נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

5 טיפים למציאת עורך דין מקרקעין מומלץ

נדל"ן

עו"ד מקרקעין הוא איש מקצוע בכל הנוגע לתהליכים של מכירת וקניית דירות או נכסים או מקרקעין, רישום זכויות, התחדשות עירונית, פינוי בינוי, רישום בית משותף וייצוג אנשים פרטיים וקבלנים. קבלו 5 טיפים למציאת עו"ד מקרקעין מומלץ.

 

בדקו מקצועיות מעל לכל

כאשר בוחרים עורך דין מקרקעין חשוב לפנות לאדם מקצועי עם רישיון לעריכת דין והתמקצעות בתחום המקרקעין. עורך הדין צריך לדעת לנהל משא ומתן בעת מכירה וקנייה מול הגופים השונים, לבדוק ולערוך חוזים, לדאוג לפטור מלא או חלקי על מיסים כאשר זכאים לכך, להעביר דו"חות לרשויות, לרשום את הזכויות בטאבו ולייצג את לקוחותיו לעילה ולעילה. גם בכל הנוגע לבירוקרטיה הכרוכה ברכישת דירה מקבלן עורך הדין צריך להצטיין. לפיכך, בדקו באינטרנט, קבלו המלצות חמות ופנו אך ורק לעורך דין מקצועי המתמחה במקרקעין.

 

בחרו בעורך דין המקפיד על הפרטים

כאשר עוסקים בתחומי הנדל"ן השונים לא רק צריך להיות מקצועי בתחום אלא גם מסודר ויסודי. ניירת שהולכת לאיבוד, או מסמכים שנשכחו ולא טופלו הם חלק מזה. כלומר, עורך דין יסודי ומסודר שמקפיד על כל פרט ופרט הוא הבחירה האופטימלית עבורכם. זאת אומרת שכל התהליך צריך להיות שוטף, חף מטעויות ומסודר.

 

בחרו בעורך דין מנוסה

ככל שלעורך הדין אותו תבחרו יהיה יותר ניסיון וותק, כך התוצאות שאליהם אתם רוצים להגיע יהיו אפקטיביות יותר. עורך הדין צריך להיות לא רק בעל הצלחות מוכחות, אלא מנוסה בכל הנוגע לתהליך של מכירה וקניית נדל"ן, הליכים משפטיים, בירוקרטיה ועמידה מול הרשויות השונות. לרוב תקבלו המלצות מפה לאוזן על עורכי דין מנוסים ממכרים שהתנסו בכך.

 

חיבור עם עורך הדין

הכימיה האישית שיש לכם עם עורך הדין היא זו שתקבע את המשך הדרך. אתם צריכים להאמין באדם המייצג אתכם ופועל למענכם ולשתף איתו פעולה. על מנת שייווצר אמון צריכה להיות בראש ובראשונה אווירה נעימה ומכבדת ביניכם. בעת קבלת הייעוץ הראשוני תוכלו להיווכח על פי האינטואיציה שלכם אם אתם בידיים טובות. אם אתם משוכנעים שעורך הדין יגלה נאמנות ומסירות לתיק שלכם, אל תחשבו פעמיים.

 

בחירת עורך דין כריזמטי

בפגישת הייעוץ הראשונה עם עורך הדין תוכלו לא רק לעמוד על טיבו אלא להבחין אם הוא אדם כריזמטי הנוסך ביטחון על הזולת. לא מספיק להיות מומחה ומסודר. על מנת לממש עסקאות נדל"ן, להשיג פטור על המיסים ולגרום ללקוח להרוויח, עורך הדין צריך להיות מרשים, בעל כושר שכנוע וכושר ביטוי ברמה גבוהה. על מנת לנהל משא ומתן ולהביא לתוצאות אופטימליות הכריזמה היא חלק שלא ניתן להפריד מהתכונות של עורך הדין. מהכריזמה תצטרכו להתרשם בעצמכם אך אל תשכחו לבחון גם אותה. לסיכום, עו"ד מקרקעין חייב להיות בעל כישורים רבים על מנת להביא להצלחה.

עורך דין מקרקעין

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עורך דין מקרקעין