נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

פתרונות הדברה לכל בית

בקבוק ומסכה

אם אתם סובלים בכל קיץ ממזיקים, כדאי שתבררו מול מדביר מוסמך באיזה אופן הוא יכול לסייע לכם.

ישנו מגוון רחב של פתרונות הדברה שמותאמים לכל בית.

אם אתם רוצים לשמוע פרטים אודות פתרון ההדברה שמתאים לבית שלכם אבל אתם לא יודעים היכן לחפש, דעו שהגעתם למקום הנכון.

אספנו עבורכם את פתרונות ההדברה השונים עבור סוגי בתים שונים, כך שכנראה תמצאו בשורות הבאות את הפתרון שמתאים לכם.

אנחנו מציינים מראש, כי אם לא תמצאו את הפתרון המתאים לכם, ניתן לקרוא פרטים נוספים בכתובת הבאה: https://kesem-hadbarot.co.il.

 

הדברה באמצעות ריסוס

הדברה באמצעות ריסוס היא השיטה הוותיקה ביותר שקיימת להדברה של מזיקים. מדובר בריסוס מחומרים שונים. אם אתם מעדיפים לבצע ריסוס בביתכם ולא פעולה אחרת של הדברה, כדאי שתקראו את השורות הבאות.
כיום ישנו ריסוס מיוחד שגורם להרחקה של הנמלים. רגע לפני שמתחילים בפעולות הריסוס, כדי למגר את הקן של הנמלים, מניחים בתוך הבית ג'ל פיתיון שאותו הנמלים לוקחות אל הקן. הדבר מאפשר למדביר למצוא את הקן במהירות ובמהלך פעולות הריסוס, ניתן למגר אותו ואת הופעת הנמלים בבית.
חשוב לציין כי גם אם אתם סובלים ממזיקים אחרים בביתכם, בין אם מדובר בפשפשים, פרעושים, זבובים, יתושים וכו', המדביר יתאים את חומר הריסוס למזיקים הנמצאים בביתכם.

 

הדברה באמצעות חומרים טבעיים

חומרי הריסוס שצוינו לעיל הם בדרך כלל חומרים עם הרכב כימי שאינו בריא לבני האדם. המדביר אמנם יבקש מכם לעזוב את הבית בזמן ההדברה ולהישאר מחוצה לו גם כמה שעות לאחר מכן (כך שאתם לא תהיו חשופים לחומרים הללו).

יש מי שמעדיפים בכל זאת, לבצע הדברה באמצעות חומרים טבעיים בביתם. עבור מי מכם שמעדיפים באפשרות זו, אספנו כמה דרכים להדברה טבעית:

  1. הדברה באמצעות שמן תפוז

מדובר בשמן שניתן להשיג בחנויות הכלבו שליד ביתכם. אפשר לפזר אותו ברחבי הבית, במקומות שבהם המזיקים מופיעים בדרך כלל. השמן דוחה מזיקים רבים, כך שהם לא ירצו להתקרב כלל לביתכם.

 

  1. הדברה באמצעות חומץ

בבתים בהם מופיעים באופן קבוע מזיקים על הרצפה, ניתן לשטוף את הרצפה בבית עם מעט מים ורבע כוס חומץ. החומץ מרחיק את המזיקים הללו באופן טבעי לחלוטין.

 

הדברה לבית עם גינה

אם יש לכם בית פרטי ואתם סובלים ממזיקים בחצר, יש הדברה שמותאמת במיוחד עבור בתים עם חצר.
חשוב לציין כי במקרים רבים, בסיום ההדברה, המדביר ישאיר בכמה נקודות ברחבי החצר שלכם מלכודות שונות למזיקים שונים ומגוונים.
הסיבה לכך היא כדי שתוכלו לעקוב ולראות האם מגיעים מזיקים אחרים שעמידים בחומרי ההדברה שרוססו בחוץ. במידה ותראו שאכן ישנה הגעה של מזיקים אל החצר שלכם, תוכלו ליצור קשר עם המדביר כדי לבצע הדברה חוזרת.
בחלק מהמקרים, אם עברה פחות משנה, ייתכן שלא תחויבו בתוספת תשלום עבור ההדברה הנוספת.

 

נמלה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא הדברה
חרקים נפוצים שפולשים לבתים
חרקים נפוצים שפולשים לבתים

מנמלים טורדניות ועד עכבישים מצמררים, בעלי בתים מוצאים את עצמם לעתים קרובות מתמודדים עם מגוון חרקים נפוצים שפולשים לבתיהם.