נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ענן בהתאמה אישית

ענן מרכזי

ארגונים מכל הגדלים בוחרים יותר ויותר מחשוב ענן. סטארט-אפים שעוברים לענן יכולים ליהנות משלל יתרונות – כולל חיסכון דרסטי בעלויות, אבטחה וזריזות. זה לא סוד שמעבר לענן יכול להועיל גם לארגונים קטנים ובינוניים. עלויות תחזוקה והשקעות נמוכות יותר יכולות למקסם לחלוטין את ההחזר על ההשקעה של הארגון.

כ -80 אחוז מהארגונים משתמשים או שוקלים בחום לאמץ את הענן בעתיד הקרוב. עם זאת, חברות סטארט-אפ וארגונים בינוניים רבים מגלים כי מחשוב ענן לעסקים בהתאמה אישית הוא הפיתרון הנכון עבור המותג שלהם.

 

כיצד תורם הענן המותאם אישית עבור חברות בכל גודל:

  1. חיסכון משמעותי בעלויות

במקרים רבים רכישת כמות עצומה של אחסון לנתונים עסקיים מספק ענן ארוז מראש תכלול עלויות מיותרות. אם החברה שלך זקוקה לפיתרון אחסון הניתן להרחבה וחסכונית, אז בחירה בשירות ענן הניתן להתאמה אישית היא חיונית. מרבית הספקים הארוזים מראש ימכרו אחסון ביחידות טרה-בייט גדולות, מה שאומר שסטארט-אפים ייאלצו לשלם עבור אחסון בו לא ישתמשו. כמו כן, ניסיון לסיים חוזים לפני תוקפם או לבקש שדרוג מהיר עשוי למשוך עמלות גבוהות.

  1. סיוע מומחה זמין

אם החברה שלך עוברת לענן בפעם הראשונה, פתרון מותאם אישית יכלול בדרך כלל את מרבית המומחיות הטכנית שאתה צריך כדי לצלוח את המעבר. שימוש בשירותים מנוהלים, אפילו לתקופה קצרה, יאפשר לכם לעבוד באופן פרודוקטיבי עד שתוכלו לשכור את הכישרון הטכני בתוך הבית. פתרונות מנוהלים כאלה יסייעו לכם להתמודד עם הגדרה, שילוב והדרכה ראשוניים.

  1. תמיכת לקוחות 24/7

שירותי ענן מותאמים אישית רבים מהשורה הראשונה מגיעים עם תמיכת לקוחות 24 שעות ביממה, ניטור בזמן אמת וקו עזרה המחבר אותך לדלפק עזרה מקומי. חשוב מאוד לבדוק את כמות התמיכה הזמינה מספק אירוח ענן לפני שאתה חותם על חוזה. עם תמיכה מומחית 24 שעות, לא תצטרך להיאבק בכדי לטפל בדואר קולי לאחר שעות העבודה הרגילות שלך ולכל העובדים שלך תהיה גישה לשירותי תמיכה מהשורה הראשונה בעת הצורך.

  1. תצורות ענן בהתאמה אישית הן פשוטות יותר

מרבית ספקי שירותי הענן המותאמים אישית יכולים להתאים תצורות כך שיעמדו ביעדים העסקיים שלכם ככל שהחברה שלכם גדלה. אתה רשאי לציין את מה שאתה צריך והספק שלך יספק את התצורה המתאימה ביותר לעסק שלך. ספקים מותאמים אישית יהיו גם גמישים יותר בארכיטקטורת מערכות. עם זאת, עליך לבדוק את הפיתרון המוצע כדי להבטיח שהוא יכול להשתלב עם מערכות המורשת שלך, כמו גם להשתלב בטכנולוגיה ניידת מודרנית.

 

עם אימוץ נרחב של טכנולוגיית אחסון ענן על ידי עסקים בכל הגדלים, חיוני לבעלי עסקים לאמץ דגמים הניתנים להתאמה אישית. שירותי ענן מותאמים אישית אלה הם בדרך כלל יותר מאובטחים ונוחים להשגה עבור חברות שרק עוברות לענן.

שירות חכם

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טכנולוגיה