נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

סתימות ביוב ושחרורן באיזור המרכז

בית מוצף

סתימות ביוב יכולות להיות עניין בעייתי בהחלט. כיוון שתקינותה של מערכת הביוב הכרחית לשמירה על שגרת החיים התקינה שלנו, כל בעיה שמתעוררת בה- תשפיע עלינו ישירות. אם אנו מדברים על סתימות במערכת הביוב של בית המגורים שלנו- לרוב לא יהיה מדובר בסתימות רציניות, והעניין ייפתר בהזמנת אינסטלטור. אך המצב הוא ללא ספק שונה כשמדובר בבתי עסק גדולים, כמו מסעדות, בתי מלון, מפעלי מזון, וכדומה. בבתי עסק יכולות להתעורר סתימות רציניות יותר, ובמצבים כאלו נדרש לעתים להזמין "ביובית" לשחרור הסתימה.

 

מערכות הביוב בסביבה העירונית

מערכות הביוב למעשה מנקזות את כל הפסולת הזורמת דרך הכיורים, האסלות, ופתחי הניקוז. ניתן להשוות אותן לעתים, לעורקים המזרימים את הדם בגוף האדם. במידה ויש בעיה של הצטברות פסולת ושומן על דפנותיה הפנימיים של הצנרת- עלול הדבר לגרום לסתימה וחסימה של המערכת- וזה יוצר בעיה, ממש כמו בגוף שלנו! סתימות בבתי מגורים הן לא עניין תדיר, היות ותעבורת הפסולת שם לרוב אינה כה גבוהה. לעומת זאת, במקומות גדולים יותר כמו מסעדות, בתי מלון, מפעלים וכדומה, תעבורת הפסולת היא גבוהה מאוד, בין אם דרך הכיורים במטבחים התעשייתיים, ובין אם עקב הפסולת ההגיינית המושלכת דרך האסלות. זו הסיבה שמקומות אלו נוטים לסבול לעתים מסתימות רציניות הרבה יותר, וסתימות אלו לא יכולות תמיד להיפתר בעזרתו של אינסטלטור.

מהי ביובית?

אם חיפשתם שירותי ביובית בתל אביב או בכל עיר אחרת, כנראה שחוויתם בעיה או סתימה רצינית של מערכת הביוב בבית או בעסק. ואכן, לא כל הסתימות הן פשוטות לתפעול, ולעתים נצטרך ציוד כבד ומשוכלל יותר- כמו זה המותקן על משאית הביובית. ביובית נושאת עליה ציוד מתקדם, המאפשר פתיחה של סתימות ושטיפה בלחץ גבוה מאוד- שמסוגל להכניע גם את הסתימות העקשניות ביותר. כמו כן- בביובית ישנם סיבים אופטיים המיועדים לצילום של מערכת הצינורות מבפנים, לטובת איתור של סדקים או פיצוצים בצנרת, והתאמת טיפול מתאים לבעיה. עקב הצורך הגבוה בהזמנת ביובית בכל שעות היממה, ומתוך הבנה של דחיפות השירות שהיא מעניקה- הביובית זמינה 24 שעות ביממה. הזמינות הגבוהה הזו, מאפשרת פתרונות מהירים לבעלי עסקים או לקוחות פרטיים, המעוניינים לפתור את הבעיה כמה שיותר מהר, וקל וחומר- במקרים שהבעיה עשויה להשפיע על מוניטין העסק ועל הכנסותיו הכלכליות.

סתימות ביוב הן דבר נפוץ, בין אם מדובר בבתי מגורים פרטיים ובין אם מדובר בבתי עסק שונים. במצבים שבהם אינסטלטור לא יכול לפתור את הבעיה, כיוון שארגז הכלים שלו הוא יחסית מצומצם- מתעורר הצורך בהזמנת ביובית, שהיא משאית הנושאת ציוד אינסטלציה מתקדם. באמצעות הביובית ניתן לפתור סתימות עקשניות, לשאוב בורות שומן, לשטוף מערכות צנרת בלחץ גבוה, ולצלם את הצנרת באמצעות סיבים אופטיים. הביובית זמינה במהלך כל שעות היממה, ומאפשרת פתרון אידיאלי בעת בעיות הדורשות מענה דחוף ומיידי.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע