נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

פרויקט דורות עילית

Foundry / Pixabay

פרויקט דורות עילית הוא פרויקט נדל"ן בהיקפים שלא נראו כמותם בישראל, וזאת לאור עתודות קרקע אשר עתידות להפוך לבנייני מגורים ומסחר. כל הפרטים לגבי הפרויקט – במאמר הבא.

פרויקט דורות עילית – כל מה שרציתם לדעת וחששתם לשאול

פרויקט דורות עילית נחשב כיום לפרויקט המגורים והמסחר הגדול ביותר בישראל, וזאת לאור העובדה כי מדובר בקרקע חקלאית פרטית אשר שטחה עומד על 3,000 דונם. למעשה, אנו עדים להתקדמות משמעותיות של הממשלה כמו גם המועצות המקומיות אשר מקדמות את הפרויקט באופן משמעותי, וזאת ע"י הפשרת הקרקע והפיכתה לקרקע אשר מיועדת למגורים כמו גם מסחר. הפרויקט אשר משווק כיום באופן בלעדי ע"י חברת אפיקים רוזנטלר מאפשר למשקיעים מכל רחבי הארץ לבצע השקעה בעיר איכותית אשר עתידה לאכלס משפחות מהמגזר החרדי אשר מעוניינות לקבל חיי קהילה אשר שומרים על הצביון היהודי, ועל כן מדובר בהשקעה איכותית אשר תניב בעתיד תשואה של עשרות אחוזים. בנוסף, מדובר בקרקע אשר ממוקמת במרכז מדינת ישראל, ועל כן הביקוש למגורים בעיר כמו גם תעסוקה יהיו גבוהים ביותר, בייחוד לאור העובדה כי הפרויקט עתיד להיבנות בסמוך לעורקי תחבורה כמו גם לערים גדולות אשר יאפשרו לחיות חיים נוחים ונעימים במקום איכותי אשר יאכלס את מיטב האוכלוסייה החרדית בהרמוניה ואהבה.

פרויקט דורות עילית

אישורים מקיר לקיר לגבי העיר החדשה דורות עילית

כאמור, דורות עילית זוכה לאישורים מקיר לקיר מצד גורמים רבים אשר מבינים את החשיבות של קידום הפרויקט בהקדם האפשרי, כחלק מהתמודדות של מדינת ישראל עם הגידול באוכלוסייה החרדית כמו גם מצוקת הדיור החריפה. ע"פ הערכות מומחים בתחום, הביקוש למגורים בעיר עתיד להיות גבוהה מאוד, וימשוך אוכלוסיות חזקות מהמגזר החרדי אשר רוצים לחיות בחיי קהילה תוססים אך יחד עם זאת גם לשמור על המסורת היהודית, באזור מבוקש אשר מהווה את הדרך הטובה ביותר למגורים בדירות חדשות במדינת ישראל. לכן, אם אתם רוצים להשקיע ולקבל נכס מניב אשר ישרת אתכם ואת בני המשפחה שלכם בעתיד הנראה לעין, הנכם מוזמנים להצטרף למהפכה ולבצע השקעת נדל"ן איכותית ומניבה מאין כמותה.

אפיקים רוזנטלר – המשווקת הבלעדית של הפרויקט

חברת אפיקים אוזנטלר נחשבת מזה שנים רבות לחברה המובילה בתחום הנכסים וההשקעות, וזאת לאור הצלחה בהשלמה של מאות פרויקטים לבנייה ולתעסוקה בכל רחבי הארץ. באמצעות החברה תוכלו לקבל הזדמנות לרכישה של קרקע חקלאית בפרויקט החדש, ובכך להבטיח את עתידכם הכלכלי. לפרטים נוספים על הפרויקט הנכם מוזמנים להיכנס לאתר הרשמי של הפרויקט בכתובת https://dorot-illit.co.il או דרך יצירת קשר במספר 0722-555666 או 5326* ובכך תוכלו גם אתם להצטרף לפרויקט חסר תקדים אשר עתיד לשנות את ענף הבנייה והמגורים בישראל, זאת לאור אוכלוסייה איכותית כמו גם מבנים אשר יאכלסו אלפי בני אדם מהמגזר החרדי.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים ונדל"ן
החזרי מס לעובדים בחו"ל

בשנים האחרונות צעירים, משפחות ועובדים בכלל עוברים לעבוד בחו"ל. בימים בהם רילוקיישן הפך להיות מושג נפוץ, המדינה מתאימה עצמה

בית ומטבעות
ביטוח בתים משותפים

ביטוח בתים דורש ידע ומומחיות בתחום. האתגר הגדול הוא התאמה של הביטוח הבסיסי ושדרוג שלו בהתאם לרצון ולצרכים של

קופת חיסכון
החזרי מס לנכי צה"ל

נכי צה"ל? לידיעתכם, מגיע לכם כסף חזרה ממס הכנסה. אתם מוזמנים להתחיל עוד היום בתהליך של החזרי מס לנכי

אנשי מקצוע
נדל"ן בקבוצת רכישה

חושבים לקנות דירה? בית? או אולי להיכנס בתור משקיעים לפרויקט מסוים של נדל"ן? אם כך, בוודאי יצא לכם לשמוע

קופות חיסכון
חיסכון כלכלי למשפחה

על מנת להגיע לדרך כלכלית נבונה אשר תהווה חיסכון משמעותי בעבור משק הבית, שימוש במיזם הר הביטוח יאפשר לחסוך