נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

פראג – בילויים מקומיים

מלונות

פראג, עיר הבירה הוותיקה של צ'כיה, היא אחת הערים היפות והמגוונות ביותר שניתן להעלות על הדעת. העיר הזאת משלבת באופן המושלם ביותר היסטוריה, בילויים ותרבות. מספר התושבים בפראג הוא יותר ממיליון ומאתיים אלף איש, והעיר מתפרשת על פני שטח של 6977 קמ"ר. מדובר בשטח מעט יותר גדול מרבע גודלה של מדינת ישראל כולל רמת הגולן ומזרח ירושלים). אחד המאפיינים העיקריים של פראג היא המספר הגדול יחסית של מגדלים וצריחים, שנותרו בה מאז ימי העבר המפואר של צ'כיה. מלבד המגדלים והצריחים, משופעת פראג גם באתרי תרבות והיסטוריה, ביחד עם אתרי בילוי ותרבות ברמות הגבוהות ביותר. בשורות הבאות נתמקד בעיקר בנושא הבילויים המקומיים בפראג.

עיר מלמעלה

מקומות הבילוי בפראג

חלק ניכר מהבילויים בפראג, מתמרד בחיי הלילה התוססים שלה. בפראג פועל מלון כשר בפראג, מועדונים, בתי קזינו ומקומות בילוי אחרים, ההופכים אותה לאבן שואבת לבליינים מכל אירופה. פראג מציעה מבחר גדול של פאבים ומועדונים קטנים, בסגנון של פעם ובאווירה מעניינת ואיכותית. בירה איכותית וזולה לא חסרה שם, וגם מוזיקה איכותית ומעניינת. קוריוז נחמד למדיי – במקרים רבים, זול יותר לשתות בירה בפראג, מאשר לשתות שם מים. לכן עבור חובבי הבירה, מדובר בגן עדן של ממש.

באשר למסעדות – סצנת המסעדות בפראג עשויה למצוא חן בעיני חלק מהמבלים, ולהיתפס כבינונית בעיני אחרים. כך או כך, היצע המזון והארוחות הוא גדול, וכולל אוכל במגוון רמות. ניתן למצוא שם כופתאות מסורתיות, וכן את הגולש הבלתי נמנע, שהוא מאכל מקובל ואהוב גם בפראג. כמובן, ניתן לאכול בפראג הרבה נקניקיות – על האש או בחומץ. הצ'כים גם אלופים בקינוחים, וגם אלה בדרך כלל ממש לא יקרים. עם זאת, לא נפקד גם מקומן של מסעדות יוקרתיות. ניתן למצוא שם מסעדות איטלקיות איכותיות, מסעדות בשרים, המבורגרים ואוכל אמריקאי טיפוסי ועוד מגוון מסעדות. כל מה שצרים זה לבחור.

מוזיקה ותרבות בפראג

כיאה לעיר עם מסורת ארוכה, שהייתה ועודנה אחת מבירות התרבות של אירופה, מציעה פראג גם בילויים ברמה גבוהה  התיאטראות בפראג, ובמיוחד התיאטרון הלאומי של פראג, מציעים הופעות אופרה ובלט, וכן הצגות תיאטרון בעלות קונספט מעניין ואיכותי. גם בית האופרה של פראג מציע הופעות ברמה הגבוהה ביותר האפשרית, כאשר לעיתים קרובות משתתפים בהן גם כוכבי אופרה בין לאומיים.

בנוסף לבילויים הליליים ולבילויים לשוחרי תרבות, מציעה העיר פראג גם בילוי במועדונים יוקרתיים, הכוללים הופעות, ריקודים וארוחת ערב. אין מדובר כאן במועדון רגיל או בפאב, אלא במועדונים הפועלים בסטייל, ומיועדים לאנשים המעוניינים לשלב בילוי איכותי ויוקרתי.

ככלל, פראג היא מקום שביקור אחד לא מספיק אפילו לטעום את אפס קצהו של מגוון הבילויים והאטרקציות שלה. מה שנכתב לעיל איננו אלא חלק קטן ממה שיש לעיר הזאת להציע, לכל תייר ולכל העדפה.

 דברים שכדאי לכם לדעת על הפלגות נופש בעולם לפרטים נוספים לחצו כאן.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נופש