נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם ניסור בטון היא עבודה מסוכנת?

ניסור בטון

לא אחד יכול לבצע בטון הוא אחד החומרים העמידים והחזקים בבנייה כיום בישראל ובעולם. ועל כן ניסור בטון דורש עבודה מוקפדת ויעילה, אך האם פעולה זו מסוכנת למבצעיה?

 

ניסיון הוא המפתח

כמו במקצועות רבים נוספים, ככל שבעל המקצוע המבצע את ניסור הבטון הינו מקצועי וותיק בתחום, כך סיכונו האישי יורד. זאת מכוון שהוא מכיר את העבודה היטב ויודע כיצד להישמר מהסכנות העלולות לצוץ.

 

האם אוכל לבצע ניסור בטון לבדי?

אם אינך בעל מקצוע בניסור בטון חד משמעית לא. ניסור בטון הינו מקצוע מורכב ואינו עולה בקנה אחד עם שאר מקצועות הבנייה אותם יכולים לבצע קבלנים בעלי הכשרות שונות. על מנת להתקדם בתחום ראשית עליכם להיצמד אל בעל מקצוע וותיק וללמוד ממנו היטב את התחום. חשוב שיהיה מדובר באדם בקיא בתחום שעובד בו זמן ממושך על מנת שיוכל ללמדכם בורה המיטבית.

 

מדוע ניסור בטון מסוכן לחסרי הניסיון?

ראשית, בטון הוא חומר חזק מאוד. על מנת לבצע חיתוך בו משתמשים במכונות חיתוך מסיביות ובמסורים ייחודים וחזקים, בעלי מקדם יהלום. לעיתים יכללו שימוש במים על מנת להפחית את האבק המתפזר עקב הפעולה ולקרר את המקדח. חוסר בקיאות בתחום בזמן שימוש מכשירים אלו עלול להוביל לטעיות אנוש מסוכנות. שנית, העבודה עצמה הינה מאתגרת, פיזית ודורשת דיוק מופתי על מנת להתבצע כשורה. אדם חסר ניסיון עלול לפגוע בעצמו ובעבודה התקינה.

 

כללי בטיחות בעת ביצוע ניסור בטון

כאשר בעל מקצוע מיומן מבצע קידוח או ניסור בבטון עליו לוודא מספר דברים חשובים – קודם כל, מכונות ניסור עלולות להתלקח, לכן יש לדעת שיש מטף לכיבוי אש בקרבת מקום. על כן גם לבושו של מבצע הפעולה צריך להיות חסין אש. עליו לנעול נעלי עבודה קשות ולהצטייד בכל אביזרי המגן הדרושים. כפפות מסיביות לשמירה על כפות ידיו, קסדות לראש ומשקפי מגן לשמירה על העיניים מרסיסי בטון אשר יתעופפו לכל עבר. עליו להיות ערני, מחושב וזהיר שכן חתיכות בטון גדולות עלולות ליפול תוך כדי העבודה ולפגוע בגופו.

 

הזמנת שירותי מנסר בטון

כפי שנאמר, ככל שבעל המקצוע בקיא יותר בתחום, כך ניסור הבטון יתבצע בצורה הטובה ביותר וגם הבטוחה ביותר עבורו. ניסור בטון היא עבודה בעל סיכון הן למבצעה והן למבנה עצמו, היות והבטון מהווה את בסיס המבנה, כל טעות בניסור עלולה לגרור עלויות כלכליות רבות. לכן, כאשר עולה הצורך בניסור בטון מומלץ לבצע סקר שוק מקיף ולשכור את שירותיו של הטוב ביותר.

 

לסיכום

ניסור בבטון אינו משחק ילדים, ויש לבצע אותו בצורה המקצועית ביותר. לצערנו, אנו שומעים בכותרות על תאונות עבודה בתדירות רבה מדי. אל תהיו חובבנים, כאשר עולה צורך בניסור בטון, פנו אל המומחים והמקצועיים ביותר, פנו אל חברת המנסרים החזקים https://www.a-designer.co.il

בְּנִיָה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא שיפוצים ובניה