נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה צילום תרמי לדירת 3 חדרים?

איש שרות

צילום תרמי הינו הליך שמבצעים מאתרי נזילות באמצעות מצלמות מתקדמות וחדשניות.

המצלמות מספקות תמונה של מערכת הצנרת דרך הקיר, במטרה לאתר את מוקד הנזילה בצנרת הסמויה שנמצאת בתוך הקיר.

אמנם מדובר בהליך שיכול להקל משמעותית על תהליך איתור הנזילה, אך הוא עלול גם להיות יקר לפעמים.

במאמר שלפניכם נסביר כיצד מתבצע התהליך, במה הוא כרוך וכמה הוא עולה עבור דירת 3 חדרים.

 

צילום תרמי – מתי הוא מתבצע?

תהליך של צילום תרמי מתבצע כאשר ישנה נזילה במערכת הצנרת הביתית. לעיתים, כאשר הנזילה אינה גלויה לעין, למשל כיוון שהתעוות הקיר כתוצאה מהצטברות מים או שנוצרו סימנים של עובש, טחב או פטריות, צריך לבחון את הצנרת הסמויה. בשביל להימנע ממצבים שבהם יפורק קיר שלם או יורמו כלל מרצפות החדר בעבור יצירת גישה לצנרת, משתמשים בצילום תרמי.

 

צילום תרמי – כיצד הוא מתבצע?

הליך הצילום התרמי מתבצע באמצעות מצלמות חדישות ומתקדמות שמאפשרות לצלם דרך הקיר, ובכך להימנע מיצירת נזק והרס לרכוש כדי לאתר את הנזילה. כשמה, המצלמה התרמית מאפשרת גישה אל הצנרת באמצעות צילום המבוסס על חום, וכך, ניתן לקבל תמונה ממוקדת ומדויקת של הצנרת שבתוך הקיר. בהקשר זה, חשוב גם לציין שהצילום התרמי אינו כל יכול, והעומק אל תוך הקיר או הרצפה שהוא מסוגל לצלם מוגבל למספר ס"מ, לכן, במקרים שבהם יש נזק למערכת הביוב שנמצאת מספר מטרים מתחת לאדמה, ייתכן שהצילום התרמי לא יעזור. לקריאה נוספת על הליך הצילום התרמי, תוכלו לפנות אל אתר https://www.infratek.co.il אשר מכיל חומרים רבים בנושא.

 

צילום תרמי – מחיר עבור דירת 3 חדרים

מחיר הצילום התרמי נקבע בשתי דרכים עיקריות, כאשר הראשונה נפוצה יותר. חשוב לציין שכל חברה או בעל מקצוע בוחרים בדרך תמחור שונה, ולכן חשוב לברר טרם שכירת השירותים מהו המחיר שתקבלו וגם מה כלול במחיר, שכן לעיתים עשוי להיות הבדל.

הדרך הראשונה לתמחור הינה מחיר מוסכם מראש. כך למשל, במקרה של דירת 3 חדרים, בעל המקצוע או החברה ינקבו במחיר מראש של הבדיקה, ללא תלות במכשור שבו יעשה שימוש או בגודל הדירה. בסך הכל, קיימים בשוק מחירים תחרותיים בין חברה לחברה, לכן לא אמורים להיות הבדלים דרמטיים בין המחירים שחברות יציעו לכם. עבור דירת 3 חדרים, בדיקת איתור נזילות תוך שימוש במצלמה תרמית תעלה בין 1000 ל-2000 ₪ כתלות בחברה או בעל המקצוע, ובמוניטין שלהם.

הדרך השנייה שהינה פחות נפוצה היא תמחור על פי שטח הבדיקה. כלומר, לא יהיה הבדל בין דירת 3 חדרים לדירת 4 חדרים, כל עוד השטח שלהן זהה. במקרים אלו, מחיר הבדיקה גם כן יקבע מראש, אך בהתאם לשטח. יש לציין כי שיטת תמחור זו פחות נפוצה ורוב החברות ובעלי המקצוע עובדים לפי השיטה הראשונה, לכן פחות סביר שתיתקלו בשיטה.

 

ציור מדומה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
מצלמה
כמה עולה מקרן לגינה

מעוניינים לשדרג את חוויית הישיבה בגינה הפרטית? בואו לברר כמה עולה מקרן לגינה פרטית בבית, אילו חבילות הקרנה נחשבות

תינוק
חדר שינה להורים טריים

כל החיים חיכיתם לרגע הזה, כבר כמעט 9 חודשים עברו מאז שהמחשבה החלה להפוך למציאות וממש מעבר לפינה, מיד

תכולת מחסן
סוגי מחסנים והשימושים שלהם

מחסנים לגינה קיימים בגדלים שונים, עיצובים מגוונים ומיוצרים ממגוון חומרים שונים. התוצאה היא רמות שונות ואיכויות שונות של מחסנים

צמחייה מלאכותית
5 סוגים של צמחיה מלאכותית

צמחים בחלל הבית או בחדר העבודה שלכם, מוסיפים הרבה מעבר לצבע מרענן. כיום ניתן להימנע מצמחים טבעיים שמביאים עימם