נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

עבירות נהיגה נפוצות

אדם נוהג עם טלפון ביד

אנחנו בטוחים שאתם נהגים שומרי חוק, אבל אין מה לעשות – לכל אחד יש מעידות לפעמים. רובנו נהגים טובים שברגע האמת לפעמים משהו מתפקשש – מצב נפשי שגורם לכם לנהוג בפראות, שגורם לכם לשתות ולנהוג, לנסוע מהר ובמקרים החמורים ביותר – זה עלול להסתיים בצורה ממש רעה. כדי לשים בפניכם את הקלפים על השולחן, הכנו לכם כאן מאמר עם עבירות נהיגה נפוצות שאנחנו מאוד מקווים שתנסו להימנע מלבצע אותן.

 

הכביש כמגרש משחקים

לצערנו, נהגים רבים, בעיקר הצעירים מביניהם, מתייחסים אל הכביש בתור מגרש משחקים. נהיגה במהירות, נהיגה תוך ביצוע סלאלומים, עקיפות מסוכנות ונהיגה פראית באופן כללי הם רק חלק מתוך עבירות נהיגה נפוצות שניתן למצוא בקרב אותם הנהגים.

חשוב לזכור שברגע שאתם עולים על האוטו ומניעים, האחריות שאתם לוקחים לידיים היא לא רק האחריות על החיים שלכם, אלא גם על חיים של אחרים, ולכן ביצוע עבירות נהיגה עלולות להשפיע לא רק עליכם אלא גם על הסובבים אתכם – מי שנמצא לצידכם ברכב וגם עוברי אורח שנמצאים בדרכים שבהם אתם נוסעים.

 

עבירות נהיגה נפוצות

מבין עבירות נהיגה נפוצות ניתן, לצערנו, למצוא עשרות עבירות. עבירות נהיגה כמו נהיגה ללא רישיון בכלל או ללא רישיון בתוקף בפרט, נהיגה בשלילה, נהיגה תחת השפעת אלכוהול, נהיגה תחת השפעת סמים, נסיעה באור אדום, נהיגה תוך כדי החזקה של טלפון סלולרי, עקיפות במקומות אסורים או בצורה מסוכנת ללא איתות, נהיגה במהירות מופרזת, אי מתן זכות קדימה לרכבים אחרים או להולכי רגל, נסיעה ללא חגירת חגורת בטיחות ועוד.

 

מה עושים במידה וביצעתי עבירות נהיגה?

במידה וביצעתם עבירות נהיגה, נפוצות כמו שציינו כאן או נפוצות פחות, ונתפסתם – אתם עלולים לעמוד כעת בפני רצף של דברים שעלולים להביא אתכם, בסופו של דבר, לעמידה למשפט. במידה וביצעתם עבירות נהיגה שהתגלגלו עד לכדי משפט, תצטרכו כעת לשכור את שירותיו של עורך דין תעבורה.

עורך דין תעבורה מחזיק בכל הכלים והידע שיוכלו לסייע לכם להיחלץ מהסיטואציה שאליה נקלעתם, במכוון וביודעין או לא. עורך דין תעבורה מכיר עבירות נהיגה נפוצות, מכיר את דרכי ההתמודדות איתן וכמובן יודע את כל החוקים על בוריים, כולל תתי הסעיפים, שלעיתים משפט שלם יכול להתבסס על אחד מהם ולהפוך את הקערה על פיה.

במידה ומדובר בעבירת נהיגה פלילית כמו נהיגה ללא רישיון או בהשפעת סמים, חשוב לבחור בעו"ד בתחום הפלילי.

 

מה העונש שמקבלים בעבור עבירות נהיגה?

היות ועבירות נהיגה יש המון, בהתאם גם העונשים שניתנים למי שמבצע אותן. כך, למשל, נהיגה מבלי חגירת חגורת בטיחות תעלה לכם בקנס של כ-250 ₪ ו-6 נקודות חובה. נהיגה בזמן פסילת רישיון, לדוגמה, יכולה להגיע גם לתקופות מאסר – קצרות או ארוכות,            פסילה נוספת ו-10 נקודות חובה. נהיגה במהירות מופרזת יכולה להוביל לתשלום קנסות נמוכים של 250 ₪ ולהגיע גם ל-1500 ₪ קנס ועוד נקודות.

 

ניידת משטרה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא משפטי
מדדים ונתונים
מה זה ביטוח בניין משותף?

ביטוח על הבניין המשותף שבו אתם גרים, הינו הכרחי ועשוי לסייע לכם במקרים רבים בהם אתם תהיו חשופים להוצאות

זמן וכסף
טיפול בחובות בישראל

אם אתם נאלצים להתמודד עם חובות שאין לכם מושג איך לצאת מהם, וכעת עליכם להתמודד עם הוצאה לפועל, הבנקים