נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה התייעצות ראשונה עם משרד עורכי דין לרשלנות רפואית?

דיני רשלנות רפואית

עברתם הליך רפואי כלשהו שבמהלכו נגרם לכם נזק? גיליתם נזק גופני או נפשי בחלוף פרק זמן מהטיפול רפואי? לא בטוחים מה ניתן לעשות עם נזק רפואי שנגרם בהיותכם קטינים? התייעצות ראשונה עם משרד עורכי דין לרשלנות רפואית יכולה לסייע לכם להבין האם אתם זכאים להגיש תביעת פיצויים בגין נזק שנגרם לכם כתוצאה מרשלנות רפואית.

 

מקרי רשלנות רפואית

כדי שמקרה מסוים ייחשב לרשלנות רפואית, עליו לעמוד בכמה כללים. ראשית, המטופל צריך להיות בעל נזק שנגרם כתוצאה מטיפול רפואי. שנית, על המטופל להוכיח קשר סיבתי בין הנזק שנגרם לו לבין הטעות שהתרחשה. כמו כן, במקרים של רשלנות רפואית יש להוכיח כי לא ננקטו כלל אמצעי הזהירות הסבירים על ידי הרופא.

רשלנות רפואית נוגעת לכל עולם הרפואה. ניתן להגיש תביעות עקב נזקים נפשיים, כמו שניתן להגיש גם תביעות נזקי גוף בעקבות רשלנות רפואית. הנזק לא חייב להיגרם על ידי רופא בהכרח, שכן נזק עלול להיווצר גם כתוצאה מפעולה לא נכונה של איש צוות רפואי אחר, כמו אח או פרמדיק.

 

משרד עורכי דין לרשלנות רפואית

במידה ואתם תוהים לגבי מקרה מסוים אם ניתן להגיש לגביו תביעת פיצויים עקב רשלנות רפואית, מוטב להיוועץ עם משרד עורכי דין לרשלנות רפואית. עורכי דין לרשלנות רפואית הם בעלי המקצוע הבקיאים ביותר בתחום הרשלנות הרפואית. בנוסף לידע המשפטי שיש להם, הם בעלי ניסיון רב בתחום.

משרד עורכי דין לרשלנות רפואית מעסיק עורכי דין, שהמטרה שלהם היא לעזור ללקוח לקבל פיצויים בעקבות רשלנות רפואית. במקרים רבים, משרדי עורכי הדין מקבלים את הכסף שלהם כתוצאה מפסיקת פיצויים, כך שלמשרד עורכי דין יש אינטרס לייצג את הלקוח שלו בצורה הטובה ביותר.

 

מחיר ייעוץ ראשוני

השלב הראשון שמקובל לגשת אליו לפני הגשת תביעת רשלנות רפואית, הוא ייעוץ ראשוני במשרד עורכי דין לרשלנות רפואית עם עורך דין רשלנות רפואית. המחיר של ייעוץ זה משתנה בין משרדים, כאשר משרדים וותיקים או נחשבים צפויים לקחת לרוב מחיר יקר יותר. המחיר הגבוה ביותר לפגישת ייעוץ יכול להגיע עד ל-1,000 שקלים, כאשר מחירים ממוצעים יותר נעים בין כמה מאות שקלים. ישנם משרדים שמציעים אפילו פגישות חינמיות, אך הן מכילות פחות תוכן.

 

מה כולל ייעוץ ראשוני?

בפגישת ייעוץ ראשוני עם עורך דין רשלנות רפואית, המטופל שנפגע יגולל את סיפורו ויציג מסמכים רלוונטיים שיחזקו את הטענות שלו. עורך דין ייעץ האם המקרה מצדיק הגשת תביעת רשלנות רפואית.

 

המשך התהליך

במידה ועורך דין רשלנות רפואית ממליץ לאדם כלשהו להגיש תביעת רשלנות רפואית במהלך הייעוץ הראשוני, שניהם יכולים להמשיך להליך של תביעת רשלנות רפואית, על ידי איסוף מסמכים נוספים רלוונטיים, עדויות ולבסוף – הגשת תביעה לבית המשפט.

רשלנות רפואית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
הטרדה מינית של לקוח
הטרדה מינית של לקוח

מקרים של הטרדה מינית עלולים להתרחש בכל מקום ובכל זמן, אפילו במערכת יחסים שבין לקוחות ונותני שירות או מעסיקים.

חוק התעבורה
ביטול מלווה לנהג חדש

מזל טוב! עברת טסט ועכשיו יש לך רישיון. עם קבלת הרישיון מגיעה אחריות גדולה ואיתה הידיעה שכל טעות על