפנקים ויוקרתיים. הספא, הבריכה, חדר הכושר והמסעדות נותנים חוויה מעולה של איכות ושירות.

דרך באנגלה נמצאת 1.5 ק"מ מהמלון וכך גם מרכז הקניות ג'ונגסיילון. אצטדיון האגרוף של פאטונג מרוחק 2.5 ק"מ מהמלון ומקדש צ'אלונג במרחק 7 ק"מ. אם תרצו להגיע לקוטה ביץ' הפופולרי, תוכלו להיעזר בשירות ההסעות של אמארי פוקט.  שדה התעופה הקרוב, זה של פוקט, נמצא במרחק של קצת פחות משעה נסיעה.

החוף היפה של ים האנדמן שנמצא מטרים ספורים מהמלון נראה ציורי וקסום ואתם מוזמנים להיכנס למים או לשכב על החול הנעים. תוכלו אפילו לצאת לשנורקלינג או צלילה ולהנות מהנוף התת ימי המעולה. בריכת השחיה משקיפה אל הים והיא גדולה ומטופחת. מסביבה דק עץ וכסאות שיזוף.

אל תפספסו הזדמנות להיכנס לספא בריז המפנק, להתענג על עיסוי בסגנון תאילנדי או לנוח בסאונה ובג'קוזי. אם אתם מקפידים להגיע לחדר הכושר, אתם יכולים להמשיך עם שגרת האימונים במכון הכושר של המלון, בו תמצאו מכשירים, ציוד ומשקולות.

 

חדרים ופסיליטיז באמארי פוקט

החדרים באמארי פוקט מודרניים אבל שומרים על חיבור וקשר למקום. יש בהם רצפת עץ והם צבועים בגוונים מרגיעים. בכל חדר מחכה לכם מיזוג אוויר, טלוויזיה עם ערוצים בינלאומיים ונגן DVD, כספת, פינת ישיבה, שולחן, מיני בר, קומקום וכל מה שצריך להכין קפה ותה. עם הגעתכם לחדר יחכה לכם בקבוק מים, חטיפים ואגוזים. חדר הרחצה מאד מפנק ויפה וישב בו מקלחת גדולה מאובזרת במוצרי רחצה יוקרתיים ומייבש שיער. תוכלו ליהנות מהאוויר הנעים והנוף המעולה במרפסות – שרובן משקיפות אל האוקיינוס.

רשת האינטרנט של אמארי פוקט זמינה עבורכם בכל חלקי המלון ובחינם.

במלון תוכלו לשבוע מאוכל מעולה – ולא רק תאילנדי. רים טלאי מגישה מנות מקומיות אבל יש לה גם תפריט בינלאומי של מנות אהובות ומוכרות. גם במסעדת ג'טי תוכלו להזמין אוכל בינלאומי מעולה. לה גריטה היא מסעדה איטלקית באווירה טרופית. מהמטבח יוצאות פיצות גורמה, לזניות, פסטה, קינוחים מושקעים ויינות מעולים.

הקבלה במלון פועלת מסביב לשעון ובעמדת התיירות תוכלו לקבל את המידע על הדברים הכי מעניינים וכיפיים שאפשר לעשות באזור. תוכלו אפילו לרכוש כרטיסים ולשריין מקומות בפעילויות שונות. במלון ניתן להמיר כספים למטבע מקומי ולהשתמש בשירותי מכבסה וניקוי יבש.

מטיילים ברחבי פוקט עם רכב? כשאתם מתארחים במלון, תוכלו להשאיר את הרכב בחניון המאובטח בחינם. אם אתם מגיעים באמצעות טיסה, שירות השאטלים של המלון יאסוף אתכם משם ויביא אתכם במהירות וביעילות.

 

כניסה לחדר

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ברירת מחדל