נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

צחצח רקסי צחצח – הכל על צחצוח שיניים לכלבים

חיית מחמד

בימים האחרונים מופץ ברחבי הרשת סרטון של כלב מתוק בשם רקסי שמצחצח לעצמו שיניים בשעות הערב. טוב, לפחות זה נראה שהוא מצחצח לבד. מי מכם שצפו בפוסט שהפך להיות ויראלי, יודעים כי מדובר בבעלים שלו שגרם לצופים בבית לצחוק בקול גדול. הסרטון המשעשע גרם לנו להבין שזו הזדמנות טובה להעלות את המודעות בכל הנוגע לצחצוח שיניים לכלבים. אם זו הפעם הראשונה שנחשפתם לאפשרות זו, כדאי שתקראו את המדריך הנוכחי ותגלו את כל המידע החיוני בנושא.

 

הדבר ה – 1 שאתם חייבים לדעת על צחצוח שיניים לכלבים: זה הכרחי

יש בעלי כלבים שסוברים שצחצוח שיניים אינו עניין הכרחי. אנחנו כאן כדי ליידע אותם שמדובר בהליך שחייב להתבצע על בסיס יומי. שכן, אי צחצוח שיניים באופן תדיר עשוי להוביל למחלות חניכיים קשות ולהופעה של עששת בפה. זכרו – כפי שאנחנו, בני האדם, מקפידים על צחצוח שיניים באופן תדיר כדי להימנע מפגישה עם רופאי שיניים, כך צריך להיעשות גם עם הכלבים.

 

הדבר ה – 2 שאתם חייבים לדעת על צחצוח שיניים לכלבים:  זה פשוט למדי

אם זו הפעם הראשונה שאתם שומעים על החשיבות הגבוהה בצחצוח שיניים ועולה בכם חשש, אתם יכולים להיות רגועים. יש דרכים שונות לצחצח לכלבים את השיניים מבלי לשבור את הראש. מצאנו כמה שיטות יעילות באתר גג לחיות ואנו ממליצים לכם להעיף מבט אם אתם מרגישים שאין לכם ניסיון בתחום.

 

הדבר ה – 3 שאתם חייבים לדעת על צחצוח שיניים לכלבים: יש מגוון עצום של משחות שיניים

אם חשבתם לצחצח לכלב שלכם את השיניים עם משחת השיניים שלכם, כדאי שתחשבו שנית. שכן, יש משחות שיניים מיוחדות שמיועדות לכלבים. אתם יכולים לערוך חיפוש ברחבי הרשת אחר משחת שיניים לכלבים ולגלות שהמבחר לא מסתכם שם. יש גם מי פה ומגוון תכשירים שיוכלו להקל על הצחצוח במידה והכלב לא ממש מגלה בו עניין.

 

צחצוח שיניים

איך בוחרים את המשחה והמברשת המתאימה לכלב שלכם?

יכול להיות שאתם קוראים את המדריך הנוכחי ושואלים את עצמכם – איך אנחנו אמורים לבחור את המשחה והמברשת המתאימות לכלב שלי? התשובה לשאלה זו די פשוטה. אתם פשוט צריכים להגיע אל חנות חיות מוכרת ומומלצת ולהתייעץ עם המוכר. אם אינכם מכירים חנות כזו, תמיד אפשר לשאול בעלי כלבים אחרים ולקבל את חוות הדעת שלהם בנושא. ברגע שתפנו אל חנות מומלצת, אתם תגלו שנציג מטעמה ידע לבחור את המוצרים המתאימים ביותר עבור הכלב שלכם.

 

לסיום

המדריך הנוכחי הגיע לסיומו וכעת, נותר לכם רק לבחור את מברשת השיניים והמשחה המתאימות ביותר עבור הכלב שלכם. אנחנו כאן כדי לאחל לכם שתבצעו את הבחירה המדויקת ותקפידו על שגרת צחצוח נכונה. שכן, זו תאפשר לכם להימנע מטיפולי שיניים מייגעים בהמשך הדרך.

צחצח רקסי צחצח

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי חיים
מבנה לכלב
סוגי מיטות לכלבים

כלבים, כמו כל חיה אחרת זקוקים לשינה. אולם, בניגוד לרוב החיות הכלבים חיים בבתים של בני אדם, ואלו המציאו