נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

5 סיבות למה אתם חייבים להתחיל לגלוש

אישה עם גלשן

יום אחד באחד מטיוליי בעולם כאשר ישבתי במסעדה על החוף, בעודי לוגם בירה קרה בשעת שקיעה קסומה ראיתי את המשפט "life is better at the beach" – החיים יותר טובים כשהם על החוף תלוי בגאון על הקיר המסעדה, משפט כל כך פשוט אך עם כל כך הרבה משמעות.

לאחר שסיימתי לשתות את הבירה וירדתי לחוף ראיתי משפחה שלמה – אבא, אמא ושלושה ילדים קטנים עם גלשנים יוצאים מהמים לאחר גלישה.

האושר בעיניהם גרם לי להבין עד כמה נכון היה המשפט שראיתי במסעדה – החיים באמת יותר טובים כשהם על החוף, ורצוי עם גלשן ביד.

מרגע זה התחלתי ליישם את משפט זה בחיי ולהכניס את הים והגלישה לחיי בכל הזדמנות, לאחר מספר שנים שמשפט זה הפך לי למנטרה אני יכול להגיד בביטחון: החיים אכן טובים יותר על החוף.

ריכזתי כאן  5 סיבות למה אתם חייבים לקנות גלשן ולהתחיל לגלוש.

 

להתחיל את היום מוקדם- מתכון להצלחה בחיים

לאחרונה ישנו טרנד חדש הממליץ לאנשים הרוצים להביא את ההצלחה לחייהם לקום מוקדם, כמה מוקדם? ההמלצה היא לקום ולהתחיל את היום בשעה 5 בבוקר. טרנד זה רק שוכח דבר אחד, שאדם יקום מהמיטה החמה והנעימה רק אם יש דבר מרגש המחכה לו בשעת בוקר מוקדמת זו. גלישת גלים תוציא אתכם מהמיטה בשעת בוקר מוקדמת עם חיוך ואנרגיות להתחיל מוקדם את היום ולהגיע לים. לאחר שעה או שעתיים של גלישה תגיעו למשרד רעננים ומלאי אנרגיות .

 

חיזוק שרירי הליבה וטיפול בבעיות גב

כאשר אנו גולשים אנו מפעילים שרירים רבים בפלג הגוף העליון שלנו, פעולה זו נעשית תוך כדי שיווי משקל ושמירה על איזון מהרוחות והגלים. שגרה של גלישת גלים מספר פעמים בשבוע תסייע לחזק את שרירי הליבה , הגב והכתפיים ותסייע בחיטוב הגוף , בנוסף הגלישה מומלצת לסובלים מבעיות גב .

 

שמירה על בריאות הנפש

רבים האנשים שהים בשבילם הוא מקום המפלט להירגע מהחיים, ובכן יש לכך הסבר מדעי. חשיפה למים והאוויר בים מעלים את רקמת הורמון הסרוטונין אשר אחראי על רוגע ואושר במוח, בנוסף האוויר בים רווי ביונים שליליים , דבר המסייע בספיגת החמצן בריאות, בעקבות כך יש הרפיה בשרירים ואנחנו נושמים נשימות עמוקות ורגועות. לכן שגרת גלישה בים הינה גם מדיטציה מעולה ומתכון לחיים רגועים ושלווים.

 

מסייע בטיפוח העור והשיער

השילוב של מי ים, שמש וחול ידוע כבריא מאוד לשמירה על עור ושיער בריאים ומלאי ברק. כאשר אנו בים השמש פותחת את נקבוביות העור, מי הים מנקים את הלכלוך הקשה ומנקים רעלים, והחול עושה פילינג לגוף. לשמירה על בריאות השיער מגע עם מלח ים אשר מכיל מעל 80 רכיבים הכוללים נתרן, אבץ, סידן ועוד המסייעים לחיזוק סיב השערה ונותנים מראה בריא ומלא ברק לשיער. אימון הגלישה השבועי יכול להחליף מדי פעם את הביקור אצל הקוסמטיקאית ונותן פתרון טבעי לעור ושיער בריאים.

 

סיום מושלם ליום

מחזוריות הגלים וחוזק הרוחות האידאליים לגלישה מתרחשים מוקדם בבוקר או לקראת השקיעה.

לכן אם השכמה מוקדמת אינה מתאימה לכם  או אם אתם רוצים דרך נהדרת לסיים את היום, מומלץ לגלוש בשעות הערב לפני השקיעה. השמש משתקפת על המים , הים משתנה  ונצבע בצבעי השקיעה ורוח של ערב מתחילה לנשב. זהו ללא ספק דרך אידאלית לסיים את היום ולהירגע.

 

לקנות גלשן, ולקפוץ למים!

על פי הערכות יש בישראל כיום כ- 120,000 גולשים וגולשות אשר מכניסים אושר, בריאות ורוגע לתוך חייהם בעזרת הגלישה. קניית גלשן למתחילים מסתכמת בכמה מאות שקלים בלבד והדבר אינו דורש הוצאה כספית גדולה, לכן אם אתם חפצים להוסיף לחייכם שגרת חיים נכונה וטובה, שמירה על בריאות הגוף והנפש, ואין ספור רגעים קטנים ושמחים של אושר צרוף – תקנו גלשן, תיכנסו למים ותתחילו לגלוש,  אתם תגלו שהחיים באמת יפים יותר על החוף.

 

גולש מקצועי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ספורט
מיתוסים על ספורט
מיתוסים על ספורט

הדף קצר מלהכיל את כל המיתוסים, סיפורי הסבתא, השמועות והטעויות שאנשים ניזונים מהם בהקשר של ספורט. החל מ"תרגילי חיזוק